päivän :)

Back to häröily O

Rehut ovat hyvässä kasvussa
-
Ihokin alkaa taas näyttämään hyvältä kun talven kuivat ja kylmät säät ohitse
-
Ei enää kauaa niin oon kotona ja ystävien kanssa *sydän* *sydän* *sydän* ja systerin kaa pääsee pyöräilee ympäri lakeuksia ja kotona tekeen askareita, peseen ikkunoita, rentoutuun, käymään saunassa, syömään äipän ja iskän pöperöitä... *sydän*
Haha, täshän tulee pian vielä kiire kun pitäisi tehdä kämpässä kevätsiivouskin ennen sitä
-
On mulla silti aika hyvä olla. Kaks ja puol viikkoo menee vaikka päällä seisten Onneks on rutkasti töitä sitä ennen ja yks vapaa viikonloppu jolloin pidetään kullan kanssa "parisuhdeviikonloppu" (*nauru*), eli turha sitten kenenkään kaverin luulla että vastaisimme puhelimeen tai lähtisimme kahville silloin
-
Jee pääsee hemmotteleen itseään ja parisuhdettaan

[q]Fakiiri, 18.11.2008 08:15:
Oh i will, duunia se vaan on
[/q]

Hyvähyvähyvä :)) Ite vasta viimesen vuoden aikana oppinu oleen stressaamatta työstä, ja jättään työt työpaikalle. Kummasti helpottunut elämä siltä osin.

Kaikesta pahasta mielestä huolimatta, mulla on hirveen iloinen mieli siitä, että huomenna on tiistai.

Alkaa sairauskin pikkuhiljaa väistyä
On jotenkin mukava olla jos tätä tuhotonta limayskää ei oteta huomioon.

Kai se on tää kesä sitten?

*sydän*

Vihdoin kotona! Sai pitkäst aikaa tehdä jopa töitäkin sen palkan eteen. Tänään sitten luksusta eli vapaapäivä

flunssani ei olekaan flunssa, se on allergia! ja allergiahan pysyy aisoissa oikeella lääkityksellä en siis joudu vuoteenomaksi surkeaksi mytyksi sängyn pohjalle viikoksi.jeij!

Oli hassu asiakas eilen töissä ja tänään se tuli takasin herttanen, mukava ja niin ..emmätie, se vaa sai mut nauramaan

Soneran asiakaspalvelunumerossa minua palvellut naikkonen :)

[q]cjet, 21.3.2007 17:00:
*pökr* Laitoin työhakemuksen yhdestä erittäin kiinnostavasta työpaikasta tänään. Meni 10minuuttia niin sieltä soitettiin mulle ja pyydettiin huomiseks haistatteluun. Ja mikä parasta, kun pääsin kotiin niin tutkin sitä hakemaani paikkaa tarkemmin. Se on mun entisiä työkavereita puolet koko firmasta mihin ne haki ihmistä. Kylläpäs rupes valaistumaan olotila.
[/q]

Samis! Ainaki osittain Laitoin tänää hakemuksen ja tunnin pääst siitä soitettii Tosin ny sun kymmenminuuttisen rinnalla mun tunti kuulostaa ihan huonolta

[q]Verano, 22.10.2007 13:30:
Ei oo todellista!
Hemmetti nyt alko itkettää oikein kunnolla, kun tuli niin paljon ihania muistoja mieleen *sydän*
[/q]

Ei oo todellista, ei!

Mäkin bongasin FBsta Billien, kenen kanssa tein töitä Englannissa vuonna 2000. Siitä lähtien ollaa joka päivä kirjoteltu inboxiin, ja mulla on kans ollu tippa linssissä ku oon muistellu kaikkea :') on niin uskomatonta, että sieltä löytyi joku kaukaa menneisyydestä. Nyt laitoin Billielle listan nimistä, keitä muita meidän kanssa työskenteli, jos hän muistais sukunimiä paremmin ku minä :D

Vaikka nenä onki tukos, se ei oo enää yhtää nii tukos ku mitä se oli viel eilen :)
Korvatkin auenneet, iha loistoo.
Aamupalaks sai riisipuuroa, nami.
Nyt suihkuun ja sitten männyn koristelu :)

[q]Annakins, 4.12.2007 10:16:
Osasto on nyt tehnyt esitykset meidän määräaikaisuuksien jatkosta ja vaatimusluokan (=palkan) nostamisesta. Nyt peukut pystyyn että menevät läpi ja nopeasti.
[/q]

*peukkuja pystyttel*

Anni, Johanna, Taina.

Slinkku, Hemppa, Rocks :D *sydän*

Eeron sanat "jahas, taas jengi koossa" *sydän*

Voi itku mulla oli ihana ilta.

No JOPAS!!!
Tuli posti.

Eka kirje on firmalta, jossa kiitetään hyvästä tilikaudesta ja palkitaan stockan 100 euron lahjakortilla.
Toinen kirje on luottokunnasta, jossa kiitoksena on 150 e kortin haltuunottopalkkio, maksettuna tililleni.

No kiitos!

Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne)

Ortin bussia pysäkil ennen seiskaa, ja katuvalot sammui

Tosin, kyl toi lumi vois jo lähtee. On ny jo vähä liia myöhästä. Se o vähä ku joku epäonninen miessuhde, ensin monta kuukautta sellast hemmetin kiusaamista ja välil antaa ymmärtää muttei sittenkää ymmärrä antaa, ja si ku itte ei jaksa enää sitä odotella ja on katse taas eteenpäin, ni kyl sitä sitten oikeen urakalla annettais vaikka kuu taivaalta. Perkele. No mut, nyt on jo vähä liia myöhästä talveen, mä halun jo kevään, lumi ei kiinnosta enää. Ei vaikka kuinka nättiä olis.
Time to move on now!

Käytiin katolla kattomas auringonlasku, oli aika hienoa..
korvat, päänahka, otsa,nenu, hartiat, niska ja ranne alkaa pikkuhiljaa oleen sellases kunnos, ettei enää nii pahasti noi palamiset satu. Hmh. :D

[q]Individual, 13.5.2006 00:21:
Kyllä.
[/q]

No tämäpä mukava kuulla ehkä nyt vois vähän seuratakin jo kisoja

Just sopivan pituset päivätorkut. Nyt jaksaa hyvil mielil ja reippaana mennä illal si pumpiin :)

[q]Verano, 8.10.2007 15:32:
Voi *sydämentykyttämis* *hengenhaukkomis* *polvennotkahtamis* *pökr*
[/q]

No no no?

O