päivän :)
Juuri tekemäni päättymätön CD Speedyn ja Sakun dippadabaa ja ärinää. Välillä kuuluu Rölliä runkkaamassa. Porukkamme juhannuksen soundtrack-CD on valmis.
Marsu jee!
Ihanaa ku on työn puolest oma kirjanpitäjä .. Nyt saa ainaki kaikki oikein laitettua, kilometrikorvaukset sun muut..
Ei tartte ite pähkäillä tuon vero(ehdotus)kortin (mikälie) kanssa.
"Lähetä se mulle, mä täytän.."
Helppoa!
[q]Fyraett, 21.2.2006 23:08:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomi+voi+aloittaa+palautukset+Somaliaan/1135218867543
[/q]
Wish ET wants to go home...
Päätin sit ostaa punttikortin taas ja parantaa ryhtii ennen kesää :)
pitkä kirje otukselle nyt viel postii et saan sen lähetettyy
Sain tänään varmistuksen kivasta kesätyöpaikasta ja huomenna viikoks Rukalle
Sain hoidettua kaikki viralliset asiat jotka ylees tulee jätettyy viime tippaan.. Eli soitin verotoimistoon ja lekurille ja sain täytettyy/lähetettyy kaikki kelan laput.
Mut mä oon paras kusee!!
sain just viisumin australiaan...! *jiihaa**aplodit* kesäkuussa sit kolme viikkoo siellä! v*ttu jotain positiivista tähän munkin elämään...! *super**plur*
edit: ... niin ja taidan ensimmäistä kertaa elämässäni saada ihan OIKEETA liksaa tästä tiskijukkailusta...
Lähetää kokeilees onnee lentokentälle.
Huomen alkaa kyntonyrkkeilyn peruskurssi... 10kertaa 40...
Kevät *sydän* Mun lempivuodenaika.
Kolmas kulta on todentosi! [code] \o/ [/code]
Lapsi viety mummolaan ja kohta korkataan vaimon kanssa shamppanja. Päästään ekan kerran yli vuoteen yhdessä juhlimaan! Maistuu vähän!!!!!
jalat vieläkin ihan hellinä eilisestä kävelymatkasta keskustasta mukkulaan, mut silti hyvä olo ku oon saanu purettua kaiken ja alottaa uuden aikajakson ilman valehtelijoita. :)
viikon verran yrittänyt ja yrittänyt tarttua tuon esseen tekemiseen. Ja nyt sitten tuli yhtäkkiä sellasita paatosta paperille että huh. Kirjottelin vain ja siten se olikin yhtäkkiä valmis.
Onneksi on, koska huomenna on palautus :)
Aivan ihanaa irrrmailu reijan kanssa :)
Kälätikälätikälä.
On se vaan niin kiva tyttö :) <3
Kaffelle Santun kaa <3.
^__^
Tänään on hyvä olla