päivän :)

Back to häröily O

[q]*äMpS*:
Vihdoin ja viimein sain töitä*iloinen*
[/q]

Niin sitä pitää!

Mä sain vihdoinkin töitä

[q]Avernian:
Kuutamo :)
[/q]

Ei se oo ees täys! *hmph**igor*

[q]Maikhi:
Menin duuniin 07.00 ja 08.30 sanottiin että voit lähtee himaan ja saat kuitata tästä päivästä 8 tuntia
[/q]

wiii, eli mun päivä paranee kun sä siivoot

Nukuin taas erittäin hyvin Se on kyllä yksi elämän pieniä suuria nautintoja

tapasin tänään serkkuni samin
en ole tavannut häntä 16-17 vuoteen *sydän*
on maailma kummallinen, olin äimän käkenä kun tuli julki että sami on ottanut kontaktia mummooni, tarina on aivan älytön.. samin kaappasi hänen äitinsä ja monimutkaisten kusetuksien jälkeen hän tapasi oikean mummonsa ja oikean serkkunsa
hänen elämänsä on tähän asti ollut yhtä teatteria ja omituisia juttuja ja nyt kun totuudet astuu elämään olen itsekkin iloinen että hän löysi tien pois labyrintistä.

[q]*äMpS*:
Vihdoin ja viimein sain töitä*iloinen*
[/q]

onneksi olkoon... *hihu**hymy*

3 viikoa tupakoimatta

[q]Verano:

ooksä joku sosialisti (-wannabe-poliitikko)
[/q]

Jeah, sillä alalla kyllä, mutta enemmän sellaista ryhdikästä maailmanparantajavirkamiestyyppiä kuin läpeensä mätää ja seteliselkärankaista sätkynukkepoliitikkoa. Mutta silti tulee tulikiveä niskaan taivaasta ja opintotukitoimistolta.

[q]
miksei se jumala rankase teekkareita, kauppatieteilijöitä ja mitänörttejänoitanyton??!!?
mitä pahaa me ollaan tehty *täh*
[/q]

No perkules, rankaiseehan se, jos ei muuten niin muilta ihmisiltä ansaittavan ylenkatseen ja hihittelyn muodossa.

taas on tullut vähän rahaa tilille niin ettei tartte ihan viikonlopun takia itkee

[q]Hyzenthlay:
taas on tullut vähän rahaa tilille niin ettei tartte ihan viikonlopun takia itkee
[/q]

... no jos sä sinne Turkuun lähdet, niin ei siellä auton takakontissa pahemmin ns. vesinaurua tihutella vaan riemuitaan niin kauan kunnes liikkuva poliisi pysäyttää ja lätkäisee mojovat rapsut epäsiveellisestä ja eläinrääkkäykseksi luokiteltavasta kuljetuksesta, kun meitä ei ole sijoitettu asiankuuluvaan karjavaunuun.

Täl on maailman mielettömin, uskomattomin, siis paras poikaystävä*plur**pihkassa**sydän**iihhih**blush*

http://ircquotes.bittivuoto.net/?53816
*lmao*auts*lmao*

[q]NeoDragon:
http://ircquotes.bittivuoto.net/?53816
*lmao*auts*lmao*
[/q]
no on sullaki hymyt

[q]Zyklonius:
... no jos sä sinne Turkuun lähdet, niin ei siellä auton takakontissa pahemmin ns. vesinaurua tihutella vaan riemuitaan niin kauan kunnes liikkuva poliisi pysäyttää ja lätkäisee mojovat rapsut epäsiveellisestä ja eläinrääkkäykseksi luokiteltavasta kuljetuksesta, kun meitä ei ole sijoitettu asiankuuluvaan karjavaunuun.
[/q]

vuokrataan vaan suoraan se karjavaunu ei tuu sakkoja

psysex, juno, sienis .. syksyn pimeys *sydän**jiihaa**Sydän*

Tajusin Javasta jottain Ei ku koodaamisiin

[q]Verottaja:
---
Jazmine:
Tajusin Javasta jottain Ei ku koodaamisiin

---

Mun tarttis kans tajuta Javaa, mut ei niin ei. *ding**blush*
Ehkä vielä jonain päivänä.
[/q]

Khyyylll sääkin snaijaatt sen, jos MÄ kerran tajuun siit jottain..

Uskalsin värjätä tukkani :D se on ny blondi :D

[q]Blaine:
Uskalsin värjätä tukkani :D se on ny blondi :D
[/q]

mä oon uskaltanut värjää mun hiuksia jo about 15 vuotta.*joo**plur*

O