päivän :)

Back to häröily O

Soiteltiin tossa työkaverin kanssa Miika Kuisman uuttaa settiä työkoneelta ja yks asiakas tuli siihen ihmettelemään että kylläpä meidän kello (joka on noin 2m päässä meistä seinällä) pitää outoa ääntä... Ensin oli että mitäs ihmettä Ei se mun mielestä ole ikinä mitään ääntä pitänyt, vastasin. "No tossahan se kokoajan tollei rullaa"

"Jaa ei kun tää on tää musiikki Se on yhen tutun setti vaan..." Poika vähän hämmästy eikä varmaan edes tarkoittanu mitä tarkoitin ja poistui vähin äänin takavasemmalle

Kohtapa lähden matkaamaan mussun luo

TV-lupatarkastaja kävi just kääntymässä ovella Kyseli lupaa... Sanoin ettei ole mitään lupaa, muttei kyl telkkuakaan. Aluks ei ollut mitenkään hirveen vakuuttavan kuullosta, koska mulla oli just yks leffa pyörimässä Niin jäbä kysy...

-Mikäs vattu siellä sitten pauhaa?
-Star Trekki seitsemäs leffa mun monitorista tietty
-Onkos siinä TV korttia?
-Tiiäks paljon ne maksaa?! Ei ole...
-Onko näin?
-Näin on... Tuus kattoo ite...
-Onko tosiaan näin?
-No tuu perkele nyt sisään kattoo.
-Ei ole tarvis... Kiitos näkemiin

Olo on parantunut, mieli heitti masennuksesta hyvään oloon.
(kivoja nää mielialan vaihtelut )

Oli kiva nähdä isoveikkaa, Annaa ja kummityttöä pitkästä aikaa.

Äitikin on taas tervehtynyt.

Iskä osti mulle ruokaa.

Oli kiva olla liikkeellä niin että mukana oli sekä isi että äiti.

Mulla on tänään saunavuoro.

Kotona on siistiä.

Sain pyydettyä anteeksi hyviltä kavereilta sitä etten ole pitänyt yhteyttä.

Mulla on maailman paras mussu

Kiva huomata että näen näin paljon ilosia asioita paskan sijasta.

[q]pyllyjumala, 4.9.2006 12:24:
---
satumetsä, 3.9.2006 20:27:

Mimmoset sängyt teillä on?

---

Se on tätä hyvää laatua, eli IKEASTA!!!
[/q]

Meillä ei ollu kyl mikää ikea sänky vaan ihan hyvää laatutavaraa Mutta se meno vaan olis mennyt vaikka läpi harmaan kiven Onneks mentiin vaan sängyn rungon läpi Oli siinä naurussa pitelemistä...

[q]mange, 12.9.2005 16:42:
Otto-automaatti oli anteliaalla päällä ja antoi yhden extra 20e setelin.
[/q]

wtf? Aikamoinen tapaus... Missäs tämä kyseinen laita on? Mä voisin kans vähän mennä nostelee.. Ajattele jos olis 500e seteli tupsahtanu sieltä Vai mikä oli suurin mitä saa otolta?

Äipän eiliset vähän isommat synttärijuhlat, jotka järjestettiin kartanolla.
En oikein taas tiennyt mitä odottaa ja lopputulos oli erittäin positiivinen. Hyvää musiikkia ja ruokaa, vanhoja tuttuja. Koskettavat puheet ja äipän "kalvosulkeiset" vanhoine kuvineen omasta elämästään avas ihan uusia näköaloja. Ei oo omena kauas puusta pudonnu.

Juhlien päätös tai lähinnä jatkot oli kyl kaikessa kaaottisuudessaan aika koomiset. Mut kaikki selvis hengissä ja pääsi nukkumaan ajoissa... :D

[q]mayah:
Mulla on sitte ihana poikaystävä *sydän*
[/q]

Ou ju saund sou in lööv

Varmistui ensi vuoden koulujuttuset

[q]Birgie, 12.11.2007 11:28:
Haukku *sydän*
(kaivautu itse sänkyyn käärmeen viekkuun)
[/q]

Voi hitsi miten söpiksen näkönen

Viikonloppu ja mua ei edes kiinnosta bileet tai mihin mä menisin JOS edes meen... Mä oon vaan onnellinen että pääsen nukkuu pitkään ja hartaasti huomenna ja ylihuomenna Ja tää tietoisuus ettei mua kiinnosta on aika mukavan tuntunen

[q]Sade*:
Mut hyväksyttiin Turun Face housen oppilaaksi tänään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *jiihaa**kiitoskiitos* Tammikuuhun mennessä miusta tuleekin sitten meikkaaja-maskeeraaja ammatiltani.
[/q]

Onneks olkoon. Oon ite käynyt samaisen koulun. Opettajille terkkuja Miralta.

"Kohtalaisen.."

-

Jep.

[q]Smorb, 15.6.2007 07:06:
Lomarahat *sydän**nauru**igor*
[/q]

You got that right *joo**sydän*

[q]mayah, 28.5.2007 08:23:
Tilipäivä jo torstaina ja mun rahat ei oo läheskään loppu :D
[/q]

Sama homma varmaan ensimmäistä kertaa moneen vuoteen

Sain aamulla hoideltua paljon juttuja, shoppailin itseni turmiolle ja nyt on mustikkajuustokakku uunissa. Elämä on jees

[q]Lyylikki, 4.8.2009 12:31:
---
wiwi, 4.8.2009 11:59:
Sitten kun on nurkat täynnä mustikoita, on hyvä aika laittaa kotiviinit tulemaan. :)
Talven pimeinä iltoina voi sitten heilua mustikkakotiviinipäissään.
---
OOOOOOHhhhh! Onko helppoo tehä? Mustikkakotiviini kuulostaa niin päräyttävältä, että uskaltaiskohan kokeilla. Viinisetin saisin varmaan veljeltä lainaan
[/q]
Tää on mullekin ensimmäinen viinintekokokemus, että toistaiseksi vaan toivon että kaikki onnistuu. Mun vanhemmat, jotka on tehny kotiviiniä iät ja ajat, olivat sitä mieltä että mustikat on mitä parhainta matskua viiniin. Ja nyt niitä on paljon! Kahen hengen mustikointi-tiimillä poimittiin eilen 10 litraa mustikkaa reilussa parissa tunnissa. Ja mä keskityin aika suuren osan ajasta kantarellien metsästämiseen ja marjojen laittamiseen omaan suuhun. :) Kantarellejakin kertyi pari litraa siinä sivussa.

Menkää, ihmiset, metsään! Kohta mummot on jo vieneet kaiken mitä vietävissä on.

Tän päivän :) : ensimmäinen chili-palko on ilmaantunut! Jee, nyt vaan odottelemaan että muut tulee perässä. Jännää!

[q]emppu, 13.3.2007 09:27:
Son toi ilma tuol ulkona <3
[/q]

Älä muuta viserrä

Ihana ilma ja vihdoin näyttää siltä ettei talvi kestäkkään ikuisuutta

Sain tänään pioneerin cdj 100s:n levarien kaveriksi! =)

- Garo

Osallistuin varmaan miljaardiin nettikilpailuun :D Josko arpaonni suosis...

O