päivän :)
Suklaataaa *sydän**kuolaa**sydän*
Itsensä idiootiksi tekeminen näyttää saavan jopa tän työpaikan vakavimmatkin ihmiset hymyilemään..:)
Kunhan muistan ottaa tän kruunun pois ennen kotiin menoa*hihu*
Itseä huvitti kovasti tänään kaupassa kun kaupantäti katteli vähän oudoksuen ja hymyillen mua kun ostin 2.5 kiloa rahkaa taas vaihteeksi. :P Pitäähän sitä nyt nuoren kasvavan miehen vähän proteiinia saada, mik' tuossa nyt niin erikoista muka on.
Olin eilen elämäni ensimmäistä kertaa limusiinin kyydissä. Muutenkin on kaikin puolin onnellinen olo. Jopa hukassa ollut opiskelumotivaatio löysi takaisin luokseni.
Aurinkoinen sää..
Tajusin tänään olevani onnellisempi kuin koskaan ikinä..ja olevani henkisesti vahvempi kuin olin kuvitellut olevani..Tajusin myös sen, että oon jossain vaiheessa tehnyt joitakin oikeita valintoja elämässäni ja siitä ansiosta oon saanut uuden mahdollisuuden kohdata kaikki mua vielä edessäpäin odottava kokemuksista viisastuneena ja kolhuista vahvistuneena..
Vaikka en voikkaan sanoa, että oisin saanut sisimpäni korjattua kokonaan viimesten parin vuoden jäljiltä, niin voin kuitenkin itselleni rehellisenä sanoa, että olen sen korjaamisen aloittanut ja olen ylpeä siitä, mitä olen jo saanut aikaan ja kärsivällisenä jatkan korjaamista*sydän*
Kiitos niille läheisille ihmisille jotka on mua tukeneet..tietämättäänkin.*sydän*
Olette ihania ystäviä*hali*
[q]Taika:
Ystävä*sydän*
[/q]
i love you
kiss.
(KISSKISS) :D :DDDDD
pus
Inspiraatio tekee come backkiä
Ei enää montaa päivää kun saan uuden koneen/äänikortin! Viddu et ootan täpinässä
noita kaikkia mukavuuksia mitkä antaa ison vapauden luoda/miksata soundeja
mitä olen jo pitkään halunnut tehdä!!!*joo*
[q]AdiRem:
ajokortti IS MAAAAIN !! nyt heti mamman auto ojaa
[/q]
Hehe hyvä homma pääset kuskaamaa kännisii ihmisii ja hakemaa niil alkost juomaa.. trust me..
lueskelin yhta bilesaittia, jossa luki ekana et underworld tulle kesalla damiin 5 days off festareille, ja seuraavana luki et moby on ens viikolla pariisissa yhdessa levykaupassa ja illalla on konsertti
Sain....nätin [iso]KUKKASEN![/iso] *plur**sydän**plur*
mun pomo pierasi palaverissa, hahahahahahahaha.
isoja muutoksia elämääni. Kovia päätöksiä. flaikkujako on mm. enää tosi minimaalista.
työkkärin sivuja jo kolunu ja työnhaku erittäin kovana.
Mulle riitti maksamattomat palkat ja tyhjät lupaukset.
Nyt on muutosten aika
tosi monta hymiötä!
ekaksikin pitkästä aikaa ihan tosi henkevä tyttörinki keskustelu kaikesta yltiöpäisen tärkeästä.. eli ei sitten mistään.
en muista edes millon viimeksi on saanu juoruilla niin ihanasti ja pitkään ja iih ja aah ja uuh. *sydän* tytöt *sydän*
toiseksi spinning tuntini, joka meni kyllä edellistä kertaa paljon paremmin..
oon taas niiiin innoissani. kohta pitää lyyä sillä pampulla että saa unta.
SIELLÄ OLI UUDET MUSIIKITKIN. ihan tosi parhaita biisejä soi koko tunnin ajan ja sitten me ajettiin ihan täysiiiiii...
ja kooolmanneksi, annoin itselleni luvan juurikin tuopilliseen kaakaota. namnam.
ja sitten mulla on keksejä. ja ihan tosi hyvä kirja..
neljänneksi mä ottaisin sen yhen unen uusintana! kiiiittoos.
Ulkona on aivan ihana ilma!
Ja oltiin laskemassa liukureilla reilun tunnin verran, huomenna varmaan olenkin sitten päästä varpaisiin asti mustelmilla*nauru*
- Pääsen uudemman kerran työmatkalle ulkomaille
- Olen saanut kerrankin ajoissa luettua tenttiin
- Lukuisat rakkaat ystävät *sydän*
On se vaan mukavaa herätä toisen vierestä kiehnäillen pitkään sängyssä ja ihaninta kaikessa: tänään on vapaapäivä *sydän*
hysteerisen hyvä olo!
kohta vois paukauttaa jollain lekalla päähän et sais taas unta..
kirppiksellä kiertely!
ja tää päivä on vasta aluillaaaaaaan.
illalla saan siideriä! ::::))