päivän :)
Sain siivottua makkarin. Ihan kokonaa. Hemmetti tääl o fiiniä! Äijäkin sai VIHDOIN siirrettyä muuttolaatikollisen CDitään täältä pois ja piiloon. Tääl o ni ihanan siistiä. Harmi vaa ku huomenna vasta mattojen puistelu vuorossa, niin nyt on aika matoton tää huone. Mut ei se mitään, on nii nättiä
Hieno fiilis kun olen ehtinyt ja jaksanut pitkästä aikaa siivoilla: olen tiskannut (omat tiskit) ja imuroinut (oman huoneen), lajitellut levällään olevat vaatteet ja muutenkin siistinyt huoneen priimakuntoon.
[q]Takyon, 7.11.2008 19:19:
Kyllä! Ainoastaan päivän halikiintiöt jää kauas minimistä :/
[/q]
hii, meil o onneks töis nii hyvä jengi et tarvii vaa hihkasta "loveeee!" Ni joku on jo halailees :D
Maanantaiks varattu aika uudistumiselle
[q]Jammailija, 17.4.2007 15:53:
Nii ja luonto vihertää koko ajan vain enemmän*sydän*.
[/q]
Khyllä! Ihana kattoa tästä tietsalta ulos, kun edessä on iso koivu jossa lehdet on lähes hiirenkorvilla! *sydäN*
Täällä sataa lunta *sydän*
kunnon ibiza trancefiilistelypäivä. pakostikkin hymy nousee poskille
Töissä oli maailman parasta kanaa - Kievin kanaa
Komean asiakkaan hymy
Ja kissat taitaa sittenkin tulla meille hoitoon *sydän*
Shoppailin just 1200 eurolla. Mut nyt on ainakin jotain mitä odottaa. Voi lämpö ja kesä ja maapallon toinen puoli ja elämä! Iih!
[size=6]Ja 28 tunnin menomatka ja 30 tunnin paluumatka x____x[/size]
Pelkäsin et jengii ei oiskaan napannu pahemmin, ku päätettiin laittaa megazonejengi pystyyn duunissa, mut nyt onkin iha kivasti ilmottautunu jengiä, että saa pelin pystyyn :)
Plus et tänää o jo keskiviikko, huomenna on torstai, ja ylihuomenna perjantai.
Tuo sää!
Ihana olla täällä *sydän* Mä niin nautin olostani, ja tunnen olevani kotona täällä *sydän* Saa nähä koska Helsinki jää taakse elämässäni
Uuh, palkkapäivä :)
Ihan mahtava Alankomaiden reissu takana (ks. blog)!
Ja oikeastaan tähän liittyy melkeinpä yhtä suurena :)nä se, että olen saanut taas aloitettua blogien kirjoittamisen. Menee ehkä vähän enemmän päiväkirjasuuntaan, mutta näitä on vaan niin mahtava lukea jälkikäteen ja muistella tunnelmia.
Edit: plus tänään on kotipäivä! Pääsee vähän siivoilemaan ja chillailemaan kaikessa rauhassa. *sydän* Melkein viikon matkustelun ja muun valmistelun jälkeen tekee gutaa.
Tyhmät vastoinkäymiset ja muutenkin vähän paska päivä kääntyi hymyn puolelle. :)
UAH, jo ihan parasta muutaman päivän takaa: SATSUMOITA kaupoissa jälleen
[q]juuco, 3.12.2007 10:29:
Lainailen nyt itseäni tuolta Unet ja muut houreet -ketjusta:
---
juuco, 2.12.2007 16:49:
Mä nään tuskin koskaan painajaisia, mut viime yönä näinki sit yhden melko ikävän sellasen. Eräs tyttö, [size=8]johon oon aika pahasti ihastunu !!![/size], ilmotti et on ehkä parempi et me ei enää nähtäs toisiamme koska se on tutustunu johonki toiseen. Oli aika ouch -olo sen jälkeen. Pyörän tangon päälle putoaminenkin on miellyttävämpi kokemus :)
---
Ei ollut onneksi enneuni, äsken ko. neiti heitti mua viestillä :D Suostui näkemään vielä. Ja sehän siis on Päivän :)
[/q]
No mut kelaa jos se haluukin vaan nähdä voidakseen kertoa kasvotusten ettei halu enää nähä? :D
[size=3]sori[/size]
Mun päivän :) on kinkkilounas, tuli heti parempi maanantaifiiwis :)
Elämä alkaa voittaa taasen.. Hitaasti, mutta varmasti :)
[q]inneah, 1.5.2007 22:54:
Pussailu on kivaa
[/q]
Jos on kiva tyyppi, niin kyllä
Nätein auringonlasku minkä oon nähny aikoihin on nytte meneillää, aurinkoa ei enään näy, mutta taivas on merenpinnasta ylöspäin sateenkaaren värinen josta se feidaantuu vaaleensinisest-> tummansiniseen! niin monta väriä, niin kaunista!
Mun elämä *sydän*