päivän :)
Vapaapäivä, kämppä siivottu, nyt voi alkaa katsoo jotain leffaa ja pistellä naminamia poskeen...*jiihaa**hih*
[q]Ana:
---
Tiikerriii:
ensilumi*sydän*
---
Mä jouduin menee ton valkosen töyhkän takia junalla töihin.
[/q]
Dude pitää olla sellanen kärry alla et voi vetää kesät talvet samoilla kiekoilla.. Jeepit ne rules ;)
...elämä on
kirje työkkäristä jossa tarjottiin työpaikkaa balettikoulussa ^^
Ei sillä että olisin menossa lähimaillekkaan sitä paikkaa mutta kyllä se sai nauruvauhteen päälle :)
Graduni tuntuu edistyvän
Kivuus tulee kohta kotiin! Kävin ostamassa ruokaa, ja meni tosi vähän rahaa verrattuna siihen normaaliin rahanmenoon, ja ostin vielä kaikkee ihanan tervellistä
Niin ja mä niin tykkään noista penskoista mun työharjoittelussa (oon siis päiväkodissa)! Ihanempia saa hakea *sydän*
Heh, kaikki nuo elämän pienet ilot..
Multa tilattiin kolumni! *jiihaa**aplodit**iloinen*
[q]Tiikerriii:
ensilumi*sydän*
[/q]
Mä jouduin menee ton valkosen töyhkän takia junalla töihin.
jEEjEE!
Isi soitti äsken Ecuadorista!
[q]Tiikerriii:
ensilumi*sydän*
[/q]
No todellakin! Kun katso ikkunasta ulos meni hetki sillee :o
Mun autovanhus haettiin autojen hautausmaalle. Pai pai pirssi. Hyvät kyydit annoit.
piiiiitkäst aikaa tuntuu et elämä hymyilee.....
Hieronta-akatemia vilhovuorenkadul*joo* TOIMII ja nyt nukkuu*kiitoskiitos**haukottel*
[q]Ana:
---
nansipoi:
kirje työkkäristä jossa tarjottiin työpaikkaa balettikoulussa ^^
Ei sillä että olisin menossa lähimaillekkaan sitä paikkaa mutta kyllä se sai nauruvauhteen päälle :)
---
Joo ei töihin kantsi mennä. Kyl mä mielelläni kustannan verorahoistani sun elämises samalla ku opettajien palkkoja leikataan ^__^ Tuu meille syömään! Saat ottaa noi mun vaatteetki tosta! Saisko olla olutta? Jääkaapista löytyy.
[/q]
Yleensä vaan taitaa palkat olla juuri tuollaisissa mestoissa tyyliin: ihan sama vaikka jäisi kotiin.
Toisaalta jos joskus haluaa sitä "kunnon duunia", niin varmaankin mahdollisuudet päästä sinne
paranevat kun työhistoria / kokemus ei näytä ihan nollaa. En tiä...
Nomic:ista juttu tän päiväsessä vantaan sanomissa, sai mut hymyilemään
Täälki nyt sataa sitä kauan odotettuu lunta
Eiliset bileet ja etenkin se autoreissu takaisin päin*iloinen*edelleenkin naurattaa omat ja muiden jutut (ja teot)... Kiitos teille kaikille, jotka olitte osallisena.
sain tänään tietää et joulukuus muutamaks päiväks wieniin...siistii...
Sain luettua. Vapaa päivänä vieläpä. Pelasin Counterissa nollapelin! :) <----supernörö
Hyviä ohjelmia teeveestä. CSI, Jamien keittiössä, Fag5, Stargåte...*joo*
Kävin tossa illalla hakee uuden värin/leikkauksen...aivan mahtava parturifrendi mulla..käynnit ei maksa oikeestaan yhtään mitään ja asiakkaan roolissa aika ei käy väri päässä istuessa pitkäks kun tarjotaan jäätelöö ja jääkylmää bissee viihdykkeeks *jiihaa**iloinen*