päivän :)
[q]mayah, 1.2.2006 13:06:
Joutuu aina repee noita työpaikkailmotuksia
" Kielitaitovaatimuksen on erittäin hyvä kirjallinen ja suullinen taito."
Ottaen huomioon, että työntekijältä vaaditaan loistokasta kielitaitoa, ois ihan fiksua, että lause kirjoitettaisiin ilman kirjoitusvirheitä ja kerrottaisiin minkälaisesta kielitaidosta (öö, suomi, ruotsi, englanti vai venäjä) on kyse.
[/q]
Ite nauroin tänään tätä: http://www.mol.fi/paikat/Job.do?jobID=6331962&lang=fi&pv=true
"äitiysloan sijaisuus" ja "kiinteistäpalveualan" sekä "järejstelmien aikaiempi tuntemus"
On täytynyt olla kiire kirjottajalla :)
Kävin kattomassa ruokatunnilla rottia ja ihastuin niin, että taidan hankkia kaksi pitkähäntää itselleni. Ensin kuitenkin terraarion etsintä eessä.
I *sydän* rotat
Ostin tänään torilta pistaasipähkinöitä ja herneitä *slurps*. Ja tietenkin se, että tänään nyt sitten varmistui, että lähdetään parin opiskelukaverin kanssa harjotteluun Viroon. Hyvistä klubeista ja muista "nähtävyyksistä" otetaan vinkkejä vastaan
Parsakaali on Vuoden Vihannes 2006. Valveutuneimmat sen tosin jo tiesivätkin. Se käy hienosti, itse kun olen parsABI 2006
Kävelin aamulla duuniin klo 6.50--->
4km, 45min, keskisyke 141, maksimisyke 177, kaloreita paloi 343
ai nii joo... melkeen koko matka on ylämäkeä....
palkka oli tullu.... ja tänään jo töihin vaik jänittää kyl mennä ihan uutee paikkaa yheks päiväks ... ja sit viel yks hassu *sydän*
Koko vappu! Kiitos tytöt, luulenpa että tämä vappu muistetaan ja pitkään =)
Mahtavat 16h unet Ja viikonloppu edessä!
Nukuin pitkään (ts naapuri ei herättänyt mua tällä kertaa!)
[q]Super-Kerttu, 30.7.2008 08:59:
---
*Mirri*, 30.7.2008 08:56:
Ei toi loman loppuminen ollukka niin huono juttu ku eka aattelin.
---
Ai miten nii muka?! Taidan olla ainoo, jota oikeesti sapettaa loman loppuminen ihan huolella!
[/q]
No et kyllä ole! Tää on ihan kamalaa!
Pitänee siirtyä "päivän :("-ketjuun marisemaan lisää...
*piis**plur**piis*
Niin joo, eilisen tulos tietty Ja koulukaverit, ne on kyl kivoja *hali*. Ja keskustelut ruokalassa lähes tuntemattomien kanssa *hymy*. Ja luento valtioterrorismista, hitto oli kiinnostavaa Lisäks alaselän säryistä huolimatta pystyn istumaan kovalla tuolilla, mut pois nouseminen on si vähän vaikeempaa...käsilihakset kasvaa...*justjoo*
Takana on kuukausi ilman tupakkaa.
Päivän luento käsittelee Intian taidetta.
Illalla tiedossa Minority report ja herkkuja oman rakkaan kainalossa.
Rokrok.
Olipas sit ihanaa. Maksu.
Oli oikeesti niin mukavaa olla hippasen ottaan viinaa :)
Siis aivan ihanaa ;)
pelikuutio ja resident evil 4
[q]Displacer, 16.5.2005 22:05:
*kateellinen*
[/q]
*hyvinkateellinen*
...tahtoo prätkän!
[q]Nomic, 5.2.2006 05:25:
- Ei yhtään velkaa enään! :)
[/q]
Aurinko paistaa!! Kohta kouluun!! Elämä on ihanaa ja mä oon pitkäst aikaa niin onnellinen!
Tämänpäivän treffit taitaa saada jatkoa *plur**pepsodent*
On huomattavasti helpompaa keittää vettä, jos muistaa laittaa levyn päälle
*sydän* on niiin onnellinen fiilis *sydän*
Tää päivä on niiiin kokonaan . . en malta odottaa vkl !