päivän :)
mun uudet kuulokkeet*pihkassa*
kiitokset taas sinne Karakallioon, tälläkään kertaa mulla ei ole syytä valittaa*vink*
http://www.hs.fi/viivijawagner/1076152901334
Eihän noille voi kun nauraa
ella :)(:
mun kone toimii. ^________________________________^
Uudet popit jotka näyttää hyvältä ja soivat vielä paremmin.
Treeni sujui kerrassaan loistavasti tänään. Se saa aina mielen korkealle. Sitten kohta näkee taas raksua pitkästä aikaa. Muutnekin oikein hyvä fiilis. =)
Kisastudio kivojen ihmisten kans tiedos*sydän*
Rankka v-loppu tiedossa! UURGH!
Hyvällä tuurilla saan viikon työt hoidettua jo tänään loppuun ja seuraavan kerran lisää tiedossa vasta tiistaina
[q]Roger Roger:
http://personal.inet.fi/koti/jarmo.sutinen/haha.htm
Oon saanu niin monet naurut tällä! Suosittelen
[/q]
[q]äm:
Lämmitän kämppääni isännöitsijän varmasti suuresti rakastamalla tavalla: ilmastointiluukut kiinni ja suihku täysillä tulikuumalla
Mitäs pitävät mua tällä jäätymispisteessä...
[/q] Vähän samalla tyylillä ku meidän entinen kotitalouden opettaja lämmitti luokan laittamalla kaikki uunit päälle ja luukut auki.. :)
Helvetin hyvä fiilis.
Syyt:
Kehut parilta ihmiseltä.
Ilta tyttöystävän kanssa.
Yö bailaamassa.
[muokattu 14.3.2004 14:49]
olin hyvän ystäväni kanssa tallailee kaivarissa ja uunisaaressa ja siel juotiin lämpimät kaakaot auringon paisteessa. Sit himaan tekemään pullia
Onnistunut päivä!
liksa+boukset ja shoppailuu ja silleen... ja muutenkin jees olo.. mä olen niin rakastunut.. *sydän*
heräsin oikeeseen aikaan, kerranki
Tänää on ollut ihan mun päivä
* Sain tilattua auton enkä joudukaa oottaa 6-8vkoa vaan saan sen heti ENSVIIKOLLA !!!!
* Sain muutaman satasen isomman palkan mitä olin odottanut/laskenut
* Ostin yhdet ihanat kengät
Tää on ollut ihana pv..
Kylla se vaan on niin ettei taalla 30 asteen lammossa voi ku hymyilla Thaimaa on kyl siisti paikka.
olen vain tosi onnellinen! tästä voin kiittää uutta kultaani *sydän*
En oo palanu vielkaan :D
Oon loytanut ihanan suloisen ruskean miehen ja haluun tuoda sen kotiin! .sydantahan.
vaiks miljoona hymioo talt viikolt!
MUN SISKO ON PARAS! .lisaasydamia.
Salin jälkeinen hyvä olo vaikka reeni menikin vituiks. Kaunista musiikkia kovalla voluumilla, auringon paiste ja illalla näkee raksua. Helkutan hyvä' mieli siis.
Se replay levy jos on kaikkii suomihittei ihanasti :DDD
haha. vähänkö loistoa...