päivän :)
Mun wanha piano kiikutettiin taloon. Olohuoneen uusi järjestys miellyttää mun silmää 100 kertaa paremmin, kuin entinen ja sain juuri sen siistiksikin! Niin tyytyväinen olo... Tossa koulun loputtua voisi alkaa harjoittelemaan taas kissankidutusta. :)
[q]Jinkso, 19.3.2007 23:15:
Tosin, oon mä kauhutarinoita exemiasta improbaturiksikin kuullut, kun YTL:än mielestä meni liikaa ohi aiheen!
[/q]
Joo, kuulostaa aika nihkeeltä, jos mun historian alustavat 38 pistettä tulee takaisin 18:na. :DDDD
Mä kirjottelin tätä viestiä monta kertaa uudestaan, kun en keksinyt oikeita sanoja. En keksi vieläkään, joten tyydyn vain postaamaan:
*sydän* M *sydän* I *sydän* E *sydän* S *sydän*
[q]Zenni, 19.3.2007 21:14:
Tehääks vaihtokaupat? Mul on kaks homokoiraa.
[/q]
Kiksu, mä vihaan sun kirppusirkuksiasi, etkö muista? :DDD
[q]Zenni, 19.3.2007 21:24:
Niiii, mut niit on kaks? :D Ne ei oo koskaan päässy emännän makuun. :(
[/q]
No mut eikö mun kanssa niistä tulisi entistä homompia? Sitäpaitsi sä vaan vaihtaisit kaksi homokoiraa yhteen homoon mieheen, en mä näe siinä mitään järkeä sun kannaltasi.
Pääsen töistä 11min päästä...
..ja sit alkaakin 4vkon kesäloma! ^____________________^
[q]crissy, 16.4.2007 08:59:
ukrainan euroviisubiisi! *sydän*
[/q]
Euroviisut nyt muutenkin on nykyään enää iso läppä.
Minä, 8h leffoja ja itse leipomiani suklaa keksejä
*sydän*Koti-illat*sydän*
Pistin koko kämpän järjestykseen ja laitoin reggaen pyörimään. Nyt on chilli fiilis. <3
Sain kutsun valintakokeisiin, yeah ^_^
plus monta ihanaa, erilaista ja eri tavoilla tärkeää miestä elämässä<3
Kivi vierähti sydämeltä - niin ne asiat hoituu, kun ihan rauhallisesti ottaa, eikä hutki omiaan. Onpa muuten helvetin helpottunut olo. :)))
Mulla on maailman paras pikkuveli! Se lähti tyttöystävänsä kanssa hengailemaan kauppakeskukseen ja oli menossa sieltä suoraan kaverilleen yöksi, mutta suostui tuoda sitä ennen vielä mulle karkkia kotiin. :') Rakastan ja arvostan.
[q]La Petite, 11.3.2007 09:18:
eilen heräsin aikaisin pirteenä [--]
tänään heräsin vielä aikaisemmin, vieläkin pirteämpänä [--]
[/q]
Voisinpa sanoa samaa. Eilen nukuin puoli tuntia yli suunnitellun ja tänään 40 minuuttia. Ja fiilis ei todellakaan oo pirteä. Ne nukkumaanmenoajat. *toktok*
[q]ALIEN, 11.3.2007 01:09:
[--] toisaalta vois samal sit soittaa ambulanssin itselleni[--]
[/q]
Älä vaivaudu, soitin jo valkotakkiset hakemaan sua. Pysy ihan rauhassa siinä, kohta oot jo pehmeässä pilvilinnassa jossa pelaa täyspalvelu!
[q]ALIEN, 11.3.2007 00:53:
Niin siinä käy, kun primitiivinen olento veetuilee ET:lle!
[/q]
"Primitiivinen olento" ...sanoo herra, jonka mukaan nimesin kaksi pörröistä ja pikkuista pehmokarhua. <3
[q]ALIEN, 11.3.2007 00:46:
Niin koska soot munaton miäs hah! :)
[/q]
Kiva, iskit vyön alle. :/
[size=6]Tosin mitäpä tuosta, eihän siellä ollut mitään, mihin sattuis.[/size]
[q]ALIEN, 11.3.2007 00:37:
Koska sä olet homo miäs ja diggailet hinureista!
[/q]
Eipä muuten ihme, että oot mun mielestä ihan kiva. En mä kyllä toisaalta tollasta vetäis, oot liian transu mun makuun.
[q]KooKie, 5.3.2007 21:47:
Tosta pussista löytyi jälleen yksi vadelmakarkki, vaikka luulin syöneeni ne kaikki jo kauan sitten. Ne on mun lemppareita.
[/q]
Ja taas. :'))))) I must be dreaming!
Maailman paras syy myöhästyä töistä. *sydän*
http://klubitus.org/profiili/888_5313.jpg
Danskuhin profiilikuva. :DDD Miksi musta tuntuu yleensä ihan päinvastaiselta...?