päivän :)

Back to häröily O

[q]Optik:
*sydän* Dormicum 15mg *sydän*

*jiihaa**aplodit**jiihaa*

- Better Living Through Chemistry ry. -
[/q]

Oikeestiko lääkäri anto sulle heti noita? Vai olitko jo muitakin unilääkkeitä testaillut?

olipa kiva aamulla herätä oman kullan vierestä ja vaihteeks virkeenä =D sit menin suihkuu olin enemmä virkee ja sit kiskoin tony tiikeri muroja maidon kans aamupalaks ja avot nyt on nii pirtsakka olo et vois lähtee tekee vaik mitä =DD

Työsopimus allekirjoitettu ja huomenna alkaa duunit*jiihaa*

Olin tänään kuntokeskuksen pacetunnilla (miksei sen nimi voi kiltisti olla kuntopiiritunti, koska sitähän se on...*täh*). Siis ensimmäistä kertaa moneen, moneen vuoteen sellaisella liikuntaan liittyvällä tunnilla, jolla joutuu liikuttamaan itse itseään reippaaseen tahtiin, kun viimeiset 10 vuotta oon lähinnä istunut hevosen selässä (tosin sekin on ihan kiitettävän raskasta liikuntaa). Onneks historiassa on tullu harrastettua erilaisia voimistelulajeja sekä aerobiciäkin ja rytmitajuakin löytyy kiitettävästi, joten tunti ei ollu ihan katastrofaalinen. Toisaalta on hupaisaa, että pystyn useimmiten hallitsemaan sen n. 600 kg painavan eläimen allani, mutta oma kroppa ei liiku alkuunkaan siihen suuntaan kuin pitäisi.
Kaikesta kangertelusta huolimatta oli varsin hauskaa nauraa omalle toimimattomuudella ja kivaa päästä rääkkäämään itseään, vaikka taju meinaskin lähteä kolmannella kierroksella.

[q]Nacu:
Miks ei opiskelu maistu?
[/q]

väärä ala? väärä koulu?

Se että aurinko paistaa aina... vaikka joskus se on pilven takana tai toisella puolella maapalloa...

Telkasta tulee Rauta-aika. Moinen on herkkua tällaiselle Kalevalaan hurahtaneelle.

Ajoissa hereillä ei mikään kiire vieläkään töihin.. Kerkiin tehhä monta askaretta....*plur*
sitten töihin kattomaan mikä siel on pössis..

tää päivä alko kivasti Scott brownin angels eyes biisillä,jatkui aamukahviin ja sit kouluun mis sain kuulla et hyväl tuuril saan olla siel saksassa 8viikkoa työharjottelees *hihu*. eikä muutes sada edes vettä

Näin tänään Kultsipalleroni *sydän* ja sain monta ihanaa pusua.. *sydän*

Vapaapäivä.

ibizalla ollaan!!! Eilen Armin van Buuren Amnesiassa ja huomenna mennaan kattoon Tiestoa ja Paul van Dykia...

opiskelijabileet illalla *känni*

Jee just sain tietää et voin vaik pitää 2k lomaa jos huvittaa en muista enempää ilo hymiöitä....

tili tuli koulua jäljellä enään pari tuntia ja sit ostoksille ja poistattamaan rakennekynnet*hymy* illalla teen pizzaa ja nautin jääkylmää kokista saunan kera... nii ja vaikka heräsin tosi aikasin en oo yhtään väsynyt, kerrankin!!!

Pääsen keskussairaalaan harjotteluun johon oon halunnu vaikka kuinka kauan *sydän*

[q]keijukainen:
Aamulla jätetty lappu mun pöydällä *pihkassa**sydän*
[/q]
Joku imeskeltävä pingviini-lappu*muhaha**lmao**nauru*

Huh mikä helpotus. Palkanlaskija oli kämmännyt edellisen palkkani kanssa ja kauhistuin saadessani satoja euroja vähemmän kuin piti. Summasta oli kuitenkin unohtunut lomarahat. Huh, ei tarvitsekaan siirtyä pelkälle kaurapuurolinjalle

Aamulla jätetty lappu mun pöydällä *pihkassa**sydän*

[q]lostgone:
---

Kyllä me olimme*släp* Tais jopa olla kivaa*hih*
[/q]

no voihan nenä oisit voinnu ilmoittaa oisin tullu moikkaa

O