päivän :)

Back to häröily O

olin jo ehtinytkin unohtaa, kuinka ihana tunne tämä on!!!
*iloinen**jiihaa**aplodit**plur**heiii*

yrmeet vaa!

[muokattu 3.4.2004 09:17]

NYT tuli tasan neljä viikkoa siitä, kun viimeksi dokasin Tipaton tammikuu kicks ass ja tipattomana jatkuu Hallmarkeihin asti!

[muokattu 29.1.2004 05:15]

Sain kutsun työhaastatteluun

olen niiiiiiiin rakastunut!! *sydän**sydän**possu**sydän**sydän*

-Avioero astui voimaan
-Saan jatkossa tavata lapsiani kerran viikkoon ainakin huhtikuulle
-En ainakaan vielä menettänyt huoltajuutta
-Sain tahtomani kummit lapselle läpi

Olen aikasen tyytyväinen ja ex-vaimoa varmaan vituttaa

Sain yöllä ihanan tekstarin kullalta. *sydän*

Jos arska paistaa tänään vielä iltapäivällä suunnataan pickinikille syömään namuja!!*slurps**hihu*

[muokattu 3.6.2004 10:12]

Tänään sit ei ole eilis iltaisesta kuumeesta mitään tietoakaan ja ihan just lähdetään KEMIIN!!!!!1!!!111! Hiusväri päässä vaikuttaa viel hetken ja koht on tämäkin heppu valmis

[q]Peikkotyttö, 19.3.2007 23:34:
Mulla se reaali lähti vahvana c:nä,ja tuli tosiaan a:na takasin.
Et ne perkeleet voi tosiaan tehä aika ylläri temppuja siellä lautakunnassa
[/q]
sinäkin, brutukseni

kolikon kääntöpuolella saattaa käydä myös hupaisia ylläreitä, jos pistekeskiarvot ovat syystä tai toisesta huonoja. taitaa harvemmin matikka mennä rimaa hipoen läpi seitsemällä pisteellä :D

[q]tiipi:
1 vuosi yhdessä rakkaan Harrin kanssa *sydän*
[/q]

Jeh. :)

työtarjous kaverilta. voi olla, että pääsee nykyisestä hommasta vaihtamaan fiksummalle työnantajalle suht vaivatta :)

[q]Jutu, 14.9.2005 16:15:
---
Peppi, 14.9.2005 16:12:
- Narnia tulee kohta leffateattereihin
---
Tätä on odotettu jo pitkään Ja kohta tulee Harry Potteristakin neljäs osa leffateattereihin.
[/q]

Todellakin! Joku muukin siis tietää Narnian - loistojuttu. Mulle on syöpynyt niin elävästi se vaatekaappi ja koko Narnia-maailma päähän lapsuudessa, että tulee aika nostalginen leffareissu.

Sain koulussa(myyjän kurssilla) ammattitaitokartotustehtävän valmiiks ennen deadlinea*aplodit* 33 kysymystä ja 6sivua tekstiä. Lisäksi jatkopaikka kurssille ansaittu ja varmistunut, eli opiskelut jatkuu nyt ainakin helmikuulle 2006 asti.

Viisi oravanpoikasta pisti pihalla niin holtittomia liikkeitä, et oli pakko
tarkkailla niiden toimintaa vähän pidempään ja tarjota pähkinöitä.*enkeli*

Uusi biisini kehittyy hyvää vauhtia etteeppäin ja pian siitä pääsee jakamaan ensimaistiaisia tännekin
Viimeisestä julkaisusta kun nyt kuitenkin on jo puoli vuotta aikaa, jonka jälkeen inspiraatiotukos on ollut melkomoinen

Raumalle tänään

ehana fiilis kun saanut jo vaikka mitä aikaiseksi tälle päivälle*plur* kohta voikin alkaa hyvillä mielin viikonlopun viettoon, odottelemaan huomista peli-iltaa ja Alluja*iloinen*

Uusi asunto, tää on ihana. *sydän*

[q]rose, 15.4.2009 09:06:
http://matin.maapallo.org/site.pl/selain/?c=wulff&i=1214
[/q]
Heehee totta

O