päivän :)
[q]mayah, 9.7.2008 10:43:
(kyse on siis tästä: http://pelikone.fi/pelit/arcade-pelit/Deep-Pearl/2368)
[/q]
Aktiivista työntekoa
Vaikka näinkin painajaisia, niin hyvää siinä oli se, että yhen kaverin antama vinkki koskien unessa ja valveilla olon erottamista auttoi mua tajuun siinä painajaisessa että se todelllakin on vaan painajaista. Ja heti samantien kun sen tajusin, mä heräsin, ja vielä ilman ahdistusta ja tuskanhikeä ja sekavaa olotilaa. Iha helmee!
Töissäkin asiat toistaseks hyvin, elämä hymyilee ja kaiken lisäks huomenna on torstai
Hyvä olla.
meil oli äsken palaveri, jossa pomo kertoi vaa nii ihanan iloisia uutisia
ihanaa.
[q]Vampyrella, 14.4.2009 22:51:
Ihana! :D
Oot nii nainen! <3
[/q]
kih!
Asiat.
Ihan yli-ihana keittiö *sydän*
Jätin työhakemuksen yhteen rutiinipäivätyöpaikkaan täytyypä pitää peukkuja
Jänskättää.
Ja näin tänää parasta duunikaverianikin pitkästä aikaa Oli hervoton työpäivä tänään
Tänäänkin hyvä päivä, ja näin auringon piiitkästä aikaa
Hyvä olla
Ihana olla vaan kotona ja kuunnella musiikkia hämärässä valaistuksessa ja vain OLLA.
Ajoissa nukkuun et jaksaa aamulla sitten herää viideltä. Huomisesta tulee ihan varmasti kiva päivä
Elämä, kaikesta huolimatta :)
Säät alkaa pikkuhiljaa lämpenemään, ja varsinkin tuulet hieman tyyntymään *sydän*
Ja pian on viikonloppu
Myöhään nukkumaan, hereillä aikasin näköjään. Pyykkiä jo koneessa. Pian vois jatkaa tota vaatehuoneproggista, ja tiskatakin vois pian. Ensteks vaan aamupalaa.
Jeij!
Mulla oli äsken hirvee kasa ihmisiä mun ympärillä tässä, ja kaikki nauroi iloisesti, tai oikeestaan nauroivat melkee perseensä irti :D
loppuviikon iltapäivävuorot on vaa nii helmiä :)
Tein oikeen hyvää makaronilaatikkoa :P
Ja enää 9 päivää ja 12 tuntia *sydän**sydän*
Kiva pomo antoi yhden vapaapäivän lisää niin saa nauttia pohjoisen kylmistä tuulista kauemmin <3
illalla pippaloihin! oon ollut tosi energinen koko aamun ja saanut aikaan vaikka mitä! syötin liskoa ja imuria pitkästä aikaa. omituinen päähänpistoni eilen illalla lähteä turkuun ja jättää tän päivän luennot väliin osoittautui oikein loistavaksi.. ja teki pitkästä aikaa mieli syödä jotain! (..ja saatiin kimppakyyti helsinkiin, tulee halvemmaksi kaikki vaikuttaa vähän liian hyvältä.. :D )
Tänään äipän ja isin hoiviin Vaasaan... pikäst aikaa näkee vaasalaisiakin kavereita *sydän* saa nähä miten nekin on muuttuneet
Kulta tosin jää tänne mikä on päivän ja oikeestaan yli viikon :(. No saapahan sekin hetken mennä omia menojaan ja olla miten on ettei ole minua siinä ärsyttämässä sitä
Iihhhhiiiihhiii!
Tänään illalla syömään *sydän*
Tänään myös pakkaus huomiselle, asioilla on tapana järjestyä... *sydän*
Ja kaikista paras on se, et mul on mun lempifarkut jalassa
[q]josbe, 16.5.2007 13:17:
Ei näköjään edes tarvi, kunhan lukee tarpeeksi Klubbaria. :D
[/q]
No mitä se si o tehny et tietää sen nimen? Yritän lukea klubabria mut kukaan ei siltikää kerro mulle että kuka se on, mistä se on tullu ja miks kaikki tietää kuka se on paitsi minä
[q]Bio, 5.5.2007 16:42:
Oltiin isän kans noin 3h kalastelees ja nyt ku täs istuu ni tuntuu et vielkin olis venees :D
ps. ei tullu kalaa, prkl! sain vetouistelus yhen kaislan
[/q]
mulla olikin verkossa lahna..
[size=6](savukalaa, namm..)[/size]