päivän :)
pääsin kouluun :)
olipas rentouttava viikonloppu porukoitten möksäl salossa siel landel unohtaa kaikki huolet :P
eka työviikko kohta takana*jiihaa*
jutskasin systan kaa pitkäst aikaa :)
oli mukava jussi salossa :) mut ihana olla vihdoin himassa kahen tunnin junamatkan jälkeen
oli kiva hiihtoloma Rukalla:) lautailu <3*jiihaa*
Uus lävistys <3 (jestrum) :-D
Koti siivottu ja aurinkoinen päivä
Parin päivän :)
parin viikon biletttelyjen ja matkustelujen jälkeen laskeuduin takasin arkeen ihan hyvillä mielillä.
Oli kyllä aika mahtava bile/festari/yleinen hulinaviikko.
La duunia.
Su sain vihdoin aktivoitua pankkitilin(olikin helpompaa, kun oisin kuvitellut, mutta piti saada joku joka ymmärtää kieltä lukemaan mulle se lappu, jossa on numero mihin voin soittaa englanninkielistä palvelua saadakseni*ding*)
Sain myös keskusteltua BF-kandidaatin kanssa siitä missä oikeen mennään ja mistä tullaan jne.
Sain kanssa puhelun, että mun pitäis hankkiutua kondikseen duunihaastattelua varten ja sitten loppuilta menikin siinä, kun yritin saada kirjotettua jotain fiksua hakemukseen.
Tänään sitten näköjään kaikki 3 haastattelua*hikoil*.. Ja näköjään sain duunin*hihu*
JA voi heesus näitä helteitä*huohottel* En käytä shortseja, haastattelujen vuoksi ja t-paitaa hihattoman sijaan. Siltä kyllä tuntukin. Kävin 2 kertaa suihkussa ja heti, kun pääsit takas piti ottaa kaikki kuteet pois.
Aurinko paistaa. Kesä tulee.
Tänään olisi tarkoitus juhlistaa vähän tulevaa kesää duunipaikan porukan kanssa. Saas nähdä miten ilta menee. Aikaisemmat juhlat on ollut aika railakkaita.
Aamun sarastus...
Jee, Tzolk'init ovat saapuneet Lautapelittiin, käyn tänään hakemassa omani!
Tää työ on oikeastaan aika mukavaa silloin kun pääsee auttamaan muita suht simppeleissä asioissa, pohtimaan yhdessä että "mitenkäs tämä toimikaan?".
Kaverit *sydän*
Asioilla on aina tapana järjestyä :) Tänään varmistu Lontoon majoitus ja lähtöhän on ylihuomenna :D
Mulla on tänään ollu tämmönen positiivisuuspäivä. Ja kun jouduin oottamaan bussia 25 minsaa ni pidin kesän ekan poitreenin.
Edit: ja luottokorttikin löytyi heti kun tajusin etsiä.
Paino pudonnu mukavasti.
Tänään on hyvä päivä, siitäkin huolimatta että unet olikin astetta katkonaisemmat; Töiden jälkeen taas visiitti hierojalle ja illalla tiedossa suklaamaistatusta
perjantai