päivän :)
No, lähden huomenna Brasiliaan surffaan! Ja viivyn kaks viikkoa. Voi hitsi ku en oo viettämässä pääsiäistä Suomessa...NOT!*pihkassa*
[q]astaroth, 20.8.2009 13:24:
sain töitä ^^
[/q]
Koska on bileet?
huomasin kaupassa ilokseni että uuniomenajugurttia saa litran töniköissä
tai että sitä jugurttia ylipäätään täältä vielä saa
pienet on huvit
[q]astaroth, 20.8.2009 13:24:
sain töitä ^^
[/q]
Jei! Onnittelut! :)
[q]sapeli, 29.4.2008 08:07:
Aamu-usva ja kimalteleva kaste tuoreella ruoholla
[/q]
Mä luin tässä unenpöpperössä...
"Aamu-rasva ja kimalteleva kaste..." Ja ajattelin jotain aaaaaivan muuta kun mitä sä tarkoitit
[q]Puistokemisti, 11.7.2005 18:37:
---
Stefu Hoaks, Ja sitten mulla on todenäköisesti keskiviikkona treffit
---
No, eipä voi ainakaan sanoa että aikailisit turhia.
[/q]
Mulla onkin treffit Emmin kanssa *sydän*
Elämän tummat ja synkät pilvet ovat hieman ruvenneet rakoilemaan Tänään oli ensimmäinen päivä vartija koulutuksessa ja se ei ollut niin tuskaa ja tylsää kun luulin. Sain armeijankin pois alta vaikka meinattiin jo leimata karkuriks. Saan mun pienen vauvan (Iines dogi *plur*) meille hengaa pariks päiväks. Ja sitten mulla on todenäköisesti keskiviikkona treffit Nyt äkkiä koulutus läpi ja töihin niin sais vähän täytettä lompsaan. Sen päälle kun vielä pudottais sellaset 20kg pois vyötäröltä (en ole ollut aina näin läski *igor*) niin kaikki olis plur!
[q]mayah, 24.6.2005 23:48:
Kesä, juhannus, ystävät, grilli, sauna, teknarit, nurmikko, kiksu, aurinko, siideri, polkka ja
Ja vaikka täällä onkin tavattoman ihanaa, on myös tavattoman ihanaa päästä huomenna kotiin ja.....
[/q]
Et olis voinu paremmin tätä reissua ilmaista ja tietysti
[q]Fyraett, 22.5.2005 11:12:
Ah, tänään raksiin täyttää nälkäistä mahaa
Saas nähä montako slicee täl kertaa menee, enkka on pikkasen päälle 30 (ilman reunoja)
^__________________________________________________^
[/q]
Oot aika amatööri vielä Tuuppa joskus mun, Wertin ja Puistokemistin kanssa raxiin niin me syödään sut suohon
[q]ISO-E, 11.5.2005 13:57:
-clip-
[/q]
Kävipäs sulla hyvin Tervetuloa!
[q]Puistokemisti:
---
Steven Hoaks:
Meidän Iines koira rupee pikkuhiljaa tottumaan uuteen kotiinsa. Jyrsii nyt onnellisesti luuta
---
Ah, alkunnostuksen huumaa*plur*
Venaas muutama viikko kun se kunnolla kotiutuu niin sit kirjotteletkin tonne päivän :( puolelle:
%&¤% toi s******N rakki jyrsi mun kaikki cd:t ja dj pöydän jalan jälkkäriks.*nauru*
[/q]
V***u jos mun Dj pöytään koskee niin mä teurastan sen metvurstiks
No en oikeesti
Ulkona ihana ilma ja mulla vapaapäivä...
Arviointi mun työstä =) Sain täydet pojot + loistavat kehut.
[q][13:15] Steven Hoaks: Apua Yks kaveri kirjoitti mulle äsken "hyvää ystävän päivää"
[13:16] Steven Hoaks: Tipuin
[13:18] Morrowe: noi yhdyssanavirheet onki niin harvinaisii :P
[13:18] Steven Hoaks: No mut tommonen hei :D
[13:20] MiMoSa: mites polku pyörä
[13:22] nomic: Talous paperi rulla teline.
[13:22] Steven Hoaks: lappeen ranta
[13:23] Miinapiina: joo, ja sit niinki yksinkertanen ku kahvin keitin
[13:26] Steven Hoaks: ojantaistko tuon talous paperi rullan joka on tossa kahvin keittimen vieressä... Ainiin ja ollaan muuten lappeen rannassa
[13:34] juuco: naurettavin yhdys sana raiskaus minkä oon kuullu oli se ku kaveri kerto miten yhellä kuumalla kissalla jota se vokotteli oli jalassa mustat seksi nahka saappaat.
[13:34] Steven Hoaks: Ai saatana nyt joutu ihan ääneen repee juucon kommentille :D
[13:35] juuco: jep, ikinä nauranu niin paljon. seksi nahka saappaat oli tietenkin kirjotettu vielä capseilla.
[13:39] Kolera: oisko se pitäny sit olla SEKSINAHKA SAAPPAAT?
[/q]
Kuolin :D
Edit: Yksinkertaistin...
5 tuntii ähisin,puhisin ja hikoilin mutta nyt on kämppä siisti ja vähä erinäkönen muutenki. heti piristi.
Maattiin puistossa koko päivä porukalla ja otettiin arskaa aina siihen asti kunnes aurinko alko laskea. Oli kaunis auringonlasku. *sydän*
[q]ezzy, 18.10.2007 09:51:
---
Steven Hoaks, 18.10.2007 07:57:
Eilen uskalsin vaa´alle ja se oli aika kiva vaaka
Reilussa kuukaudessa tippunut yli 8kiloo pois Vielä vois seuraavan kahden kuukauden sisällä pudottaa abaut 10kiloo sit olisin enemmän kuin tyytyväinen
Ps: En ole ainakaan viiteen vuoteen painanu alle 100kg
---
Aika saavutus kyllä, onnittelut :) Itsellä kans 100kg aika kaukainen unelma :D
[/q]
Mä en ole kyl juurikaan liikkunut yhtään sen enempää kun normaalistikkaan. Enkä ole nähnyt mitenkään nälkää tai mutustellut pelkkää porkkanaa. Oon vaan jättänyt ruokavaliosta pois perunat, pastat, riisit ja sen semmoiset. Myöskin leivät ja kaiken sokerin.... Toimii
Neljä päivää vapaata, *sydän* kesä *sydän*, Yks rakkaimmista ihmisistäni muuttaa tänää virallisesti stadiin ja mennää alottaan kesä bongailemalla kesämiehiä ja syömällä jätskiä jne..
[q]Freja, 2.9.2007 10:14:
Kello o näi vähän mut mulla on jo pyykit konees
[/q]
Kello o näi vähän ja mä oon melkein päässyt jatkojen jatkoilta kotiin
Edit: mutten iha
ZeCS firmalta mistä tilasin muistikortin tuli tämmönen viesti
"Hei,
pahoittelut, että olet joutunut odottamaan toimitusta näin paljon luvattua pidempään. Myös viestiisi vastaamisen kanssa kesti luvattoman kauan.
Tein virheen tilauksesi käsittelyssä ja sain paketin postiin vasta viime tiistaina. Tämän vuoksi arvioisin sen olevan perillä valitettavasti vasta ensi viikon alussa. Edes hieman tätä hitautta hyvittääkseni, laitoin pakettiin 120x kortin sijasta saman valmistajan uudemman ja nopeamman 266x muistikortin.
Olen vilpittömästi pahoillani tästä pitkästä toimitusajasta sekä huonosta asiaspalvelusta! Toivottavasti tästä ei ole koitunut isompaa harmia.
Ystävällisin terveisin,"
Enää ei ole mitään valittamista 120x sijaan jos saan 266x 8megasen kortin niin ei haittaa muutaman viikon odotus yhtään