päivän :)
Ensilumi. Vihdoin.
Ois nastaa jos ois joku kenen kanssa lähtee tonne käveleen ja nauttiin tosta ku lumihiutaleet sataa naamalle.
Mul on varmaan paras fiilis ku mitä on ollu koko vuonna. Ehkä 2004 ehtii vielä pelastua näin lopputaipaleella
Kauniit jouluvalot kaupungilla, ensilumet... ja kaikki vaan näyttää taas niin kauniilta ja romanttiselta. Mistä sitten johtunee *plur*....
Sisko on tosi kiva ollut viimeaikoina [ja ehkä omasta mielestäni läheisempikin] *sydän*
saan tältä päivältä opettajan sijaisen palkkaa*plur* jipiiiiiii!!!
[q]Cloud:
---
Zyklonius:
---
I'll second that. Mutta hei, ihan täysikasvuisten, vastuuntuntoisten ja vakituisissa palkkatöissä olevien oikeesti: eikö pelkkä muka riitä kaikkien tunnetilojen kuvaamiseen?
---
no onhan toi hyvä idea että riittäisi, ongelmaksi tuleekin minusta, että plureilulla on vaikea ilmaista surua..
Kaikki menee päin helvettiä ja maailma loppuu *plur*, Vaimo jätti ja vei rahat, lapset, auton, omaisuuden mukanaan, velkaa on loppu elämäks ja viinakin loppu aika vetää itsensä jojooon*plur* .. jotenkin toi plurristelu ei vaan sovi tohon vaikka kuinka aikuinen ja vastuuntuntoinen ja vakituisessa duunissa oleva olisikin XD
[/q]
Totta pluriset.
Pitää vaan suorittaa linjanvetoa ja valita kolmesta vaihtoehdosta:
A) On koettava pelkkiä positiivisia -tunteita. Ei enää sijaa mököttelylle tai masennukselle!
B) On lisättävä -hymiö tunneskaalansa ilmaisemisen välineistöön.
C) Suhtautua hirtehisesti koko plurahteluun, juuri niin kuin äskeisessä replyssäsi teit.
mun ihana muru...
oli ihana päivä eilen ja aamu tänää oli tosi kiwaaa... *sydän*
sääli että toisen piti mennä töihin...
Mut sun "rankkasattes" ei ollu se syy, miks se avautuminen siellä loppu. Ainakaan minun osaltani.
Muutoin olen salaisinko?n kanssa samaa mieltä tuosta oksettavuudesta...
edit: I need a beer
Uus puhelin *iloinen**jiihaa*
hywä mieli *plur*...
alkaa asiat taas selkenee ja olo paraantua... lintunen is päk!!
KIITOS peikkonen ja sapsunen.... *super**hali*
ja kiitos myös ihanalle punasimppu_lle joka jaksoi ja tuki *enkeli**pus*
BUSSILAKKO LOPPU!
Mussu-herätys *sydän* Ihana iltapäivä *sydän* Ulkona valkeata, pehmeätä lunta joka paikassa *sydän* Äippä tarjos siiderin ja konjakin *sydän*
Mut kyllä voiton vei mupsu
edit: okei, no tosta konjakista seuraskin päivän :(, mutta ei siitä tässä sen enempää
HUOMENNA EI OLE TÖITÄ!!!!! Maailman kahdeksas ihme! Vai onks se nyt seittemäs.. öö aynyway, JEE!
10 litraa dr.pepperii.. andormedaa kolmekautta katsottavana mmm tässä saa muutaman hetken vierähtämään =)
mun rakas lintunen:
Andy sanoo:
juu...siis, sillee mielessäni luen vaikka paperit tuossa laukussa viel... en vain jaksa... litunen saa taas peikon nauramaan
Talven tulo toivottavasti nää lumet ei heti lähe poies..*enkeli*
Ensin teatterissa äipän kanssa katsomassa Rivosuista prinsessaa (joka oli hyvä) ja sitten Raudassa moikkaamassa tuttuja. Olipa ihana ilta :)) Huomenna kiksureivaamaan pitkästä aikaa!
Sain ajettua mun kultsin Tapiolaan talvisäilöön kesärenkailla. Eläköön loskakeli (kerrankin)
[q]Jazmine:
Eilinen ilta..*hihu* Kerrankin kannatti jättä dokaaminen välistä *sydän*
[/q]
Joo ja mennä 22 aikaan nukkumaan, ja herätä aamulla 9 aikaan, aurinko alkaa juuri paistamaan, ei tuule, kaunis ilma ulkona, kahvia on tarpeeksi, siinä syö aamupalan aivan rauhassa, ei mihinkään kiire, on vain niin hyvä olla.
Mä lähden huomenna Saksaan!
Repesin huolella kun näin tämän ekaa kertaa :D
http://sts.emdia.fi/temp/pp-panssari.jpg