päivän :)

Back to häröily O

Koko viikon taisteltuani sain töissä ongelman ratkaistua. Viikon aikana menetin hermoni noin 100 kertaa tämän kanssa..... Ja ratkaisu oli lopulta helppo, yksinkertainen, ja nopea. Onnistumisen iloa..... *aplodit**iloinen*

Ostin eilen orkidean yo-kuvien ottoa varten. Nyt se on niin nättinä tuossa pöydällä ja tuoksuu hirmu hyvälle

oli kiva synttärivloppu kaiken kaikkiaan. kivat junkkailut ja kivemmat kotibailutukset seuraavana päivänä. sain paljon hyviä juotavia ja kivasti tatskakassaan rahaa ihanilta kavereilta, murulta ja vanhemmilta. nyt vaan uutta aikaa varaamaan!

ei voi sanoin kuvailla
joskus kaikki on vaan niin mukavaa *sydän* ja plur

enää 6 viikkoo ni alkaa loma... mitenköhän ton ajan jaksais...

mä suoritin trukki”kortin” ja nyt saan ajella trukkeja ilman valvovaa ja perässäjuoksevaa työkaveria

Aina en ihan ymmärrä..
Mutta kiitos niistä kahdesta sanasta.

Pelastit mun päivän :)

[q]turrb, 20.7.2008 17:30:
pisti naurattaa. ::DD http://s.naurunappula.com/0/139/262/319460.gif
[/q]

Hihii!!! Aivan ihuna... Minä ja mun mäyräkoirafiksaatio -tää on kyllä paras aikoihin!

Tänää hesaa bilettää ja näkee paaljon tuttuja

Kävimpäs taas uimahallis...*hymy*

150bpm tekkkno-polckaa!1

mä sain "omaks" maailman parhaan katin*jiihaa**plur**pihkassa**pihkassa**pihkassa**sydän* se ei oo ehtiny tutustuu kämppää ja uusin juttuini viel ja on tois levoton*eiei*

mun rakas lapsi*sydän**pihkassa**sydän**hali*

[q]UnityF:
13.3.2005 14:06] >AnToNio: 80e
[13.3.2005 14:01] >AnToNio: Myyn lipun Tiestoon, tarvitko?

*super**lmao* ohhoh..... *repeilee*
[/q]
sama kaveri yritti mullekkin myydä... Nyt taas olis tarvi jäähy ominaisuudelle..

edit: ja näköjään aika monelle muullekkin..

[q]MaSari:

Ja sit on kivoja jutskuja tulossa..

[/q]

Siis juutalaisiako?

Oli kiva mökkiviikonloppu. Oon melkeen liian onnekas kun mulla on niin ihania ystäviä.

Piirtäminen tuntuu kivalta pikästä aikaa. Pitää mennä uusimaan kynävarasto. :)

Näin eilen mun vanhemmat ja musta tuntui hetken, että sanalla "perhe" voi olla muitakin kuin negatiivisia konnotaatioita.

Tänään alkaa virallisesti koulu ja tällä hetkellä se ei tunnu kauhean ahdistavalta.

Syksy. <3

vihdoin ja viimein tää julkaistiin... Terrorcraft 21.5.2004 @ Helsinki

*sydän* *sydän**sydän**sydän**sydän*

Nyt jatkan jellonen juomista... *känni*

Sanokaa maijalle et mä en puhu sille

Tänään on jo taas perjantai, ja rakas pikkusiskoni tulee mun luokse viikonlopuksi *iloinen**plur*!

http://www.chrisgeary.co.uk/jokes/Jokes02/Photo/GayJoke304.jpg

O