päivän :)

Back to häröily O

Tänään saan vihdoinkin muutettua uuteen kämppään!!
Kaikki tärkeimmät pakattuna(paitsi vaatteet, mut ne sujahtaa nopsaa jätesäkkiin), faijalta paku lainassa ja muutama kaveri värvätty apuun!
Töissäki me suljetaan tänään aikasemmin, et pääsee sitte ajoissa alottaa!
Enää pitää hakee kaupasta muuttobissee ihmisille ettei kukaan hyydy kesken leikin

[q]Dementation, 20.9.2006 18:32:

[/q]

pikkusisko tuli kylään ihan yllättäen*sydän*
ja eilinen ehkä pitkään aikaan paskin baarikeikka mut seura oli aivan loistavaa - jälleen kerran. kiitos vain sille varatulle blondille*vink*

[q]Freja, 16.9.2006 13:50:
Nyt on lähes kokonaan jo pakattu, ja laukku on lähes tyhjä. Se tarkoittaa sitä, ett voin shoppailla vaikka mitä, varmaan noin 17 kilon edestä plus vielä käsimatkatavarat, mitä ne harvemmin punnitsee, mutta noin 5 kiloa
Ylihuomenna tähän aikaan ollaan viilettämässä jo ties missä, mutta ainakin kaukana Suomesta!

Ai että mulla on hyvä mieli
[/q]

Hyvää matkaa!

Mahtiviikonloppu takana. Lauantaina motocrossin kokeilua ja pari olutta sen päälle, sunnuntaina kivääriammuntaa/-practicalia rk-62:lla. Kyllä nousi kertaheitolla kunnioitus ensin mainitun lajin harrastajia kohtaan moninkertaiseksi. Haminan pehmeällä ja uraiseksi patikoksi ajetulla radalla ajaminen teki suoritteesta ehkäpä kovimman lajin mitä on tullut alkuun kokeiltua.

[q]Belleza, 13.9.2006 23:44:

Kuules nyt!
Lääkäri on varmaan tutkinu sut ja diagnoosi on mitä ilmeisemmin ollut jonkin sortin bakteeritulehdus. Antibiootti on ainoa bakterisidinen lääke ja ilman tätä nämä örkit vain lisääntyvät ja lopputuloksena on ERITTÄIN HUONO OLO!

Aika harvoin niitä antibiootteja enää nykyisin määrätään ihan turhaan....
Et syöpä vaan kiltisti niit lääkkeitä kun tarvista on, ei ne lääkkeet suinkaan pahasta oo...
Niistä saatava hyöty on huomattavasti suurempi kuin niistä aiheutuvat haittavaikutukset ja muussa tapauksessa voidaan sopivasta lääkityksestä aina keskustella hoitavan lääkärin kanssa ja yrittää löytää sopivampi lääke riippuen tietysti hoidettavasta sairaudesta...
[/q]

Kuules nyt farmaseutti.. mul vaa oli käsi tikattuna ja ne siihen määräs.. Mut joo joo, mä uskon kyl Mehiläisen lääkäreitä..

Tämän päivän ihana :) --> Olin saanut postia näköjään illalla. Ja nyt on sit kohta uusi työpaikka.

[q]Freja, 13.9.2006 18:59:
---
Cjet, 13.9.2006 18:56:
No elämän pieniä positiivisuuksia välil.. Mitäs muutakaa mä tänne kirjottaisin?

---

"Napit on loppu, jee"

[/q]

Mä en tykkää syödä mitää lääkkeitä.. Olin sillon ku ne sainki nii lääkärille, ett onks mun pakko syödä näitä, ku antibiootteja ei sais muutenkaa syödä hirveen usein. Mut pakko oli.....

Eli siks oon onnellinen ku ei tarvii tota moskaa enää työntää elimistöön. Piste.

[q]Freja, 13.9.2006 18:53:
---
Cjet, 13.9.2006 18:49:
Antibiottikuuri loppu.. ei enää pillereitä ja piste.

---

Ai sul se on päivän :)-osios.
[/q]

No elämän pieniä positiivisuuksia välil.. Mitäs muutakaa mä tänne kirjottaisin?

muutenkin ihan muksa päivä mut nää ku näki niin ei voinut ku hymyillä:

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2001290023-2006410589_1,00.html

mullekki tollanen, mistä niitä saa?

Tänään multa otetaan noi tikit pois tosta kädestä. Pääsen taas urheilemaan, saunaan ja kaikkialle mihin normaalisti haluan aina mennä. *sydän*

Hallmark alkaa=>

jaksoin aamulla mennä salille.
näkee muutamaa kivaa illalla pitkästä aikaa*hihu*

tänään voisi myös mahdollisesti päättää 8kk:den mittaisen biletauon.
katsoo nyt sitten minne illalla jalat jaksaa viedä*pepsodent*

[q]aurinko, 6.9.2006 15:39:
Traktorilla ajaminen
[/q]

Ai teillä alkoi nyt nuo?
Voin kuvitella sut siellä hytissä Kontiot jalassa.

*sydän*juokseminen ja i pod*sydän*

Olen vaan niin onnellinen.

[q]jesus, 6.9.2006 15:24:
Kyau vs. Albert
[/q]
NNNNOOOOOOOoooooooo.......*nyyh* Mä oon kipeee!!! Kiitti mutsi... En voi siis ite lähtee..!
Ehkä on parempi pysyy himassa että paratuis ees Halluihin...*igor*

[q]Belleza, 12.9.2006 19:23:
Hmmm....
varmaan vuoden kohokohta nimittäin
hahaa...
16 pvä matka Thaimaaseen sekä Malesiaan odottaa!!!
Niin ooon innoissani *aplodit**jiihaa**sydän**sydän*
[/q]

Kiva ku teet kateelliseks..

mun flunssa tuntuu suurimmaksi osaksi hävinneen - tarkoittaa sitä että taidan sittenkin päästä kaivolle tänään!*hihu*

..nyt vaan on melkein pakko lähteä kaupungille shoppaan kun eipä tuolla kaapista taas vaihteeksi löydy mitään järkevää päällepantavaa..*hmph*

[q]Jocular, 4.9.2006 23:31:

Kai sää ny armeijan olet käyny? Niitä vihreissä maastopuvuissa olevia solttupoikia vaa virnuilin
[/q]

Aaaaaaa... Joka päivä oppii uusia termejä.

[q]Annakins, 4.9.2006 21:56:
---
Cjet, 4.9.2006 21:42:
---
bubbelgum, 4.9.2006 21:22:
Päivän

Tois biisi jo itessään on *nauru*, mut sit vielä noi tanssijat, ja toi yleisö!

---

Mä oon teininä ollu noiden keikal..

---

wowowowowo, Fred come to bed cos my Max had sex with his sexy ex

[size=8]Mulla on ollu niiden levykin =D[/size]
[/q]

[size=8]Mä nauhotin sen kaverilta heti kasetille ku se ilmesty.. ;D[/size]

O