päivän :)

Back to häröily O

Eiliset bileet pelasti mun mielenterveyden

viimeinki... sain tehtyy sen mitä olen sanonu tekeväni koko kesän *aplodit**plur*

löysin taas kivoja levyjä tänään kirpparilta ja sitten siellä oli semmoinen ylisuloinen koira joka tuijotteli kaikkia silmät pyöreinä.. ii ihana.

Uus iBook pelittää ku unelma! Ei kaduta yhtään et vaihdoin macciin.*hih*

Oli se vissiin tän päivän puolella.... Oli aivan yli-ihanan hauskaa olla bilettämässä tweetyn kanssa Ja, mulla on koko viikko lomaa *sydän*

viimeinen syyslomapäivä... huomenna täytyy palata töihin..

Viime viikonloppu Jorailin ruokakaupassa kotimatkalla koulusta...

sain vihdoin tenttikirjan jota oon odotellu täs jo piiitkän aikaa. nyt pääsee rutistaa ihan hullut lukusessiot

tentti meni 99 % varmuudella läpi

Viikon ensimmäinen työpäivä sujui mukavasti.

[q]Philly:
mun 3,5v kummityttö soitti eilen illalla kertoakseen kuinka hyvä biisi o-zone -dragostea din tei- on ja että aina kun sitä kuuntelee niin alkaa tehdä mieli hypähdellä
[/q]

toi menis musta jo osastolle "O_o"

mii osti asunnon.. vihdoin. kohta pääsee muuttaa!!

Kaupan pakastekaapin ovessa oli lappu joka kuului jotakuinkin näin: "Kaapin ovenkahva kadonnut. Uusi on tilattu. Käsittele ovea varoen ja pyydä tarvittaessa apua kaupan henkilökunnallta...." Kukahan senkin kahvan on pölliny?

mun kone toimii...

vihdoin suht koht hyvä mieli moneen päivään...*jiihaa*

mun 3,5v kummityttö soitti eilen illalla kertoakseen kuinka hyvä biisi o-zone -dragostea din tei- on ja että aina kun sitä kuuntelee niin alkaa tehdä mieli hypähdellä

[q]Lene:
Bongasin kahvilan ikkunasta ne Koffin olut-hevoset! Hevoskärpänen surrurrr...
[/q]
Missäs mun kullannuput on lenkkeilly? *sydän*

minun pupu *sydän* maailman älykkäin lemmikki

Biisin julkaisuoikeudet myyty levylafkalle

Ihana hyvän yön virtuaalihali *sydän*

O