päivän :)
Olin ihQ saunaillassa entisel asiakkaal.. Ja sen jälkee tuli näköjää viel pyörähdettyy kaupungilki..
[q]Zenni, 5.10.2006 20:14:
Olipa sit Soukan K-Marketissa puolen litran Classic-tölkkisiideri euron kappale, oli pakko käydä poistaa lava sitä tavaraa sieltä. Ihan ku ois Virossa käyny!
[/q]
Oli vähän ihmettelemistä kun lähes jokaisella jonossa seisovalla oli sininen keissi kainalossa, olihan se sit itellekki semmonen poistettava *nauru*.
[q]jesus, 4.10.2006 09:35:
---
anniini, 4.10.2006 00:54:
U96:sen Love Sees No Colour-biisi ja sen musavideo, joka pyörii tossa ruudulla. Hitto et tuli hyvälle tuulelle, ku muistaa fiilistelleensä tätä biisiä penskana. *sydän* Tuli ikävä 90-lukua. :D
Hyvä tenttitulos oli myös pvän fiiliksenkohottaja.
---
Kyl tää pesee muut U96set mennen tullen
Das Boot *sydän*
[/q]
mä jätin ton biisin tahalteen laittamatta kun luotin siihen et joku toinen tekee sen
[q]anniini, 4.10.2006 00:54:
U96:sen Love Sees No Colour-biisi ja sen musavideo, joka pyörii tossa ruudulla. Hitto et tuli hyvälle tuulelle, ku muistaa fiilistelleensä tätä biisiä penskana. *sydän* Tuli ikävä 90-lukua. :D
[/q]
oi! *aplodit**sydän**aplodit*
Oma harrastukseni netissä nykyään
U96
Deep Forest
Enigma
Mike Oldfield Songs from distant earth
gotta love tha internet!! =)
sain varattua itselleni ja pikkusysterille liput Apocalyptican lokakuun keikalle ^_^
[q]Orza, 1.10.2006 18:30:
muistoja <3
[/q]
...
On ollut todella hyvä aamu, ja vaikka tukka on huonosti ja hieman väsyttää niin ei ärsytä yhtään mikään :) ..miks kaikki aamut ei vois alkaa näin! :)
flunssa alkaa olla kohta selätetty*pepsodent*
pikkusisko ja ne muutamat kultaakin kalliimmat ystävät*sydän*
kiitos sanoista ja niistä pienistä teoista, niiden avulla jaksaa taas hiukan enemmän. kyllä mä pian lupaan olla taas yhtä ihanan ärsyttävä kuin aina ennenkin*hali*
Sain ruotsinkokeesta 2
[q]mayah, 29.9.2006 11:50:
Sain entiseltä työmaalta sähköpostia! Olipa kiva vaihtaa kuulumiset yli puolen vuoden jälkeen :)
[/q]
samma här.
juuri juttelin vanhan työkaverin kanssa puhelimessa, oli niin kiva kuulla kyseisen ihmisen ääntä pitkästä aikaa. viimeksi ollaankin puhuttu toistemme kanssa varmaan puoli vuotta sitten*hymy*
aika tuntuu menevän niin äkkiä nykyään että yhteydenpito on jäänyt kovin heikoksi. tosin taisin luvata mennä huomenna viinipullon kanssa työkaverin luokse käymään, täytyy vaan varata tarpeeksi aikaa että ehtii jutella kaikki puolen vuoden aikana tapahtuneet asiat läpi*hih*
suht onnistunut keravan keikka takana - vaikken kaikkea ehkä muistanut sanoa niin yhteenkään mulle esitettyyn kysymykseen en vastannut "en tiedä". tuli pitkästä aikaa edes pieni onnistumisen elämys töissä*hymy*
vaikka ylhäältä päin jatkossakin sataisi vain negatiivista palautetta (itse ylemmän tahon mokaillessa pieniäkin juttuja), on hyvä tietää että edes kentällä arvostetaan työpanostamme.
nyt hyvillä mielin nukkuun, väsyttääkin jo ihan kivasti..*nukkuu*
[q]yaya, 5.10.2006 18:03:
Mullon maailman paras äiti *sydän*
[/q]
join the club
Yhteiskunta opin kokeesta 4+... mut kyl mä siihen luinkin
[q]yaya, 25.9.2006 08:12:
Viikonlopun landereissu *sydän*
Mitä muuta vois tyttö elämältä toivoa kuin mökkiä, mettää ja kavereita!
[/q]
Oma "autio" saari jossain Karibian tietämillä tai muussa lämpimässä paikassa?
Hmm. Mulla alkaa toiseks viimeinen työpäivä nykyisessä firmassa. Which is very nice.
Ruokaa. Ja toi Aura Gold on aivan loistava aurajuusto.
[q]UnityF, 24.9.2006 13:10:
tänään on vain hiton kiva päivä monen monta pientä asiaa jotka hymyilyttää
[/q]
samoin täällä*hihu*
tai oikeastaan koko viikonloppu on ollut täynnä niitä pieniä asioita mitkä hymyilyttää vieläkin - vaikkei mitään ihmeellistä ole tapahtunutkaan.
*sydän*syksy*sydän*
Ah sain juuri paljon kiitosta isolta ulkomaanpomolta
+tänään ja muutenkin viikonloppuna saa viettää aikaa monen ihanan ja rakkaan ihmisen seurassa
....plus vielä kermana päälle pääsen ihan just kotiin töistä!!
4h päästä olen himassa nukkumassa lapsien eli kissojen kanssa. Se on helmee ja tietenkin KUUMA suihku. Mut juuh...nyt jatkan töitä.*hymy*
muistoja <3