päivän :)

Back to häröily O

uuuuh, uusii levyi<3

Hakaniemen halli, vuorikidekoru, tarot-korttiennustaja...muutenkin ihana päivä

Eilinen ilta suokissa, jonka jälkeen erottajan Memppariin pitämään lisää kivaa. Oli kyl niiin loistoa. *sydän*

Nyt kuuntelen kotona rauhallista musiikkia, ulkona on kesäinen ilma, ja musta tosiaan tuntuu et olen onnellinen. Ihana fiilis. *sydän**plur*

[muokattu 8.8.2004 14:53]

Taas on taskussa iPhone! Melko nitkut kun joutui S40-luurilla kärvistelemään.

(Edellisen näyttö otti hittiä niin on poissa pelistä)

Neljä päivää vapaata duunist. Sain äsken joulupuurost mantelin ja pääsin avaan jo yhen lahjan. Ja mäpä oon ollu niin kiltti tyttö et aika paljo oli lahjoja kertyny... Ihanaa!

Mielenkiintoinen työvuoro

Kaipa se asunnon osto olis edessä.

Eilen suunniteltiin koko kämppä ja tehtiin materiaalivalinnat. Nyt vaan pitäis malttaa odottaa ens kesään, että koko asunto olis edes valmis! 9 pitkää kuukautta olis edessä.

Tänään lähtö Ranskan nixiin laskee mäkee! *plur**sydän**sydän**sydän*

Alkaa pikkuhiljaa leviimään kasvoille kestohymy, torstaina olis lähtö Chamonix:n laskee mäkee. *sydän*
Ja muutenkin, kun on talvinen ilma, eikä loskapaskaa. *sydän*

Maailman hienoin ilma *sydän*
Nyt kyllä suomen ilmasto antaa parastaan

viikon vaellus meni lopulta ihan hyvin ja ehjin nahoin kotona, mahtavat oli kelit pohjoisessa!

..teki hyvää niin mielelle kuin kehollekin.. *sydän* *lapinhullu**nauru*

Kerrankin oon tyytyväinen yhden päivän tekemisiini. oon ollut koulussa tänään 11 oppituntii, sen jälkeen tein sovellusohjelmien harjoitustyön (suht laaja) ja nyt sitten viel siihen käyttöohjeet. Lisäks oon tiskannut ja siivonnut.

PEEJANTAI!!11onesixteen!!1

Oltiin kaverilla viettää leffailtaa. Laitettiin safkaa, jännättiin idolsii ja katottiin Cell. Ja hiton mukava ilta oli kaikenkaikkiaan. *sydän*

[q]kilobitti:
---
hyperventilaatio:
Onhan mullakin tiedossa sentään jotain kivaa, alpeille laskee muutaman viikon päästä.
---

Mä lähden vasta helmikuun puolessa välissä*sydän*
[/q]
OT, mut saanko tiedustella et minnepäin?

edit: typot mahtuu lyhyeenkin tekstiin

[muokattu 7.1.2004 23:48]

[q]Oj, 18.12.2009 19:29:
---
Sam One, 18.12.2009 18:42:
---
Oj, 18.12.2009 18:12:
Loma alko tammikuun 11 päivään saakka *känni*

---

Onko sulla kans inttiin lähtö tollon?

---

Joo Olis kyl paljon muutaki tekemist mut kai se sit on pakko käyä.
[/q]

Jep :D parolako kutsuu?

känni <3

*Lomasta haaveil*

[q]T-mu, 15.8.2009 18:29:
80km pyörälenkki Vesijärven ympäri, aika eufoorinen olo!
[/q]

Mahtavaa, kuntoilu ja urheilu tekee nannaa hyvä hyvä

Edit: Meiän porukat heittää tollasen lenkin harvase kerta ku hyppäävät pyörän selkään (mikä tapahtuu lisäks aika usein). Mut ne onki tosi hulluja urheilijoita..

[q]SASHA F, 18.8.2009 21:45:
just allekirjoitin ison levytys sopparin ISOLLE levyfirmalle Hollantiin*pepsodent**aplodit**toktok*
[/q]

ONNITTELUT

O