päivän :)
[q]UnityF, 13.9.2005 22:28:
---
---
jooh ja kaikesta oot joutunu kärsii mut hitto et ollu siistii
[/q]
oli kyl niii *super**super* siistii ,ei voi sanoin kuvailla*jiihaa**pahis**iloinen*
Havaijinpata
Ja:
* tanssittel *
* pier *
*böö* * böö *
* antihali *
* kissatappelu *
(nyt pitää taas alkaa opettelemaan noita ulkoa *hihu*)
edit: ja lissää pukkaa
* tirsk *
*känni* uusi * känni *
uusi * hali *
Masters Of Hardcore Vortex Of Venegance vip-lippu taskussa ja uusi Angerfist tuli postissa *plur**plur**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Uudet hymiöt on niin piristäviä! Mun ehdoton lemppari on jotenkin muistuttaa parista miespuoleisesta henkilöstä
ruoholahden citymarketissa saa ratsataa dinosauruksella plussakortilla kerran päivässä ilmatteeksi!11
ainiin
+ ostettiin kankaat halloween asuihin.
^__^
*sydän* täydellinen vkonloppu!!! *sydän*
löysin kanttarelleja!
Ihana päivä
Selvisin hengissä pelottavasta esitelmästä
[q]Pygmi, 18.9.2005 14:07:
Oon saanu siirrettyä hurjasti musiikkia koneelta ja levyiltä mp3 -soittimeen meitsi osaa
[pieni](paitsi niitä _v*n_ wma -tiedostoja jotka ei _edelleenkään_ soi)[/pieni]
[/q]
Tulipahan vaan mieleen et tarkistitko soittaako/tukeeko sun mp3-soittimesi niitä v*tun wma-tiedostoja?
Ohjekirjassa on yleensä sitten mainittu mahdolliset soitettavien formaattien rajoitukset..
Tänään on hyvä päivä.
Lopputyössä arvioitiin 20 eri kohtaa ja kaikista tuli 5. Niin ja kävin äsken shoppaamassa vaatetta ens vlopun ristiäisiin. Löysin kaiken mitä pitikin.
Eikä ollu ees tänää darraa vaik eilinen meni ihan dokaamiseks.
Viikonloppu Aurinko paistaa ja ihan jees fiilarit kun pääsee vetää vapaalle, onkin ollut aika uuvuttavan stressaava viikko takana.
Melkein kahden vuoden seurustelun jälkeen pitää myöntää että olen edelleen korviani myöten rakastunut!!!...Mulla onkin maailman ihanin mies!*sydän*
Voi että, kuulin äskettäin, että paras ystäväni menee poikaystävänsä kanssa vihdoin ensi kesänä naimisiin *plur**sydän* ja minä saan kunnian toimia kaasona *iloinen*.
Tänään elämä hymyilee. Eilisen alivuokralaisteinien kanssa taistelun jälkeen pääsin vihdoin kotiin ja kämppä näyttää yllättävän siistiltä. Keittiön putki kyl meni heti tukkoon, mut eiköhän siitäkin selvitä.
Oli mukava tulla koululle käymään ja tulla moikkaamaan keittiön Tätiä, kutomon Setää ja herra Koulutusohjelmajohtajaa.
Viimeinen vuosi Hämeenlinnassa siis. Mitäköhän tästä tulee :)
ps. ...niin, ja illalla alkaa autokoulukin! :)
Tajusin, et mullon asiat aikas tosi hyvin nykyään.
Kiva vloppu tulossa mökkeilyn merkeissä helmiporukan kanssa.
Tarttui korvaan MoS:n Euphoria radioshowsta Adam Whiten setistä uusi ja niin Lost Triben - Gamemasterin mieleen tuova biisi nimeltään:
Adam White ft.Stacey Kitson - Piece Of Mind (Vocal mix)
http://www.audiojelly.com/index.cfm?action=track.cfm?id=98004
Ite en trancea oo vähään aikaan seurannut/kuunnellut muiden kuin klubbarin miksauksia kuunnellen, mutta tehdäänkö "aitoa" trancea vieläkin proge/nykytrancen ohella?
Jos tehään, niin plur vaan, ihan älyttömän hieno biisi! *joo**nuotti*
Juuja, tää oli Päivän :) :)
Iltalenkki teki hyvää. Nii ja pääsin vihdoinki kattoon systerin kolmiviikkosta pikkuihmistä. Soli kyl *sydän*