päivän :)

Back to häröily O

tänään on parempi olo kuin eilen

Huomenna kattomaan KAHTA kämppää
4h+k(luulis riittävän meille kolmelle:p) ja vuokra olis melkeen 150e vähemmän kun nyt :)

Mun ja kullan reissu *sydän* Haluan takas. Koko maa on ravattu kohta läpi, enää on Lappi koluamatta. Kaikki ihmeen Molpe Moikipäätkin on nähty.

Aurinko, kevät, auto taas käytössä, hyvä musa mm.*sydän*

Noni!
Miltei hyvä päivä. Pääsin opiskelemaan ainakin yhteen paikkaan ja sit tänään soitettiin et sain viel loppukesäks työpaikan :)

sain hesburgerin mega-aterian.. yum yum

---
Löysin uudesta (käytetystä) pyykinpesukoneesta 20 e.
---

T
Ihan mielenkiinnosta: Toimiiko rumpu?

Hyvin toimii :)))

Olo on huomattavasti parempi kolmen viikon sairastelun jälkeen.

[q]REivaaja, 14.3.2008 18:48:
---
Aurinkoneiti, 14.3.2008 18:42:
luomumakaroni (voin syödä niitä ilman vatsanväänteitä)*hihu*

---
?? Eli sulla ei ole keliakiaa tai muna-allergiaa??
[/q]

Epäilen, että jotain sellaista saattais olla. Olen laihtunut kauheasti ja maha ollut koko ajan kipeä. Huomasin, etten siedä leipää, joka on tehty vaalesta viljasta ja hiivaan. Kokeilen nyt tattaripuuron syöntiä; toistaiseksi ei ole tullut oireita siitä. Kaurakin on aika paha.
Kerran kävin keliakiatestissä, mutta se tais mennä mönkään syötyäni kuukauden keliakia tuotteita siis ennen testiä.
Mutta luulen, että nuo luomuviljat ovat puhtaampia ja vähemmän käsiteltyjä.

Aurinko pilkisti muutaman sekunnin ajan. Sehän on vielä olemassa.

12h duunipvä meni ku siivillä, asiakkaat ei jaksanu narista turhista vaan sain jopa paljon hyvää palautetta. Nii ja hyvät tipit.

Sainpas kuljettua kaupassa karkkihyllyn ohi vaikka mieli teki kovasti ostaa herkkuja.

Tunait Kerava ja siellä Hunksit

[q]yaya, 25.9.2006 08:12:
Mitä muuta vois tyttö elämältä toivoa kuin mökkiä, mettää ja kavereita!
[/q]

Ladonseinään peruutettua traktoria ja masentuneita joutsenia?

Vihdoinki terveenä ja pääsi salille.

Mun 2,5v. siskonpoika. Tanssimme yhdessä tänään trancen tahtiin.*sydän*

Näin kummitytön pitkästä aikaa *sydän*

Sain siltä pinkin sydämen, minkä se on itse muovaillut jostain mömmöstä. Toi on tosi hieno ku siinä on kimalletta ja kaikkea

Sitte se höpö luuli, että mä osaan oikeasti taikoa, siistiä.

Vika vuos koulua alko tänään. Neljä viidesosaa jo käyty. Ou jee!

[q]sativa, 18.2.2010 12:11:
Mulla on kans unettomuuteen tarpeen tullen melatoniinia, joka on tarkoitettu "unettomuuden lyhytaikaiseen hoitoon vähintään 55-vuotiailla aikuispotilailla".

On muuten ihan hyvää tavaraa toi, paitsi että hinta on tosi suolainen. Tosin siinäkin on se hyvä puoli, ettei malta turhaan syödä niitä.
[/q]

Jep jep, melatoniiniahan sai hetken aikaa luontaistuotekaupoista, kunnes Fimea päätti, että se onkin taas lääke. Hinta oli kaupoissa n. 17 euroa 60 kpl paketti, 2mg. Kiitti vitusti Fimea*dissaa* Terveyskaista on tehnyt asiasta valituksen, mut luultavimmin ei mee läpi, kun Suomesta on kyse.

Asiaan. Oma päivän :) illan Horny Paradise- bileet, tulossa unohtumaton ilta.

Kaks viikkoa polttamatta*aplodit*

O