päivän :)

Back to häröily O

Sen kun tietäis mikä tänään on vetänyt huulet hymyyn....*ding*

Viikon lontoon reissunjälkeen tulee kotiin, avaa oven ja 2 kehräävää otusta tarraa jalkoihin *plur**hymy*

Mä sain auton.... karvinen 007 lupa kolaroida...

Autokyyti kouluun vältin, loskan ja lakon kertaheitolla. loistavaa!

[q]Hyzenthlay:
Mä näin jäniksen aamulla sellanen hassu karvakorva, oli varmaan poikanen.
[/q]

Hoh. Mä näin ketun tänäaamuna. Ensimmäinen kerran elämässäni.

CmR 2005
(edelleen)

[q]Pablo:
---
alek száhala:
---
Hyzenthlay:
Mä näin jäniksen aamulla sellanen hassu karvakorva, oli varmaan poikanen.

---

Hoh. Mä näin ketun tänäaamuna. Ensimmäinen kerran elämässäni.

---

Hoho! Sä asutkin böndellä! ;)
[/q]

Espoossa se oli. Mut Espoohan on tämmönen pikku-pohojanmaa, perekeles.

Whiii. Enää 2 työpäivää tän jälkeen eli 5 yhteensä ja huomenna Pariisiin, Englannin pääkaupunkiin!

[q]ezzy:
---
Stresspill:
Laajakaistayhteyksien halpeneminen. Kohta pääsee nauttimaan 8Mbit/s sisään 1Mbit/s ulos Ja sain raahattua itseni taas lenkkipolulle.

---

” Full Rate -liittymässä käytössä on ADSL-linjan koko kapasiteetti, yhteysnopeus sisäänpäin n. 4-8 Mbit/s, ulospäin 1 Mbit/s. Toteutuvat yhteysnopeudet riippuvat linjan laadusta ja etäisyydestä lähimpään keskittimeen.”

täysi 8Mb/1Mb-yhteys on erittäin epätodennäköinen. lycka till.
[/q]
Olkoon kuinka Full Rate-liittymä, mutta ulos ei mee enempää kuin n.0,75 Mbit/s vaikka kuinka rukoilisi. Nimittäin kuparissa loppuu tila

Kotitekoista pizzaa <3

kohta näkee taas oman beibehn..*plur*

Työpäivä loppuu kohta!!!!*aplodit* illalla pääsee tanssahtelemaan orkkidean tahdissa.*jiihaa* Enää muutama tunti... ja muutama lisää!!

yks ihminen näyttää valokuvia missä jenkit tekee tuhmia,kukaan ei usko että ne on aitoja,ne julkastaan lehdessä ja kaikki uskovat,sitten huomataan että ne on väärennöksiä*lmao*
okei on väitetty et jenkit on ite niit terroristei,näyttää siltä että ne on joutumassa tunnustamaan 911 ja vankileiri jubinoit,nyt on tunnustettu että Bush ja Rumsfeld ties ja määräs ne kidutus menetelmät,oliks siin kaikki mitä Bush on salaillu vai oliks toi vaa se minkäjohdosta jenkkipressa tulee tunnustamaan kaiken minkä uskaltaa ja siirtyy lepäämään ja joku muu tulee jatkamaan samasta pisteestä samaan suuntaan,valerauhan kautta
Be careful there are terrorist in every Bush!

Ai niin, positiivista. Eräs ihminen osaa piristää jatkuvasti, kiitos hänelle siitä :)

Moon nukkunu yli viikon keskimäärin 4 h per yö, ja eilen olin kuolla pystyyn muuttopuuhissa. Tänään oli taasen 13 h duunipäivä, ja aamuksi takaisin töihin, mutta olo on yllättävän hyvä univajeesta huolimatta. :) Töissä pääsin taas laajentamaan työnkuvaani: Nyt olen hoitaja-siivooja-kokkaaja-leipuri-puutarhurin lisäksi myös metsuri, kun sahailin pihatalkoissa ison kuusen oksia. :D

Ihmeen pienistä asioista meikäkin saa revittyä ilon aiheita.

Nyt vielä pakkaan viimeset kamppeet, ja tää olis sit niinku viimonen yö tässä kämpässä.

Laatikkoviidakon keskellä asuilu alkakoon (tosin koitan olla tehokas ja nujertaa laatikkomeren mahdollisimman pian) !

No perkule sit se muisti vaihetaan. :)

Olipas kivat valmistujaisjuhlat sitten kuitenkin! <3 Ja Fresita-jatkot meiän uudessa kodissa.

Ihania ihania ihmisiä! *sydän*

Sit vielä baariin, ja olinpas humalassa. Kuohari toimii! :D Mut ei edelleenkään darraa (yli kahteen vuoteen), vaikka jo pelkäsin, että tuli otettua liikaa. :)

Baarissa oli hassu mies, jonka kanssa jäin juttelemaan kun frendi läks jonkun miekkosen perään. Sit vielä yöbussissa vieressä istui kivan oloinen tyttö. Juttelu alkoi sellain, että herättelin häntä vähän ja kyselin missä jää pois, kun nuokkui aika pahasti. Tuttua meikälle aina silloin, kun pääsen yövuoroista kotiin, kolauttelen aina päätä ikkunaan / edessä olevan penkin selkänojaan tms. :P Tytteli pyys mun numeroa kuh oli niin kiva jutskailla. Olipas kiva kokemus. :) Ja sattuipa vielä olemaan kaimakin.

Olihan kiva neljän päivän vapaaputki ja viikonloppu! *sydän*

Jee, kohta verhosuunnittelijan kanssa suunnittelemaan verhoja (yllättävää :D) !

Musta on varmaan tullut vähän vanha-nuori, kun mua kiinnostaa kapat ja kipot ja sen sellaiset hömpötykset hyvinkin paljon.

[q]tiiplis, 11.12.2008 22:31:

Ihan sanoinkuvaamattoman hieno
[/q]

Härski se on, mutta suits me.

[q]Freja, 23.11.2009 17:55:

hei PLUR!
Suunnitelmat!
[/q]

Mullaki!

Ah tätä flegupäivän ja sisäisen matkan tuomaa kevyttä fiilistä. :)

O