päivän :)
Aamulla ihana tekstiviesti *sydän* Päivä meni yllättävän mukavasti tokaluokkalaisten kanssa Pääsin jopa leikkimään mustaa miestä ja olin itse se musta mies
Ja kohta päikkäreille
Kello on vasta puoli kolme ja jo nyt on ollut ihana päivä
PS: niijoo, ja tosta saa vielä rahaakin!
[q]Ana:
:O Te leikitte vieläkin mustaa miestä? Luokalla ei taida olla yhtään maahanmuuttajaa?[/q]
Itse asiassa kaksikin kappaletta - siitä kärpäsestä ei vaan ainakaan siinä koulussa näköjään tehdä härkästä Ja hyvä niin
Kaverin syntymäpäivät *känni*
..ja erehty sanomaan vielä mulle että saan ottaa musaa ja kaiuttimet messiin *juonittel**muhaha**pahis*
[q]Ana:
No on toi silti aika, krhm, epäkorrektia :D "VAROKAA, MUSTA MIES TULEE!"[/q]
No itse asiassahan se on "kuka pelkää mustaa miestä?" ja sitten ne kaikki ryntää mua päin, eli kukaan ei pelkää Ja sehän on ihan positiivinen viesti
Ymmärrän toki mitä tarkoitat mutta ne lapset itse vaatimalla vaati että sitä päästäisiin leikkimään
Murmeli tekee mulle oivallista ruokaa illalla ja täällä soi aivan hemmetin hyvä musiikki :)
[q]Jansson:
op-. kiroitusvihre.*hali*
[/q]
*pilknus*
Heräsin ja muistin kuinka kiva ilta mulla eilen oli...*hihu**sydän*
Päivästä tuli heti *super*-HYVÄ!
Tänään ostin uuden lätyn young parisians - jump to the next train
Sitten shoppailin orjan kanssa pitkästä aikaa löysin kivoja alusvaatteita*plur*
Pääsin junalla tikkurilaan josta meni yksi BUSSI mun luo!!!! ei tarvinnu kävellä kylmässä
Broidi muuttaa pois ja mä pääsen sisutamaan ton toisen huoneen, päätin että jään yksin tähän asumaan.
Kuppi lämmintä kaakaota ja kynttilöitä pitkin olkkarii... *sydän*
dubbi dubbi dub i dub dubd dub :)
Meni b-kortin kirjalliset läpi ja huomeen pääsee säteeseen tamppaa*jiihaa*
miten ois oikeesti sen hymiöiden vähentäminen postauksissa? meinas oksennus äskeistä viestiä lukiessaan tulla
Lunta, ihanaa lunta oli maassa tänä aamuna..
Tein eilen valmiiksi kaikki kirjanpidon tehtävän, ja seuraavan kerran kirjanpitoo 30.11, eli multa lähti kouluviikosta 12h pois, joten mulla ei oo keskiviikkona torstaina tai perjantaina koulua :)
Yleisesti vain mahottoman tyyni ja onnellinen olo.. seesteinen. Asiat reilassa:)
ja sinkkuelämää alkaa telkussa kohta*sydän*
[q]Fucking Nobody:
Heräsin ja muistin kuinka kiva ilta mulla eilen oli...*hihu**sydän*
Päivästä tuli heti *super*-HYVÄ!
[/q]
samaa mieltä...*iloinen*
Eka työpäivä joulun jälkeen pian ohi *hikoil*... Ja "enää" 3 tällä viikolla lisää *iloinen*!
[q]Plurtsi:
...elämä on
[/q]
Purtsi saanu piNppua???
Aloitin viimein opinnäytetyöni tekemisen! Löytynyt aihekin tuntuu mielenkiintoiselta. :)
Ihana *sydän*Lauraseni*sydän* lupasi tulla tänään katsomaan minua jipiiiii*jiihaa* on jo niin kova ikävä!!!
Tänään onpi jo keskiviikko onneksi