päivän :)
Mistä tietää et on ollu hyvä työpäivä? 15:sta kyydistä vain neljä on haettu tolpalta. Yksinkertaisesti ollu niin kiirettä että ei ole ehtiny sinne tolpalle asti. Sen lisäksi päivän metrosta ei ehtinyt lukea edes ensimmäistä sivua loppuun asti ja feissariin/nettiin ehdin vain kerran - ruokatauolla.
Noh, kolme päivää enää tätä hommaa ja sit alkaa uusi kausi ^_____^ <3
Rento työpäivä ja hieno aurigon paiste.
..Ja sit viel toi hemmetin kaunis kuunsirppi
Se ois perjantai *sydän*
Semivapaa viikonloppu, vaan yks duunivuoro ja sekin osuu sunnuntaille. Ih
en oo pitkää aikaa nauranu niin paljoo yhen päivän sisällä ku kattoessani herran videoita http://www.youtube.com/user/Supermoniveto
Ystävältäni saamani kaunis enkelitaulu ja suklaa *sydän*
Kun ROB ZOMBIE tulee VIHDOIN suomeen esiintymään! Sonisphere, HELL YES!
[q]ella_, 4.6.2007 08:02:
Aussireissu mainittu!! :)
[/q]
:D
Näin vaan aivan ihanaa unta! Vaikka se jäikin semisti kesken ku heräsin, ni silti tuli jotenkin hyvä mieli heti aamusta.
Kaiken lisäks, mulla tuntuu motivaatio olevan aika korkeel tän talven suhteen, ja muutenkin olo on vaa jotenki
Sain vuokran maksettuu onneks vaa 19 päivää myöhäs, chilligrilli!
Viikonloppu :-)
Koin hauskan hetken.
Ihanaa et mä pystyn nauraan näinkin paljon jollekin asialle. Mulla ei oo yhtää paha olla. Mä en oo katkera.
Ihkuu
Naiskauneus, pakko rakastaa <3
KOMEA TALVIPÄIVÄ, kotona ihanan viileää ja viime kesän helle helvetti pelkkä taakse jäänyt pahainen painajainen. Kun vielä toteutuisi tuo ennustettu, huomattavasti pitkäaikaisia keskiarvoja viileämpi kevät niin avot. :DD
[q]Blinda:
Mua rupesi lähinnä säälittämään
[/q]
On totta, että kielimuuri ja kulttuurierot vaikeuttivat kommunikaatiota, mutta silti - vaikka ilkeältä kuulostaakin:
Ei se kaveri kyllä mikään järjenjättiläinen ollut.
- Olen p*rsaukinen, ei ole varaa edes astua kodista ulos.
- Maailman nilkkimäisimmät duunivuorot, ei ole aikaa edes astua kodista ulos.
- Mua v*tuttaa niin tuhottomasti, että en jaksa edes astua kodista ulos.
- Ei ole aikaa, kun käydä töissä, ja töissä oleminen on ollut viime viikot pelkkää tuskaa.
- Saan niin huonoa liksaa, että ei ole varaa astua kodista ulos tulevaisuudessakaan.
Kaikki on niin totaalisesti päin p*rsettä, etten voi muuta kuin hymyillä takaisin maailmalle. :)
[q]nomic:
Hetkeen en ole nauranut yhtä paljon:
linkki
[/q]
Mun teki rehellisesti mieli itkeä. :(
Tänään alkaa kahden päivän armotonjudgementdayrankasuryyppääminen.
Saa nähdä, lyökö sydän vielä sunnuntaina.
[q]Annakins, 9.5.2008 15:56:
i demand tekno!
[/q]
^^
löytyipä sellaisia levyjä, että tippuu perkele hampaat :D