päivän :)
PERJANTAI ja huomenna näkee ihaaania kavereita pitkästä aikaa *plur*!!
op-. kiroitusvihre.*hali*
eilis-ilta ja yö. bileet. ihan mahtavaa
nyt on vaan hemmetin haikee fiilis :(
Harjoittelupaikka
Viikonloppu...hyvin nukutut yöunet...*hih*
[q]salaisinko?:
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla
[/q]
Äläsny, ei reivinuorisolta voi vaatia mitään hirveän ekstensiivistä tunnetilojen ilmaisemissanastoa. Tää on tätä tehokkuuden laseraikaa! Mitä suotta ilmaisemaan asioita turhan monimutkaisesti, kun voi vaan tai
Varasin lentoliput damiin uudeksivuodeksi.... ja on vapaata koulusta huomenna
-v-
Syksyn YO-tulokset tuli: YKS L jo plakkarissa*kiitoskiitos*
[q]Ana-5000:
---
IMHO sellanen feature et vois uppaa boardille jonku vaik kymmenen omaa hymiötä ois ihan kingi juttu niin, et vois ilmaista tunteitaan itse valitsemillaan irviöillä.
[/q]
I'll second that. Mutta hei, ihan täysikasvuisten, vastuuntuntoisten ja vakituisissa palkkatöissä olevien oikeesti: eikö pelkkä muka riitä kaikkien tunnetilojen kuvaamiseen?
Työpäivän pituudeksi tulee pahimmillaankin 1h 30m :) :) :)
[q]salaisinko?:
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla
[/q]
ojentaa kullalle ämpärin... anteeksi.
Mä tein vain sadetta kun kaikki oli niin *igor*-tuulella... Loppu ainakin kinastelu heti kun myrkytin ruudun.
Mun päivän :)
En oo enää niiiiiiiiiin mökö mökö tuulella, kaverit turun suunalta lähetny valuu kohti vantaata,
illalla säteet (jossa en saa tanssii kantapäässä olevan hiusmurtuman takia mut siel silti tilee olee hauskaa)
Tällä hetkellä en ole aivan varma, että häpeäisinkö silmät päästäni vai muuttaisinko täysin käsitystäni itsestäni ja olisin kerrankin iloinen omasta puolestani.*täh* En nähnyt tätä tulevaksi.*justjoo*
Eilinen studioyleisöhommeli HEE:ssäkin oli tosi hauska reissu*joo*
[q]Zyklonius:
---
Ana-5000:
---
IMHO sellanen feature et vois uppaa boardille jonku vaik kymmenen omaa hymiötä ois ihan kingi juttu niin, et vois ilmaista tunteitaan itse valitsemillaan irviöillä.
---
I'll second that. Mutta hei, ihan täysikasvuisten, vastuuntuntoisten ja vakituisissa palkkatöissä olevien oikeesti: eikö pelkkä muka riitä kaikkien tunnetilojen kuvaamiseen?
[/q]
no onhan toi hyvä idea että riittäisi, ongelmaksi tuleekin minusta, että plureilulla on vaikea ilmaista surua..
Kaikki menee päin helvettiä ja maailma loppuu *plur*, Vaimo jätti ja vei rahat, lapset, auton, omaisuuden mukanaan, velkaa on loppu elämäks ja viinakin loppu aika vetää itsensä jojooon*plur* .. jotenkin toi plurristelu ei vaan sovi tohon vaikka kuinka aikuinen ja vastuuntuntoinen ja vakituisessa duunissa oleva olisikin XD
[q]salaisinko?:
[/q]
Ehheeeiiiiii onnistu!!!
Siinä sulle lisää
Mikä helvetti taas risoo??
No ei haittaa.. meikällä on onneks nyt hyvä fiilis
Ps. Helvetin hyvä Hard trance.... uuuhh..
On se ihanaa ku on Klubbarikin olemassa *sydän* Tänne saa postailla näitä ihanii hymiöitä
Joo, jees.. tais mennä vähä yli..*ding* Nooh nooh.. tuhma tyttö *spänxxxx*
Hemmetin hieno sää. Reilu viisi astetta pakkasta, lisempää lunta ja aurinko paistaa.
[q]mayah:
---
Epailija:
---
*snip*
---
Jotain tällasta
[/q]
Hoplaa! Nyt pistetään sitten kaikilta mahdollisilta juoruilta siivet irtipoikki. Minä tosiaan vain veikkasin. En ole käynyt, kuullut tahi nähnyt viittomakielisenä kyseisen tyyppistä keskustelua mayhin kanssa. Voitte siis ihan rauhassa lakata laskemasta 1+1, sillä ette kuitenkaan osaa.
Niin ja onneksi olkoon vain. ^^
[q]GoA:
palkkapäivä.
[/q]
Nimenomaan
[q]salaisinko?:
[/q]
*piis**joo*
*hymy**iloinen**jiihaa**nauru**super**hihu**pupu**hellokitty**plur**hih*
*piis**joo*
[q]CandyRaver:
*sydän*oon KOTONA*hihu**sydän*ja odatan et mun kulta tulee KOTIIN*hihu**sydän*
[/q]
Eix se Aidan ole kotona? Jos ei, niin eipä hätää, Miikka sanoi mulle tulevansa himaan viiden jälkeen.