päivän :)

Back to häröily O

[q]äm:
---
salaisinko?:
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla

---

*piis**joo*
*hymy**iloinen**jiihaa**nauru**super**hihu**pupu**hellokitty**plur**hih*
*piis**joo*
[/q]

Voeee helevetti!! REPS!!!! Nyt tuli päivän totaali :) Tästä onkin hyvä jatkaa Hohhoh!

[q]UnityF:
Mä tein vain sadetta kun kaikki oli niin *igor*-tuulella... Loppu ainakin kinastelu heti kun myrkytin ruudun.
[/q]

Annetaan propsit sille, kelle ne kuuluu..

Mayah se oli joku tuli ja repi meitin privapsykiatrisessioon, koska tunsi meidän häiritsevän normaalia sanomaikkunan toimintaa.

[q]CandyRaver:
---
Zyklonius:
---
CandyRaver:
*sydän*oon KOTONA*hihu**sydän*ja odatan et mun kulta tulee KOTIIN*hihu**sydän*

---

Eix se Aidan ole kotona? Jos ei, niin eipä hätää, Miikka sanoi mulle tulevansa himaan viiden jälkeen.

---

*nauru*soot kyl kans aika epeli*vink*
toimitus huomauttaa;"olin tukehtua puuroon kun naureskelin tästä jutusta tulleille mielikuville.."*igor*
kysy vaik aidanilta*joo*
[/q]

Huihitto, toivottavasti se hallitsee heimlichaukset. Tuskin olisi järin mieltä ylentävää tukehtua puuroon.

Sullahan on ihan kadehdittava asema: moni nainen maksaisi mitä vaan että saman katon alla asuisi monta komeaa miestä.

viikonloppu ja säteet ihan hullu viikko ollu... taas pääsee vähän "rentoutumaan"...*hih*

[q]Nacu:
Annetaan propsit sille, kelle ne kuuluu..

Mayah se oli joku tuli ja repi meitin privapsykiatrisessioon, koska tunsi meidän häiritsevän normaalia sanomaikkunan toimintaa.
[/q]

no niin neiti pilkun nussija.. mayah = kinderi, kinderi = minä joten yksi ja sama asia ja jos et ollu sokee niin minä sitä ruutuu pommitin hymiöillä pääasiallisesti josta salasinko? puhu. Ja kun pomitin niin vaihtu puheenaihe samalla.
Mayah siitä kyllä sano mut nyt puhuttiin hymiöistä jota tuli vähän kaikilta mut mä taisin tehhä sen rankkasateen.

*ojentaa kinderi yllätyksiä koko klubbarille niin kaikki ei olis niin pirikireitä*

PUSSY *sydän*

Tiedetään. Mutta kai minä saan niistä halutessani avautua samanlailla kuin esim. salaisinko?

iltapäivä raksun kaa stadissa :)

[q]Nacu:
Tiedetään. Mutta kai minä saan niistä halutessani avautua samanlailla kuin esim. salaisinko?
[/q]

Onkohan tämä nyt ihan oikea paikka tälle keskustelulle? (Ja tuo oli retorinen kysymys.)

Aamu*plur*
Oli kiva makoilla murun viekussa puoleen päivään saakka *sydän*

[q]a-j:
se laitto tekstaria mun kaverille, että eihän se ole vielä
kertonut minulle että on kaupungissa, kun tahtoo
yllättää minut huomenna
[/q]

Mut nythän toi yllätys on pilalla.
Yritä näyttää ees yllättyneeltä :)

Eilinen ilta..*hihu* Kerrankin kannatti jättä dokaaminen välistä *sydän*

[q]Nacu:
[/q]

olen hänelle sanonnu samasta jutusta 100 kertaa salasinko? kanssa ollaan puhuttu siitä moneen kertaan kuinka hän ei tykkää niistä ja kuinka mä taas tykkään ja minä tiedän että hänellä ei näy hymiöt enää.

Ja joo saat avautuu vaikka mistä aiheesta, mä vaan kerroin oman mielipiteeni kai mä saan kanssa avautuu omien mielipiteiteni kanssa? ja jos on viellä jotain niin ota yhteyttä mun profiiliin. Mä vihaan off topikkeja.

joten tää ei olis ihan täys off topic niin viellä yksi päivän :)
BREAK THAT HOUSE : PROMO MIX : vie vitutksen mennessään kannattaa testaa

[q]Nacu:
Mut sun "rankkasattes" ei ollu se syy, miks se avautuminen siellä loppu. Ainakaan minun osaltani.

[/q]

Ei ehkä sinun mut kyllä ainakin minun. Sade sai mut ajattelemaan paljon plur aiheisia asioita ja jätin hymiöt sateeni jälkeen pois.

ja jos ei tykkää hymiöistä niin niitä voi kyllä asetuksista muokkaa et ne ei näy. jos et tienny.

sain kuulla vahingossa että yks ihkumnukava tyttö on tullu
käymään helsingistä

ja se tapa miten sain tietää oli aika huvittava

se laitto tekstaria mun kaverille, että eihän se ole vielä
kertonut minulle että on kaupungissa, kun tahtoo
yllättää minut huomenna

Aaaah, ihana aamu! Heräsin ajoissa, ei krapulaa (kerrankin) ja olo muutenkin mitä mainioin Siivosin, kävin kaupassa ja nyt teen hyvää aamupalaa.

eilen oli niin super kiva ilta, että siitä tuli tän päivän :)
naama on ihan mielettömässä virneessä ja ulkona on vielä ihan sairaan hieno ilmakin!*iloinen*

On niitä mukaviaki miehiä olemassa näköjään.Sain kaulaketjun, jossa sydänriipus.*hihu*

[q]aurinko:
dubbi dubbi dub i dub dubd dub :)
[/q]

me and my:tä kuunneltu?

[q]CandyRaver:
tavarat alkaa olla purettu ja uusi koti oman murun*pihkassa*(+asuintovereiden*hali*) luona alkaa tuntumaan entistä enemmän myös minun kodilta*hymy* Olen onnellinen ja kiitos siitä kuuluu suurelta osin elämääni tupsahtaneelle special personille*sydän* Kiitos anton*pus*
[/q]

Olehan hyvä, raggas. Mulla on aivan ennen kokemattoman hyvä fiilis tästä päätöksestä.

Honeymon, tahdon elää unelmiani sinun kauttasi. *sydän*

O