päivän :)
Ahhhahahah *nauru**nauru* *putostipahti* Tuli joltain kiukkuselta naiselta faxi, jossa koko firma haukuttiin ihan pystyyn ja uhattiin räjäyttää koko lafka.. Katoin koneelta josko ko. ihmisestä löytyis jotain tietoa aikasemmin.. Muistiomerkinnät: "Poliisi-ilmoitus; törkeä rattijuopumus, virkamiehen väkivaltainen vastustaminen." Vakuutusten laiminlyönti ja haistattelu puhelimitse 10.2.2006. Ja tää nainen on vasta 22. Ei hyvää päivää.. ahahahah. No mut hei. Mä voin ilomielin lähettää sille lisää laskuja.. ja sit ku ei kuitenkaan maksa ni ulosottoon..
[size=8]meille ei vittuilla[/size]
Muistelointia kaverin kanssa vuoden parin takasista tapahtumista yms..
Mukava juttutuokio vanhan ystävän kanssa toiselta puolen maailmaa.
[q]Super-Kerttu, 30.7.2008 08:59:
---
*Mirri*, 30.7.2008 08:56:
Ei toi loman loppuminen ollukka niin huono juttu ku eka aattelin.
---
Ai miten nii muka?! Taidan olla ainoo, jota oikeesti sapettaa loman loppuminen ihan huolella!
[/q]
Pitäis se loma ensin alkaa, että sen voi lopettaa...
vanhuuden maanisdepressiivisyydestä kärsivä diabeetikko tätini joka ei pysty enää huoletimaan kunnolla itsestään(hoitajat käyt 3 kertaa päivässä kotona katsomassa sokerin ja kertoo lääkityksen) on saanut avun nakkuloista=tasottunut suht hyvin.
Alkoi puskea maniaa päälle-> oli menossa taas naimisiin ihmisten kanssa ja puhelinkeskusteluissa tiesi mitä toinen tulee sanomaan kahen ensimmäisen lauseen perusteella...yleensä jotain kritisoivaa kommentia.
[q]cjet, 2.11.2006 10:11:
---
*Mirri*, 2.11.2006 10:06:
Ihana ilma. *sydän*
---
http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Helsinki
Ja tätähän jatkuu ihanasti maanantaille asti..
[/q]
Ai sielläki ihana ilma? Oon landella äipän ja isin hoivissa ja tääl on lunta isot kinokset, pakkasta jtn 7 astetta ja aurinko paistaa kirkkaalt taivaalt.
[q]Annakins, 6.4.2009 11:08:
Löysin vihdoin työmotivaation uudestaan.
[/q]
*aplodit**jiihaa*
rinneradio tulee lutakkoon 25.2.
Eilisen:
Vaatekaupan myyjä haki työntekijöiden sosiaalitiloista asti mulle nenäliinoja, kun olin saanut jotain valkoista skeidaa kengilleni kadulla.
[size=8]Ja siis hyi saatana, puolet kengistä kuorrutettuna valkoisella klimppisellä mönjällä, joka haisi ihan hirveelle[/size]
[q]cjet, 2.11.2006 10:29:
Juu! Oispa just jossai pöndel pulkan kaa nii vois jo vetää talven ekat pulkkamäet.
[/q]
Mä yritin eilen tehä lumiukkoo muttei onistunu ku liikaa pakkast.
toisen ihmisen läheisyys
ja goomin tapahtumien kertailu
hiukset värjätty ja maanantaina vapaapäivä
... ja tanssijalkaa vipattais
Maistettiin eilen kaverin kanssa Irlantilaista sidukkaa Magnersia. Perkule et se maistus hyvält.. sellast kuivahkoa omenaa, mut ei kuitenkaan tavallisen sidukan makust, namnam
Mutkien kautta onnistui toi eka maaliskuun viikonloppu saada vapaaksi. Me mennään silloin vähän muualle Suomeen rauhoittumaan ^__^ Hyvä et on niin mukava pomo.
Ja sit, tänään on vapaapäivä, ja perjantai! Ei haittaa vaikka huomenna joutuukin mennä raatamaan seittemäks tunniks, kun siitä saa hyvät korvaukset.
Kaiken lisäks yläkerran naapuri ei oo tällä viikolla häirinny yhtään Epäilen et varoitus on sinne sit saapunu. Mutta hyvä näin, saa vihdoinkin olla kotonaan rauhassa! <3
Mökki viimein ja vihdoin siinä vaiheessa, et vuoden päästä saa pitää harjakaisia
P.S. Lifetin siis :(
tänään luokan saunailta <3
ja sit vie yks tentti ja --> kesäloma.
Mä opin tänään vihdoinkin sen perusliikkeen poi:lla!!! ykskaks mä vaan tein sen ja nyt se menee kuin vettä vaan!!
ja
Alkaa pahasti vaikuttaa siltä että sinkkuluukun portsarit päästää mut vihdoinkin ulos sieltä!!
ja
sain tänään uuden hellan kotio, pääsee tekee omenapiirakkaa (pakko todistaa ittelleen että viimeks kun epäonnistui niin syy ei ollut mussa vaan uunissa *blush*)
Aamiasena sämpylää, jogurttia, kiiwiä ja teetä.
Wanhaa trancea ja kissa <3.
Ihana vapaapäivä.
"Antakaa mäkin huudan, mäkin olen kännissä" HELL YEA, mikä reissu!
muutan n.2kk päästä toiseen asuntoon