päivän :)

Back to häröily O

[q]Fyraett, 4.9.2006 19:41:
---
Mar6, 4.9.2006 19:38:
A: Sun kannattas tehdä lyheympiä päiviä ettei tarvii niin väsyneenä tulla töistä että joutuu rojahtaa suoraan nukkumaan kun avaa oven vaan voi rauhallisesti käydä suihkussa ja kömpiä rauhassa sänkyyn!

B:Alat liikuttamaan kättä sen sijaan että nytkytät kroppaa edes takasin käsi paikoillaan

---

hoh :D paras a) ja b) läppä hetkeen
[/q]

Paskiaiset *släp* Tää kostetaan *Nauru*

Mut hyllytettiin kahdeks päiväks irc-galleriasta mun alenan kuvan takia :DD

Kuulemma liian paljastavat kuvat eivät sovi galleriaan Eihän siinä näy yhtään mitään?

[q]mayah, 31.5.2006 13:28:
---
Steven Hoaks, 31.5.2006 13:19:
Tänään on viimeinen päivä koe ajalla ja viimeinen päivä tuntiliksalaisena

Sitten rupee tippuu kuukausi liksaa, eikä ne pääse musta enää niin helposti eroon

---

Vähänkö vituttais jos tänään tulis kenkää
[/q]

Älä saatana nainen manaa

Löysin ehkä parhaan mahdollisen illanvietto paikan tänään

http://www.supperclub.com/

Legendaarisen Amsterdami klubin sisarklubi. Kuulemma parasta ruokaa ja parhaita dj:tä soittelemassa joka ilta. Sinne siis

Löysin myös erittäin piilossa olevan mielettömän vinkku kaupan ja ostin pari tosi hyvää ja vanhaa vinkkua Taidan tietää kenen kanssa ne nautin huomenna kun tulen vihdoin takas

[q]sapeli, 1.4.2009 12:47:
---
Steven Hoaks, 1.4.2009 11:45:
Sain juuri tietää [size=3]pienestä[/size] ihmeestä

---

Tuleeko susta isä?

Mun päivän :) on se, et pitkästä aikaa sain töissä "pöydän puhtaaksi", ja onkin ollut kuin ylämäkeen suossa rämpimistä koko viikko.
[/q]

Tän piti olla mun ja Katin aprillipila ja osuit naulan kantaan, mutta päivä meni jo joten tää ei ole enää niin hauska eikä juuri kukaan oikeen tarttunut tähän :D

Eilen oli IHANAssa mahtavaa, aamut oli loistavat , aurinko paistaa ja mulla alko loma.

Oli hauskaa yhden virastotätin kanssa ja töissä oli kivaa

Hurraa

Vihdoinkin mun kaikki tilaamat kapistukset saapu Amazonista.

Tilasin tossa jo aikaa sitten tyylikkään höyrysilitysraudan, mageen high-tech leivänpaahtimen ja aivan loistavan kahvinkeittimen

Joutu vähän kikkailee kun toi Amazon ei lähetä mitään sähkölaitteita suomeen niin piti ensin tilata ne meidän UK toimistolle ja sieltä sitten kolleega laitto sen DHL:llä tänne mulle :D

Äkkiä kotiin asentelemaan kaikki kapistukset

[q]Septique, 3.7.2009 16:12:
OHI ON 362! TJ0!! JEAAAAAAA!

Hanko kutsuu ja pari päivää todellista nollausta!
[/q]

Hyvä hyvä!!
Vuosi sitten oli TJ0 ja oli hienoa!

No tietenki pillumagneettipeli!!!!!

http://web.archive.org/web/20030406232900/biitti.com/petrinygard/virtuanygard/Petri.swf

*plur*!

Mulle tuli ylikiva toppi tänään postista

[q]turrb, 20.7.2008 17:30:
pisti naurattaa. ::DD http://s.naurunappula.com/0/139/262/319460.gif
[/q]

Repesin kyllä totaalisesti

vappu se vaan jatkuu.. lähinnä naurattaa, vaikka olo on mitä on. aika eksoottinen fiilis *känni*

Oli kiva nähdä kavereita pitkästä aikaa.

ihana ihminen tuli takasin suomeen *sydän*

äiti ja iskä pääsee Ausseihin kattoon systeriä :')) rupes ihan itkettään onnesta niiden puolesta. Vuosien kaukainen haave vihdoin toteutuu.

Suomenlinna perheen & ystävien kanssa. *sydän*
Oli kyl niiiiiin kiva päivä!
Jalat on muussina mut elämä hymyilee.

Sainpas liput U2-keikalle o/ takakatsomosta tosin...onko kellään hajua näkeekö sieltä miten?

Mun kaverit "pojat" on ihan parhaita *plur**plur**plur*
Vaikka mikä mättäisi... ne vaan on *sydän*, kuten moni muukin... :)

O