päivän :)
[q]Hyzenthlay:
Nyt on uus kännykkä
[/q]
ja kohta se on huollossa
Noin puolenvuoden sikailun jälkeen.. sain siivottua kämpän.. vähänkö olen tyytyväinen itseeni =).
Tosin tavaraa on niin helvetisti ettei ne vaan mahdu kaikki piiloon.. ylihuomenna ydinräjähdys on jälleen paikallaan, mutta hetkellinenkin itsensä voittaminen on aina plussaaa
Saan kaverilt cd-soittimen lainaan ja faija toi tyhjii levyi 10kpl pääsee kuuntelee musiikkia vaasan matkalla
ei tarvii istuu ja lukee kokeisiin ilman piristävää musiikkia
ja pelifiiliskin nousee kun pääsee aloitamaan päivän polkalla
Oikeestaan huomisen...mut huomenna kotiin Tampereelle!!
*sydän*Tampere*sydän*
[q]paanos:
---
ezzy:
Sain ajettua mun kultsin Tapiolaan talvisäilöön kesärenkailla. Eläköön loskakeli (kerrankin)
---
Luin ekana et kultsi ois nainen joka menee talvisäilöön Tapiolaan :D
[/q]
Rakkauttaa on niin monenlaista *sydän*
Mä sain pestyy autoni kuumalla vedellä ja painepesurilla ja sit vielä tankki täyteen, courtesy of Isipappa ^__^
sain tehtyy hirveen äikän esseen ja kurssiki tais mennä suoritetuks ja terveystiedosta men kurssi läpi h4 *jiihaaa* ja sitte vielä huomenna vika päivä koulua kahteenkuukauteen
Sain tänää jo mun työharjottelun ohjaajalta arvioinnin työharjottelusta ja sain kiitettävän olin ihan otettu ja taidan olla ihan omalla alalla
.... ja kohta on viikonloppu ja ylihuomenna pääsee pitkästä aikaa hesaa hummailemaa ja näkee rakkaita ihmisiä *sydän*
Sain äsken tietää et mulla o duuni haastis viikonloppuna
No tapahtui viime yönä. Olin Rammsteinin konsertissa ja sain kutsun backstagelle jossa pääsin juomaan bisseä Rammsteinin pojkien kanssa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
pakkokylsanoa
NE PUSSAS IHANAA! <3 :D
nyt meen hymyillen nukkumaan.
[q]*Christina*:
Tänään pääsee bilettään taas kunnolla
[/q]
niinpä, pidetään tosi hauskaa!!! *iloinen**iloinen*
Mukava ilta ja viikonloppu hyvässä seurassa tiedossa
Tänään pääsee bilettään taas kunnolla
jee ei ollu kouluu kohta Espoosee
yks kiva poika tulee tuuduttaa mut päiväunille kohtapuolin....
eiliset duunin pikkujoulut enkä oo ainut joka potee darraa tääl duunis...
Mun kämppä sai vähän uutta ilmettä ku sisustelin pikkasen uusiks*jiihaa*
Kohta on tullut sitten siivottuakkin kokonaan joten voi alkaa rentoutumaan viikonloppua varten*joo*
Sivari gona Tj 0!!!*jiihaa**piis**nauru*