päivän :)
Viikonloppu ja huomenna Rank1!
miltei viikon sisälläolon jälkeen tänään otan kepit ja lähen käymään kaupungissa pikaseen
No hui onpas hyvä fiilis, kiva kiksu soi ja kohta on tiedossa paljon taas bileitä
Vihdoinkin muutto on ohi.
Eihän se kestänytkään kuin neljä päivää.
olin ykkösen uutisissa *nauru**aplodit*
poliizit puhallustestas mut, mä luulin et ne tekee jonkun poliisien opetusvideon
tulevaisuuden suunnitelmat:
nyt mä julkasen oman levyn enskuus!
seiska tulee meille himaan tekeen jutun!
mä huudan kaupungissa tuntemattomille jotta pääsen ilttikseen!
panen jonkun 18v typyn raskaaks, ja väitän etten tehnyt sitä!
rikon kaivinkoneella talon ja joudun linnaan!
juorulehdet tekee musta jutun kun olen linnassa! "sparffo soitti puhelun numerotiedosteluun"
kyllä nyt elämä kukostaa kun olen julkkis suomessa
*nauru**muhaha*
"Alaksä mun kaa?"
Hihhiiii.... Täst illast oli tulos ihan paska, ja kaikki vaan vitutti ja masens, koko päivän, mut sit yks puhelin soitto ja kaikki alko menee paremmin.... oon tosi
(vaikka tuskinpa totakaan poikaa koskaan tuun saamaan, mut silti *pihkassa*) *sydän*
Nyt on hyvä fiilis!!!!
mä sain vip:in yhteen kivaanpaikkaan....*hih*
Kun eilen mikkolan kaverit poistu ja tuli rauha maahan niin mun yksi ihana ystävä kokkasi mulle special ruokaa ja juteltiin.. ja koska olen tuntenu massen n.11 vuotta niin alettiin muistella menneitä..
voi tsiiiiiiiiiiiiiiiisus että tuli naurettuu... huoh.. ei hitto millaisia kakaroita me ollaan oltu ja mitä kaikkee hyvää /pahaa ollaan tehty, surullisille ja vaikeille asioille pystyttiin nyt jo myös hymyilemään ja niin sinä hetkenä tajusin että mä olen päässy niistä asioista yli ja nyt kävelen kohti uusia seikkailuja... Ja niitä tulee kanssa riittämään...
+Että noora tuli kanssa joskus 05 aikaa ja sekin tuli messiin muisteloihin sen jälkeen kun se oli ollu ravintolassa ryyppäämässä ja siellä on tapahtunun niin paljon et huoh.. sanotaan niin että noora teki tuttavuutta myös poliisien kanssa mut ei jaksanu jutella niitten kanssa kun se perse oli jäätymässä..
++ masse on maailman paras hieroja ja mulla ei oo enää selkä jumissa..
I *sydän* ystävät
Nätti päivä, aurinko paistaa! Tuoretta leipää aamupalaksi *sämpylänleivoskl* ja kohta kaverin kaa ravintolaan syömään. *sydän*
Tänään landelle rauhoittamaan
4 tuntia lumilautailua!
tein ekaa kertaa lasagnee
Taas meni yx koe läpi!!!! Ykkösel edellee mut so what.. kurssist sentää kakkonen!!!
vaiks oonki ihan kuollu,mut kivaa oli se että olin 12sta irkkikaverin kanssa kiinalaisessa syömässä ja oli kivaa vaikka olinkin ihan zippi *sydän*
oli niin kiva vkonloppu vaik en bileisiin päässytkään ja nyt tuli sellai über hyvä fiilis vaik oon koulussa
Maanantai-päivä jo kohta puolessa välissä. Eli hetki hetkeltä taas viikonloppu lähempänä...
Just heränneennä ...1) Raikas Suihku (suihkun keksijälle pitäs antaa joku nopellin palkinto *aplodit*) 2) Teetä ja päivän Lehti ja iso pussi namuja *slurps**hih*
hyvä ja ilmanen känni eilein.....*hymy*
menin tänään kouluun ja sainkin tietää että meillä on etäpäivä, no siitä sain idean lähteä systerille
ja mukavaa kun etätyön aihekin on melko helppo :)