päivän :)

Back to häröily O

ONNEA KLUBBARI VANHEMMAT!!!

Vähän siistii pikku tyttönen on syntyny pitkän odottelun jälkeen...
Tää on kyl ehottomasti päivän hymy

Matti onnea Kummi paikasta sä olet ansainnu sen!
Nyt odotellaan viel kun mamma pääsee kotiin niin käydään moikkaamassa koko perhettä

Tyytyväinen olo

[q]CandyRaver:
---
Orfeus:
Uus tukka*jiihaa*

---

nii*iloinen* ja se saatiin valmiiks*jiihaa* upee tuli*joo*
[/q]
Kiitti viel kerran*kiitoskiitos*

mä näin ihanaa unta kinderistä

Me oltiin eväsretkellä ihanan joen rannalla ison puun juurella...*plur* Oli aurinkoinen päivä ja niin lämmin. Kun oltiin syöty meijän eväät niin chillattiin ja höpistiin. Sillä aikaa oli tullu muutama pilvi taivaalle ja yhtäkkiä alkoi sataa ihan kaatamalla vettä ei menny kun muutama sekuntti niin me oltiin litimärkiä. Mut me ei lannistuttu vaan otettiin kengät pois jalasta ja alettiin tanssii paljain jaloin ruohikolla. Muutama hassu ihminen pysähty ja katto meitä ihan kun oltais hulluja mut me ei välitetty. Käsi kädessä lähettiin meijän majaan jossa asuttiin(se maja oli vaalean punaine jossa oli kiksukarva ja polkka piikkejä *ding*) ja kinderi keitti lämmintä kaakaota kun mä etin meille lämpimät ja kuivat vaatteen. Vaatteet vaihettuamme ja vilttiin kietoutuneina mentiin parvekkeelle josta oli näkymät siihin hienoon jokeen.. Sade lakkasi siinä samalla ja taivaalta paisto kaunein sateenkaari. Silloin oli hyvä olla.*plur* minä ja kinderi.

Joten noin ihana unen takia mä olen ollu jo TUNNIN hereillä! *neiti joka yleensä nousee vasta klo 14 aikaa*
Ja mulla on niiiiiiiiiiin hyvä fiilis kun olla ja voi.. tänään mikään ei voi mennä pieleen. +että oon jo laittanu astiapesukoneen ja pesukoneen päälle ja oon ottanu vähän piparkakkutaikinaa sulaamaan...

[q]Käenpoika:
Ajoin aamulla parin lapsen yli autolla ... aijai ku hymyilytti...
[/q]

[q]Timce:
Pablo Francisco...

*nauru**iloinen*
[/q]

toi äijä on kyl harvinaisen mainio =)

Tein äsken ensimmäis kertaa elämässäni perunamuussii ja se on _ihan oikeesti_ sen näköstä
Illal saa vast maistaa sitte ...

Ku meinasin kiivastua eräälle ihmiselle niin toinen ihminen piti mut tasapainoisena ja muistutti hetkistä jolloin autoin häntä. Se tuntui hyvältä*sydän*.

Mä otin töistä loparit. Ja tänään on sitte VIIMEINEN päivä töissä .. jiiihaaa.. onneks..
No ei nuolasta ennenku tipahtaa, kuukaus lomaa ja sitte inttiin

Äärimmäisen antoisa ja totaalisen tervehenkinen viikonloppu ystävien seurassa ulkopaikkakunnalla. Herrajjestas, nehän ovat alkaneet sikiämään, nurkissa pyöri pikkuvauvoja ja vaikka mitä muita mönkijöitä. Palautti tehokkaasti uskon elämän Tärkeisiin ja Merkityksellisiin asioihin ja auttoi kummasti asettamaan asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen. Very refreshing, indeed. *sydän*

Oijjoijjoi, juuri tulleen tiedon mukaan olisi torstaina luvassa työhaastattelu Kööpenhaminassa olevaan duuniin.

Netin nopeus tuplaantui. Nyt otetaan harkintaan sen halpa 10/10 yhteys.

sain vihdoinkin hopeanuolet dvd:nä*sydän**plur**sydän*

Kullan kanssa kuukauspäivä, ja sen johdoksi syömään kiinalaista ja romantisoimaan elokuviin *sydän*

pitäkstä aikaa taas pääsee bileisii *plur**jiihaa*

DI-tutkinnon nihkein pakollinen kurssi läpi! Ns. rimaa hipoen, mut läpi silti. Tulevaisuus näyttää huomattavasti valoisammalta :)

[q]Tres:
---
ezzy:
---
Ana-5000:
Mä sanoin hyvästi tolle kaikelle ku lainasin telkkarini pois kun muutin omaan kotiin. Hetkeäkään en oo kaivannu.

---

Juu, ei tu telkkua ikävä, jos on netti =)

---

Kovat jätkät luopuu sekä televisiosta ETTÄ
internetistä himassaan :P
[/q]

kovimmat jäbät luopuu tietokoneista kokonaan ;P

[q]UnityF:
---
mayah:
Jollain on ollu tänään kiva päivä

---

kaikki johtuu siitä kun voitin sut pasianssissa... (tai sit annoit mun voittaa)...
Mut kyllä tänään on ollu *plur*-päivä...

ja huomenna teen susta karvasen..
[/q]

häh, miten toisen voi voittaa pasianssissa :F
Oon käsittäny et se on yksinpeli. Mystistä

[q]Puistokemisti:
---
Tres:

Tottis, jos en käyttäis sitä musiikin tekemiseen
niin joutaisihan tuo.

---

Tosi kovat jätkät käyttää rautaa.
[/q]

Kovimmat jätkäthän soittaa vaan suutaan.

viikonloppuna tehty suursiivous saa vieläkin hymyn kasvoille

O