päivän :)
Työt loppu kokonaan ja saa lomailla
et huomen saa nukkuu pitkää.. tarvii men vast kahteetoist... perseest ku vaa pari tuntii mut kuiteski hyvä... ei sen kauempaa sit loistavan loistava v.loppu alkaa... jee jee....
Saikul ja eilen tuli netti himaan ja uusi työpaikka
Kävin tänään ekaa kertaa eläessäni ihmisgrilli-arkkusimulaattorissa, jota myös solariumiksi kutsutaan. Olipas jänskää.
Kävin myös keräämässä sieniä ja niitä löytykin aika paljon, siis siinä vaiheessa kun alkoi tulla hämärä/ pimeä ja oli tarkoitus lähteä kotiin.
Yhdessä vaiheessa ensin kuului koiran haukuntaa. Ääni tuli lähemmäs ja lähemmäs. Näin minkälie paimenkoiran ja sitten kuului aikamoista rytinää. Näin vilaukselta pitkät, koikkelehtivat jalat. Sattuneista syistä ajattelin "jaa, hevonen" (..jälkeenpäin ajateltuna, hmm, hevonen ravaamassa umpirämeikössä? *eiei*). Ja siinä se seisoi n. 15 metrin päässä tapittamassa mua suoraan silmiin - hirvi. Varsin hieno hetki. *sydän*
..*känni*.. Kohta Premin Supercool..
Hmm.. Kaipa sitä vois kans pikku hiljaa alkaa vaivvihkaa vähän hehkuttaa, että maanantaina ois tarkotus lähteä 2 viikoksi Kuubaan tanssimatkalle.
[q]Keeerin:
* Mut kyllä mä olenkin istunut tässä koneen ääressä..
[/q]
BAH! mä istun koneen ääres koko ajan!
... eiku....
[q]Amma:
Hmm.. Kaipa sitä vois kans pikku hiljaa alkaa vaivvihkaa vähän hehkuttaa, että maanantaina ois tarkotus lähteä 2 viikoksi Kuubaan tanssimatkalle.
[/q]
*tunkee vaivihkaa Amman matkalaukkuun* k-a-d-e
Äskeinen kylpyhetki kullan kanssa
[q]ALIEN:
---
Nexus__69:
Äskeinen suihkuhetki kullan kanssa *sydän*
---
lisää goldenshower -leikkejä? ^____________^
[/q]
NOT! HYI SUA! *SLÄP*
Kun herää pirteenä töihin
Sain ensimmäisen Flash-animaation näyttämään äärimmäisen sopivalta ja ammattimaiselta (kun ottaa huomioon että se tulee insinööritoimiston kotisivulle :P )
Aikanen lintu madon nappaa, se on tänään saletti. Nyt pyörii isot pyörät ja se ainoo vaihde mikä on silmässä on TÄYSILLÄ! Tästä tulee hyvä päivä.
saan tänään letit päähäni!! jee jee!! *iloinen**iloinen**iloinen*
[q]UnityF: KINDERIIIIII......
+1 hullu jäkestä...
[/q]
Hulluja ne on molemmat!
paasin perille Malesiaan ja sain jo kamppisehdokkaan.. kylla kelpaa fiilistella
Diipadaapa
Ei tee mieli karkkia!
kävin ekaa kertaa luovuttamassa verta :)
ja rakas oli meillä piristämässä mun päivää *sydän*
SAIN VAPARIT CLUB COLORSIIN!!!*aplodit**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Vika päivä sivarii*hihu**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**juonittel**muhaha*
Huonosti nukutun yön jälkee herätys kyllä piristi ja pisti hymyilyttää :)