päivän :)
mitäköhän hauakaa keksis tänään *hihu**hih**haukottel**nukkuu* jos ny menis ensin nukkumaan sit aamulla kattos lisää*joo**ankka**yingyang*
onpas hieno päivä pitää täst lähtee lenkille mut vast kohta*jiihaa**joo**nauru*
olipas oikeen mahtava päivä tänään tälläsiä lisää*nauru**joo**ankka*
Hieno ulkoilu ilma;)
Tajusin just et mun EI ole pakko mennä tänään salille jos siltä ei tunnu, ja et mä voin halutessani lähteä vaikka saman tien kotiin töistä. Hassua miten helposti sitä unohtaa että jokainen hetki on täynnä valintoja ja vaihtoehtoja, eikä vain etukäteen määrättyä determinististä polkua.
onneksi huomenna on vapaa päivä *joo**hymy**jiihaa*
Kahden vuoden odottelun (olin kesän -12 remonttievakossa), viivästyneen kevään kitkuttelun (näitä hommia ei tehdä vesisateessa eikä nollakeleissä) ja viiden tunnin urakoinnin jälkeen (no, puoli tuntia meni siihen kuin hain kaupasta lisää vissyä) sain lopultakin parvekkeeni kesälöhöttävään kuntoon.
Ettekä ikinä usko, mitä näin sillä ensimmäisellä sekunnilla, kun pällistelin polleana maailmaa putipuhtaiksi puunaamieni ikkunouiden läpi:
Kevään ensimmäisen kuumailmapallon! Ja heti se puski terveisiksi pitkän PUUUUHHHH!!!!!:in.
Pian alkava Kesäloma
Joo, olen hullu and proud of it:) Lukematta 3 Star Wars Omnibusta ja kaiuttimien päällä on Darth Vader punaisella taustalla ja C-3PO Bubblehead. Ja mahtava sää!
Energinen olo maanantaista huolimatta, ja saan kolme päivää kuunnella töissä omaa musaa.
Tajusin just et mun EI ole pakko mennä tänään salille jos siltä ei tunnu, ja et mä voin halutessani lähteä vaikka saman tien kotiin töistä. Hassua miten helposti sitä unohtaa että jokainen hetki on täynnä valintoja ja vaihtoehtoja, eikä vain etukäteen määrättyä determinististä polkua.
*hali**aplodit*
pari iltaa ja seuraava spg on grindattu :)
[q]anniharha, 14.4.2009 13:37:
Nauratti aamulla Pasilassa junaan hypätessä et hyvällä mäihällä olis takas jo ylihuomenna :D
[/q]
JOOOO, teretulemast vaan takasin suurkaupunkiimme Hellskinkyyn, joka on täynnä elämänsä tarkoitusta etsiviä basisteja, jotka saattavat haluta ostaa juuri SINUN hattusi! :D
Nähhää pian taas!
Niin, ja oma päivän :) oli työpäivä, josta juuri kotiuduin, mutta jonka aikana kävin hyvät keskustelut (kyyneleistä huolimatta).
Pian onkin LABYPOINTIT, jeee!
onnellisuus *sydän*
---
---
aurinko *sydän*
---
Auringolle täältäkin<3
paikalliset festarit heinäkuussa saa myös.. :))
---
Mikäs festari siellä? :)
Simmonen ku Monttu soikoon! :)
Artisteina mm. Kimmo Pohjonen ja ala-maailman vasarat :)
Hienoo, et tämmönen kesätapahtuma tulossa ja vaihtelua konemusan tiimoilta.
---
aurinko *sydän*
---
Auringolle täältäkin<3
paikalliset festarit elokuussa saa myös.. :))
---
---
---
aurinko *sydän*
---
Auringolle täältäkin<3
paikalliset festarit heinäkuussa saa myös.. :))
---
---
Simmonen ku Monttu soikoon! :)
Artisteina mm. Kimmo Pohjonen ja ala-maailman vasarat :)
Hienoo, et tämmönen kesätapahtuma tulossa ja vaihtelua konemusan tiimoilta.
Juu, vaihtelu on virkistävää :)
aurinko *sydän*
---
Sain asiat kuntoon ihmisten kanssa=)
---
Mahtavaa!!
Selkä kesti imuroida! Ehkä se murtuma kuntoutuu
Toivotaan.
Sain asiat kuntoon ihmisten kanssa=)