päivän :)
Oikein kiva päivä. Heräsin ja totesin jääväni tänään kotiin, kunnes päätin lähteä kiipeämään. Kivaa. Illallakin saattaa vielä jotain kivaa ilmaantua.
Eräs eskarilainen antoi minulle kauniita, valkoisia kukkia. Mukana oli hauska kortti, jossa oli leijonan kuva (tarkoituksena oli tehdä karhu siihen). Se kuulemma kuvasti minua.
Mul on niiiiiiin kivaa! *sydän* ihania ihmisiä ja hyvät kotihipat meneillään...
[q]Keeerin:
Niin..ja erikoismainintana Jorde ja Mirde!!! Ootte niin ihania ja rakkaita..*sydän*
[/q]
Ite oot! Paras... *sydän* Ja Jorde kans... skenepiparit...
Ja topiciin palatakseni..
Eli siis mahtava meininki, rakkaita ympärillä , kohta Illuihin ja uus vuosi ja uudet kujeet.
Niin ja systeri laitto kauniin viestin mulle. Tuli tippa simmuun...
Lapinjärveltä lomille, NYT VIINAA *känni*
Mukavaa huomata, että välillä itse ei tarvitse tehdä mitään jonkin asian suhteen. Jokin muu tekijä toteuttaa toiveen. Ns. paha saa palkkansa.
Ihanan keväinen fiilis.
Ja autokin on taas kunnossa.
Lähti "pikkasen" toi torstai lapasesta, mut oli kyl tooodella kivaa.
Nyt voi sit potee darraa taas pari päivää.
Aamupala (lattee, patonkia, jugurttia ja mysliä) ja kiksu pauhaa taustalla. Tuntuu hyvältä, vaikka kipeenä olenkin.
tänään Berghain!!
Pitäsköhän pikkusen aikaa pitää taukoo ton hapottelun kans; luin uutisesta pätkän "Ulkomailta saapuville asiakkaille on tarjolla henkivartijoita, tulkkeja tai kokkeja sekä tietysti autokuljettaja." muodossa "...tulkkeja tai koLkkeja..."
No, toisaalta kyl sillä kolkilla aina enemmän tekee kun jollain tulkilla :)
Mahtavaa kahtella peltomaisemaa 5kk jälkeen. ja myös tinttejä pihapuissa. *sydän*
Otettiin eilen liftari kyytii. Jännää vaan, kun ite ollaan seuralaisen kanssa liftailtu joku viis vuotta sitten ympäri Suomee ja vannottiin silloin että otetaan kyl kaikki liftarit kyytiin jos joskus ollaan autolla. Noh, ajat muuttuvat ja tosiaankin oltiin autolla näinä päivinä ja oli mukavaa saada auttaa jotakuta vuorostaan*iloinen*.
Olipas kiva saada seinien maalaukset alkuun Näkyy eteneminen mukavasti ja maalaaminen on kivaa!
Minnuu kutsuttiin kesäenkeliksi.
Kaunis pakkaspäivä kuu ja tähtitaivaineen *sydän*
Mun äiti on maailman ihanin. *sydän*
kauan odotettu deecomin paketti tuli =)
Hihih, vähän reilu 3h palkallista löysäilyä...
Se, että huomenna on viimeinen työpäivä taas pitkään aikaan :)
En tiedä onko huomenna syytä iloon kun tulee kuitenkin duunikavereita taas vähän ikävä.
Sain uuden keittiönpöydän ja tuolit *hihu*.