päivän :)
Mun rakas älypää serkku sai päähänsä soittaa mulle että 'Heippis nyt me lähetään luistelemaan'
Yritin siinä ekaks että ku ois vähän huono olo tjsp ettei ihan ehkä tekis mieli, mut sinne se mut raahas kumminkin.
Ja täytyy sanoa, että kyl oli kivaa pitkästä aikaa käydä luistelee vielä ku oli näin loistava ilma.
Rakenneynnet on huollettu, koti on siivottu putipuhtaaksi, vaatteet on pesty ja silitetty joten voin hyvin mielin aloittaa viikonlopun vieton ja rentoutumisen (lue: alkaa valmistautumaan biletykseen). Hyvällä porukalla kun ollaan menossa niin illasta on tultava hyvä
oh oh!
mä sain sen työpaikan mitä hainki! ^_______________^
hitto miten siistiä!
Heräsin pirteänä :) Illal forza :)
uh ah maailman herkuinta jugua *maiskuttel*
Sain nukkuuu
ooh tomppa cruise ja TAKE MY BREAAATHE AWAAYYY eee..
x)
aika
lentoliput varattu!
..harmi vain että matka suuntautuu etelän sijasta pohjoiseen mutta mun tilin saldoa katsellessa ei ollut oikein muuta vaihtoehtoa..
loma on kuitenkin aina loma :)
Kesä *sydän*
shoppailua ja kahvittelua frendin kans.
Tuli nukuttua päikkärit:D
Oli kyllä aika hauska päivä töissä*nauru*
laiskan paska darrapäivä muuttu suorastaan ISOKSI hymyksi. Miksi?? Voi hyvä luoja mitkä mätöt isäntä ol tehny perheel*sydän*ISO KIITOS WELLU.
Mun uudet Sennheiser hd215-kuulokkeet*sydän*
[q]keijukainen:
Äskeinen kylpyhetki kullan kanssa
[/q]
pissaleikkejä?
dodi, nyt ensin isot rähinäsynttärit ja eilen pienen piirin kekkerit. yhtä juhlaa nää viimeset pari viikkoa ja aivan mahtavaa. nyt vain lateilemaan akkuja et jaksaa sitten vuoden päästä
Työttömyyskorvaukset oli tullut tilille!!!
Upeaa herätä onnellisena miehenä aurinkoisena aamuna. One less day to go x))