päivän :)

Back to häröily O

Sain uudet kengät!
Ja itiksessä oli mielettömän söpöjä Venäjänkääpiöhamstereita *sydän*

Opettaja, joka huutelee nimmaria aulan toisesta päästä*hih*
Opettaja, joka tulee selittämään miten hauskaa sillä oli samoissa bileissä missä mä olin vkl*ding*
Mitä ne on ottaneet viikonloppuna*täh*

tänään *känni* skiZman synntäreiden kunniaks

Saatiin vihdoinkin poikaystävän kanssa toimimaan tuo Sims 2 peli, mutta prkl nyt se poikaystäväkin jäi siihen koukkuun ja sitä saa hätistellä siitä pois kokoajan.

Ja käytiin isin ja äitin ja siskon ja poikaystävän kanssa syömässä. Sen ahmimisen jälkeen seuraava syöntikerta onkin sitten jouluna.

Palkankorotus!*aplodit*

[q]GoA:
---
typ0:
http://www.cc.puv.fi/~e0200186/kone/

se toimiii =)))

---

Miistä idea moiseen? Millasta rautaa pitää noin jäähyttää ja paljon oot kellitelly? Ja tietenkin mitkä on lämmöt?
[/q]

Taitaa olla aika iso tuuletin tarpeeseen että tollanen toimii ? Ja kesällä voi olla aika heikko tulos ton kanssa, vai *täh*

Jännän näkönen viritys :)

Tästä tytöstä tulee joulukuun lopulla helsinkiläinen

[q]typ0:
http://www.cc.puv.fi/~e0200186/kone/

se toimiii =)))
[/q]

Miistä idea moiseen? Millasta rautaa pitää noin jäähyttää ja paljon oot kellitelly? Ja tietenkin mitkä on lämmöt?

eilisiä kommelluksia sai kuulla tänään *känni*

[q]salaisinko?:
1v 2kk ilman seksiä ^___^. vielä 8v 10kk tavoitteesta.
[/q]

APUA!! *tipahtel* Eikö kukaan nyt auta toista?? Vai onko tässä isot rahat kyseessä vai mikämikä??

Oma Rakas *sydän*

Ensimmäistä kertaa päivän :) ...

Pääsin haluamaani graduprojektiin aiheena kansainvälinen rahoitus. Valmistuminen ensi syksynä näyttää jälleen olevan lähempänä, jei!

Kaikki joululahjat on hankittu ja paketoitu. Myös kovasti etsitty PETONIAUTO.

Pienen laskeskelun jälkeen tajusin tässä aamulla, että minullahan alkaa joululomat jo ensiviikolla. Vähintäänkin ":)" arvoinen juttu!

Pääsin vihdoin pois sairaalasta jossa viruin viikon.

Saan kohta lainaan toisen kovalevyn, johon pelastella toiselta levyltä mun digikuvat talteen..

Odotettavissa ainakin seuraavista bileistä: Trinity, Loco, Pulsar, Paarma, Säde Classics...

Pitää uppia niistä onnistuneimmat tuonne gallerioihin talteen ettei ne majaile pelkästään mulla..

"Turhin kuva on ottamatta jäänyt kuva"

Tutustuin sattumalta vaihteeksi kivan tuntuiseen ihmiseen

Mulla piti olla tällä viikolla päivävuoroa niinku tänään,ke,to,pe mut koska yx työkaveri on sairaslomalla, mulla onkin ens yönä edessä Tampereen reissu (yövuorossa helpommat hommat) ja to ja pe aamuvuoroa... ja vaikka tunteja ei juuri kerrykkään, saan silti tältä viikolta 40h palkan...*aplodit*

sain vihdoinkin raahattua itseni lääkärille ja nyt on paljon lääkkeitä ja rasvoja*hymy*
joutuu alkaa käymään valohoidossa jos noi ei ala auttamaan,mut täytyy toivoa vaan parasta*piis*

[q]Taika:
Palkankorotus!*aplodit*
[/q]

Jee, onneksi olkoon! (mäki haluun)

O