päivän :)
uus puhelin. voi viedä ton lainaluurin pois.
eilisestä ruoasta jäi soijakermaa eli aamukahvi on kerrankin taas jotain muuta kuin myrkkyä
voitettiin yks iso tarjouskilpailu. töitä
muutto ohi. (eilen)
nyt on musiikkia ja netti.
tv uupuu ja paljon paljon kalusteita.
pienestä keskusta huoneesta pakenin metsän perälle lähiöön läskiin yksiöön.
Kolme viikkoo ni pääsee Dubliniin pariksi päiväksi.
[q]Freja, 19.2.2010 19:59:
Parempi mieli. :)
[/q]
Hyvä ruoka.
Mä löysin mun viikkoja kadoksissa olleet kuulokkeet!
Olin jo mielessäni heittäny hyvästit niille ja alkanu pohtia koska ois varaa ostaa uudet, kun niillä joillain varakuulokkeilla, jotka löysin toimistolta, ei kyll siedä kuunnella oikein mitään, kun on tottunut noitten omien laatuun.. Vähänpä kuulosti musiikki hyvältä kotimatkalla
Edit. Ja sit viel yks toinen ihan superjuttu..
Parempi mieli. :)
tänään bailaan ihkujen bestisten kaa! <3
ja pääsee kuulemaan Caspan.. vaikkei se ny mikään henk koht
suosikki olekaan :P
Synttärit
[pieni]Ja kaverit jotka muisti melkein ilman huomautuksia.[/pieni] *igor**nauru*
Ajattelin vaan tapani mukaan löhöillä ja laiskotella päivän ennenku pitää lähtee duuniin, mut jostain löyty ylimääränen energiapurkaus ja nyt on kämppä aikalailla siivottu ja ruuat laitettu. *sydän* Nyt voi hyvällä omallatunnolla köllötellä viel hetken ja sit duuniin.
ihqmaa :)
woot, 3 vuotta 0,5mb netillä, nyt 6,0mb.
Tästä se elämä alkaa
[q]sativa, 18.2.2010 12:11:
On muuten ihan hyvää tavaraa toi, paitsi että hinta on tosi suolainen. Tosin siinäkin on se hyvä puoli, ettei malta turhaan syödä niitä.
[/q]
Jos sulla on mitään yhteyksiä Jenkkeihin, niin siellä tota saa ihan ruokakaupasta, kolmea eri vahvuutta ja hintakin pyörii siinä viiden dollarin paikkeilla (esim 120 kpl).
Suosittelen siis lämpimässti pyytää vaikka jotain frendiä tuomaan jos siellä päin käy tms.
Oon niitä itsekin aina tuonut sieltä itselle sekä kavereille.
[q]noena, 18.2.2010 12:47:
Hiiiiiiih ^____^ sain eilen oman telkkuni takas systeriltä, vihdoin telkku mihkä sain taas kytkettyy SNESsini <3 ..nyt metsästelen ihan onnessani "uusia" pelejä ja toista ohjainta siihen.
Vähänkö edes hymyilyttää, oon ku lasta karkkikaupassa :)(:
[/q]
Mulla olis laatupelejä snessiin =P En sitten tiedä maistuuko mutta löytyis Cannon fodder ja asterix und obelix seikkailu peli. alkuperäisissä koteiloissaan ja ohjekirjoilla toki myös :)
[q]noena, 17.2.2010 15:44:
JEEEEEE varasin kampaajan 11.3 vaihtuu mustankulahtanuruskee väri hiuksista poes ^___^
[/q]
JEE
Nään huomenna ystävän menneisyydestä n. neljän vuoden tauon jälkeen ja lähetää vähä hippaileen.
Onpa kiva päivä
Toimisto kun on aikas tyhjänä nyt, niin vietin puol päivää kotitoimistolla mut oli kiva tulla myös ihan duunitoimistolle, kun tääl on jotain hyvin tärkeää, mitä kotona ei oo; espressokone
Parin tunnin päästä combat ja illaks kotiin touhuilemaan kaikkea kotitouhua
Asiat on vaan niin hyvin. :')
Vika yövuoro saatu päätökseen+voitin Trivial Pursuit team-pelin yhdestä lehdestä *hymy*.