päivän :)
Ilta pyhitetty minulle ja Adamille ystävineen *sydän*
Muppetit! :D Oon nauranu pää kipeenä noille.
Muistinpas taas noi repliikit iha päi vittui, mut tää heti alun keskustelu:
:D
Eilisen oikeestaan, tai oikeestaan koko kesän ja syksyäkin hieman; lennot maksettu, minä ja systeri valloitetaan Hampuria 18. - 23.9 *sydän*
Kylmä bisse :)
[q]Takyon, 2.7.2009 17:22:
You wish! No LOMA! Pöljä :D
[/q]
Hmph! No mitäs ilakoitte keskenänne *släp*
lunta*plur*
Tänään oli viimeinen päivä opiskeluja kevään aikana.. sain tehtyä sohvapöydän valmiiksi ja paljon muitakin hommia.. ihanaa kun energiaa riittää kaikenlaiseen puuhasteluun. opintopisteitä siis ropisee!
Lauantaina pääsen muuttamaan kesäksi takaisin turkuun, näen rakkaita ystäviä ja pääsen juhlimaan pitkästä aikaa (Pinky 2-v kekkerit)*hihu* Luokkakokouskin on samana päivänä, jännittää vähän mitä vanhoille kamuille kuuluu vuosien jälkeen..
Maanantaina sitten uutta duuniakin tiedossa, pääsen tienaamaan vähän rahaa kesän vuokran maksuun.. Parasta kuitenkin, että oma kulta tulee hakemaan mut täältä lahdesta ja viettämään perjantai-iltaa eikä mun siis tarvitse matkustaa yksin Turkuun.. Muuttokuormakin kulkee nopeammin ja saan hyvässä lykyssä siivousapuakin..*plur*
( Löysin myös kivan ja edullisen uimahallin, uiminen on kivaa. )
Paljon paljon pieniä ilon aiheita tänään!
edit: <3
Sain tietää et Proteuksen haastattelu löytyy uusimmasta Suosikki-lehdestä
Duunikaverit piristää arkea
tää on kyl eilisen mut
Sapsu *sydän*
Mesekeskustelu ystävän kanssa, joka on aika kaukana. Ai että kun olikin helpottavaa puhua ummet ja lammet ja tapahtuneet pitkästä aikaa, ja kuulla taas kaiken maailman viisaita sanoja.
Ih. *Sydän*
Vapaa pv. duunista=)
Huomasin tänää pumpissa et ens kerralla pitää lisää painoja tiettyihin liikkeisiin. Aika jees fiiwis sekin vaikka vituttikin siinä vaihees ku hokas et "tää ei tunnu nii ku haluisin sen tuntuvan."*hihu*
[q]Verano, 15.11.2005 07:40:
---
curry, 15.11.2005 07:10:
Eli otin kummilapsen Aasiasta toivomuksena tyttö.
Viikon sisää saan kaiken lopputiedon.. *sydän*
Käy sinäkin: http://www.plan.fi/
*piis**hymy**piis*
---
Tätä tullut harrastettua jo vuoden päivät avopuolisoni kans. Täst saa kyl ihan hyvän mielen, varsinkin jos kirjeenvaihto vielä pelaa ja saa lapsoselta pari kertaa vuodessa iloisen kirjeen! :) Meil on 10-vuotias kummityttö Zimbabwesta ja maksetaan just toi 25e/kk. Ei oo paha summa. Suosittelen!
---
Mäkin sain viimein otettua itteäni niskasta kiinni, kun olin viikonloppuna vastaanottamassa puheluita kummeiksi haluavilta. Päätin liittää jutun isänpäivään, joten ollaan sitten kummeina siskon, mutsin ja faijan kanssa. Noista toivomuksista koskien kummilasta, niin Plan kovasti toivoo, että ihmiset eivät niitä esittäisi, vaan että he saisivat valita lapsen. Lapsia on paljon jonossa, ja kaikki heistä eivät suinkaan ole kiharatukkaisia, kirkassilmäisiä, viisivuotiaita tyttöjä
Uudempi tukimuoto on Plan-ystäväklubi, jossa kuukausimaksu on 10 euroa. Tuloilla tuetaan vuosittain vaihtuvia lapsikeskeisiä kehityshankkeita. Lisäksi Planille voi tehdä ihan kertalahjoituksiakin.
Kummilapsi on siis yhteisönsä "edustaja". Tuloja ei käytetä nimenomaan hänen tai hänen perheensä hyvinvoinnin edistämiseen, vaan koko yhteisön, jossa hän asuu. Eipä paljoa auttaisi, jos yhdellä lapsella on koulukirjoja, jos lähimaillakaan ei ole koulua, saatikka opettajaa. Ja itsestään selväähän on, että jos joku yksittäinen lapsi saisi rahalähetyksen kerran kuussa niin se olisi omiaan aiheuttamaan epätasa-arvoisuutta jne yhteisössä.
[/q]
Ihanaa huomaa että täällä on muitakin
Meijän pitäis kehitellä joku klubitus haaste systeemi niin saatais noi muutkin otukset tähän mukaan..
Jooh sitten kun mun tuloni nousee niin aattelin mennä myös tohon ystäväklubille koska luin nekin sivut eilen viel kokonaan läpi
Mie en tarkemmin toivonnu kun aasia-ja tyttö et aika laajasti hain iällä tai mistäpäin aasiaa se on ei oo mitään väliä.
ja muilekkin tässä on viel plan-ystäväklubin sivut jossa on vain 10e/kk maksu et tohon nyt pystyy kuka vain: http://www.plan.fi/ystava/
Loppu toi vitun lämpö! Nyt voi nukkuu jo koko lakanan kanssa, nyt ei tartte olla pelkis kalsareissa ilman et on litimärkä.
Vois alottaa taas kerran 15kg elopainoa pois ens kesäks projektin ni ei tarttis kärsii niin vitusti +25 asteen lämmöstä
palkkapäivä Vuokra maksettu, pari satasta ruokiin&muihin tarpeellisiin menoihin, loput säästöön ja ne lomarahojen loput kans ^^
Hyvän olon darra *sydän*
Huomenna pääsee katsomaan uutta omaa kotia, johon on jopa jotekuten varaa:) Ja meidän hauvelit muuttaa sinne seuraksi:)
Kevät tulee!
Kohta pääsen pitämään kaikkia mun ihania kesäkenkiä taas