päivän :)

Back to häröily O

...tänään Maratoni, treenannu viimeks juoksemista 3-4kk sitten - eilen tosin kävin 9km lenkillä. Joskin treenannu maastopyöräilyä rankasti, mutta... kunto kestää mut mites juoksulihakset. Kisa faijan kanssa joka juoksee melkein päivittäin 20km - kilpailtu parit puoli maratonit ja länsiväylänjuoksu ja aina voittanu, mutta tän päivänen tekee kyllä tiukkaa. 3h 30min on tavoite ja jos se pitää niin siinä ja siinä et voitan faijan... jänskättää... hyvällä tavalla

[q]Cjet, 17.8.2006 15:07:
Kohta kohta... Ihan kohta.. ja että mitä.. No sen kerron sit parin tunnin päästä ku oon saanu vahvistuksen omiin odotuksiini..
[/q]

Hihii.. Kai sitä voi sen verran jo paljastaa.. enää muodollisuuksista siis kii.. Mut siis alkaa menee nii nappiin että kohta uusi työpaikka..

[q]Super-Kerttu, 18.8.2006 07:39:
---
mayah, 18.8.2006 07:12:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat

---

TODELLAKIN!
[/q]

perjantai ja viikonloppu..*tanssittel*

Kohta kohta... Ihan kohta.. ja että mitä.. No sen kerron sit parin tunnin päästä ku oon saanu vahvistuksen omiin odotuksiini..

oli vaan aamulla jotenkin niin onnellinen olo ilman mitään järkevää syytä*hihu*
kiva viikonloppukin taas tiedossa..

no, eiköhän iltapäivän työkokous saa mut palaamaan taas maanpinnalle*justjoo*

[q]sapeli, 15.8.2006 22:47:
Nii ja kai sekin on aika :) et pääsin sinne kouluun mihin hain Olen siis nyt virallisesti tuleva puutarhuri
[/q]

Oikeesti? Onneks olkoon! Tuut sit huoltaa mun huonekasvit ku ne rupee kohta kuolee!

[q]alphamagic, 15.8.2006 14:45:
Sain opiskelupaikan!!!
[/q]

Mitäs me opiskelijat *ökkö**nauru*

[q]mariq, 15.8.2006 12:30:
sade*iloinen*sade*plur*sade*jiihaa*sade*tanssittel*sade*pepsodent*sade*tirsk*sade*sydän*sade
[/q]
tätä on jo odotettukin..

tosin toivon että sade taukoaisi klo 15-16 väliseksi ajaksi niin pääsisin kastumatta fillarilla kotiin, sen jälkeen satakoon vaikka koko illan*joo*

Aamul oli pieni darra ku otettiin eilen systerin synttäreitten kunniaks vähän viinii, mut nyt on jo parempi olo ja kohta pääsee kotiin ja uudestaan juhlii systerii

Alkaa ole viikon duunit huomenna ohi.. Tulee taas enemmän vapaa aikaa ja kerkee paremmin salilki taas..

lintsi&hiphop*nauru*
ja pian kohti synttärikemuja.toivottavasti booli on hyvää, on ihan järkyttävä jano..*kuolaa*

[q]Jaques, 11.8.2006 08:07:
Ja tänään pääsee soittamaaaaaaan!!!!!*jiihaa*
Jaques & Klabi - The dynamic duo in full effect!!!
Niin paljon hyvää uutta ja ei niin uutta matskuu.
[/q]

Perse ku ei pääse.. Mut perrrjantai kummiski. Ainahan sitä voi himas saunoo ja vetää pari bissee töiden ohella.

[q]Jusna666, 25.8.2006 11:28:
Mie pääsin kouluun! (tosin mun tasoon nähden pirun vaativaan sellaiseen). Nyt menee pari vuotta lueskellessa
[/q]

Oih, onneksi olkoon hunkkis

[q]lostgone, 10.8.2006 18:57:
---
Taika, 10.8.2006 18:52:
---
mee kotiin itkeen, tuolla esiintymisellä et koskettanut mua ollenkaan*eiei*

---

Mä sanon sulle vaan yhden asian: Sä et ymmärrä yhtään mitään mun TAITEESTA, Mä perustan kommuunin Englantiin ja kaikki paitsi sinä ovat tervetulleet sinne.*hmph*
[/q]
anna MÄ sanon sulle jotain. siis MÄ niinku toivon et sun kommuunissa elävät ihmiset on sekä kuuroja että sokeita - halvaantuneetki juoksis karkuun nähtyään ton sun lookin. siis sussa ei oo mitään mikä tekis susta suuren taitelijan, saati idolin.

[q]lostgone, 10.8.2006 18:45:
---
Taika, 10.8.2006 18:43:
---
ihan turhaan yrität. mähän en siitä aarteesta luovu*kissatappelu*

---

Sika.*dissaa* Mä en puhu sulle ennen seuraavaa Idols-tuotantokautta.*igor*
[/q]
mee kotiin itkeen, tuolla esiintymisellä et koskettanut mua ollenkaan*eiei*

[q]lostgone, 10.8.2006 18:40:
---
Taika, 10.8.2006 18:35:
---
en. oon niin pahoillani kun lupasin Antilta pyytää nimmarin sulle mut en vaan yksinkertaisesti ehdi. otan sit ens kerralla kaks*joo*

---

hv. Kyl sä tiedät, että mul on jo se, mut Ronin nimmari puuttuu.*justjoo*
[/q]
ihan turhaan yrität. mähän en siitä aarteesta luovu*kissatappelu*

Pääsen parin viikon päästä muutaman päivän työmatkalle entiseen kotikaupunkiini kalakukko-maahan.. Pääsee näkee vanhoi tuttui.. Jos jäis vaik hieman pidennetysti sinne..

päättökokeet ohi ja meni läpikin vielä!

Hipsi, mitä tyydytystä shoppailusta voikaan saada! Pitäis ehkä harrastaa useammin, kun siitä tulee näin hyvälle tuulelle.

Ihanaa ku ei oo kankkusta. Onneks en lähteny olleskaa ulos sit kuitenkaa. Ja oli muutenki aika ihana aamu. Nyt jos jaksais viel lähteä salille nii lauantai ois kruunattu.

O