päivän :)
Typosin bash.org:in urlin ja päädyin katselemaan Big Ass Hamia. x)
Työpäivä onneksi lyheni hieman, menenkin vasta 19 enkä 17 niinkuin alunperin piti. Ja oikein söötti hauveli tuossa lämmittää äiskän kylmiä varpaita*pihkassa*
matikan tentti ohi 1h 10min:ssa siten että vain yhden tehtävän yksi kohta jäi mietityttämään.. eli kait se ihan hyvin meni
valkosipulipatonkia, colaa tölkissä, valkosta suklaata ja mikä PARASTA oma mussukka tossa vieressä*plur*....remontoimassa tosin
Miehet jotka tuoksuvat hyvältä*kuolaa**slurps**blush*
[q]coolcat82:
Kani kokeili valjaita heh.. kun löysin jonku pupusivun ja luin että niille järjestetään hyppykisojakin!? En tiennykkään...Nipsukin taitaa ruveta treenaamaan *iloinen**ding* Kaapelilla oikee skabat!
[/q]
Täällä on jo sen verran pupuja kai että voitais perustaa Team Klubbaripuput ja osallistua sinne joukkueena jokaiselle teknovaljaat, näin jo yhdet stockalla. Kelta-puna-orannsi kantit ja verkkoneulosta pupun rinnan ympärillä niin et se näytti lähinnä teknopaidalta
MEGAIHQPLURJIPPII!!
Pääsin läpi 3 ov:n tentistä, jonka luulin reputtavani...! *sydän*
työpäivä ohi ja sain paljon aikaseksi
flaikkujen jakokin on ohi tältä päivältä...
Kimon tuli kyläilemään ja on Jankon huoneessa nyt ja ne pölisee jotain ja ei ees tappele..! Kaippa ne on kasvannu jo niin paljon että riidat vesilasista ym alkaa olla historiaa..mun pikkuveikat... .
+ että mun kissa nukkuu ihan kippurassa tossa mun pipon sisällä osittain.. Suloinen näky..
Ollu ilman tupakkaa kohta kaks päivää
Pääsin pelaamaan tennistä massakentälle
Aki Sirkesalo kävi ostamassa multa sukkia tänään...
Sain ensimmäisen onnittelun valmistumisesta diplomi-insinööriksi, vaikka byrokratian mukainen valmistuminen tapahtuu vasta tammikuun lopussa. Aikaisemmin en ole osannut suhtautua valmistumiseen mitenkään kauhean iloisesti, mutta nyt ensimmäistä kertaa tuli sellainen olo, että kaipa se valmistuminen on omalla tavallaan ihan kunnioitettava saavutus.
sain vapaa päivän töistä ja rakas tulee jo huomen
Unfucking believable!
Multa laukes eilen stressi...en tiedä onko aikaisemmin näin tapahtunut mutta luulen sitä ainakin laukeamiseksi*nauru*
Yhtäkkiä kaikki mun "Todella Suuret" ongelmat tuntuivat yksinkertaisilta ja helpoilta ratkaista... Alitajuisestihan aivot työstää ongelmia koko ajan (?) ja on vain ajan kysymys millon sen tajuaa ja olo helpottuu....hitto että tuntuu HYVÄLTÄ!!!!! Tai voihan tää olla myös asioiden vatvomiseen kyllästymistä.....who knows but I feel great!
Mua väsyttää. Nukahtamiseen saattas mennä mulle aika vähän aikaa (=30 min- tunti). Perusarvot kunniaan.
Quitting smoking is for quitters :P no juu no juu pitäs kai se itekki katkoo jossain vaiheessa, mutta kun päivän :) oli uuden askin korkkaaminen ni minkäs teet :D
Muutto isompaan kämppään ja aurinko paistaa kivasti sen kunniaksi
Kun tulin koulusta kotiin väsyneenä niin tietokoneeni ruudun reunaan oli liimattu keltasella muistilapulla viesti "hei kulta! =) " Oma kultani oli kirjottanu sen herättyään, kun se jäi aamulla vielä nukkumaan ku mä lähdin talsimaan kouluun. Just olleet vaikeet kokeet, flunssanen olo ja muutenkin raskas viikko kyl pyyhkiytyi samantien mielestä ku näki ton lapun. *plur**sydän**hihu*
Netti aukes kotiin jo äsken, eikä vasta huomenna niinkuin alunperin piti.. Ihan alunperin se olis auennu vasta viikon päästä mutta ilmeisesti puhelinlaitokselle oli tullut sen verran peruutuksia ja asentaja teki pari tuntii ylitöitä, et sain jo nyt..
Kävimpä mummul kylässä ja sain niitä maailman parhaita lettuja +muita herkkuja