päivän :)
[q]UnityF:
---
ZaZa:
Pääsin inssin läpi! Jihuu *ja keskiviikkona laivalle... Hui... mitäköhän siitäkin seuraa.. 50 18-vuotiasta idiootti teinii rehaamas laival... hui hui...
---
onneaaa! siistii yksi kamu lisää jolla on kortti..
[/q]
Joo, mä voin aina kyl lähtee kuskiks jos jollain vaa on auto... tahon ajaa, ajaa, AJAA!!!
[q]Late:
Oon ihan varma että tästä tulee tosi kiva päivä. *sydän*
[/q]
Ja niin siitä tulikin *sydän*
Sain mun uuden puhelimen!
En voi kuin nauraa yhdelle typerälle teinitytölle...
Se on niin herttainen kun se pärisee mulle
uskomattoman typeriä asioita ja luulee,
että masennun niistä... Kukaan ei ole piristänyt
mua aikoihin niin paljon kuin sen kommentit...
mulla nyt vaan on helvetin kiva fiilis!
[q]sapeli:
15h zzz
[/q]
hahahaha laitan paremmaksi 18h unta takana...
unikekoja... ei suinkaan...
15h zzz
Pääsin inssin läpi! Jihuu *ja keskiviikkona laivalle... Hui... mitäköhän siitäkin seuraa.. 50 18-vuotiasta idiootti teinii rehaamas laival... hui hui...
Muistin ostaa suodatinpusseja :D
[q]UnityF:
---
sapeli:
15h zzz
---
hahahaha laitan paremmaksi 18h unta takana...
unikekoja... ei suinkaan... *nauru*[/q]
Unimurmeleita!
[q]ZaZa:
[/q]
onneaaa! siistii yksi kamu lisää jolla on kortti..
[q]mayah:
Kävin kirjastossa lainaamassa tenttikirjoja. Mulla on 19 päivää aikaa. Tenttipäivien aiheuttamasta v*tutuksesta pahin meni jo ohi
[/q]
kyllä sä onnistut rakkaani.. mä pidän huolen että et oo klubbarissa liikaa..
mun päivän hymy on OlliS ja sen prkl liian hyvät mixit.. *super**plur*
paras juttu täl hetkel on se et tosi tyhmä kurssi loppuu vihdoinkin*jiihaa**aplodit*ah ihanuutta
tää päivä on alkanu tosi hyvin, on sellanen fiilis, että mikään ei voi mennä pieleen!! oon really happy.. *plur**sydän**plur*
Selvisin hammaslääkäristä hengissä, paikkas 3 reikää ja pisti 2 puudutus piikkiä (toinen osu hermoon)
mut still alive
[q]Verano:
mä mitään opintotukia enää saa. huoks. humanisti mikä humanisti.
[/q]
Jumala rankaisee humanistisiin salatieteisiin sortumisesta.
- Nimim. Rankaisee se Jumala samalla tavalla myös revisionistisiin yhteiskuntatieteisiinkin sekaantumisesta.
Opintotukilautakunta myönsi täx vuodex mulle tuet Tässä oliki viimekuun vuokraki maksamatta.
ei oo palkka _vieläkään tullu_ mut en lannistu.. Laitan hyvää musiikkia soimaan ja siivoon koko asunnon... sitten on hyvä mieli..
+ Että tänään on harvinaisen kaunis sää..
[q]UnityF:
ei oo palkka _vieläkään tullu_ mut en lannistu.. Laitan hyvää musiikkia soimaan ja siivoon koko asunnon... sitten on hyvä mieli..
+ Että tänään on harvinaisen kaunis sää..
[/q] meille sais tulla kans siivoo
Nyt pitäis kyllä ulkoilla ku on tollanen sää ja jättää siivoukset sadekeleille.
Vihdoin ja viimein sain töitä*iloinen*