päivän :)
Töissä ja täällä ei ole ketään!! Voi haukotella ja notkua pöydällä/tuolilla just niinku haluu eikä melkeen Avaamaton Red Bull odottaa pöydän reunalla juojaansa ja ennenkaikkea: On hyvä olla
Jerin ja Tidin vieraillu tänne naapuriin.. kyllä piristi kummasti... kyrpäkin lähti otsasta menee ja nyt on paljon parempi olla..
[q]DominikH:
Pääsen luultavasti muuttamaan Helsinkiin vuodenvaihteessa *aplodit**jiihaa*
[/q]
Mutta Alavushan on varsin mesta paikka - Puustellia ym. myöden!
Tää alkaa tervehtyy
(tai sit ku nuolasen nyt niin tipahan huomenna.. *uuh*)
[q]DominikH:
Tuota, ei ole. Ja, ei kukaan Alavutta tiiä....oikeesti*sars*
[/q]
Tietääpäs! Jopa tällanen ikänsä pääkirkolla asunu flikka.
tuli nukkuttua 14 tunnin unet... ja nyt oon superhyper pirtee... voisin melkein mennä tanssii sadetanssia...
Vihdoinkin tässä perheessä on 2 TOIMIVAA (ja edelleen myös yksi vähemmän toimiva) autoa, joista toinen rantautui juuri Saksasta Suomeen. Elämän pitäs olla taas ihan hitusen helpompaa - tai ainakin toivossa on hyvä elää.
yökahvit vanhempien luona
sain kunnon lääkeet ja pystyn taas hengittämään :)
mut toisaalt...jos nää nyt ei saa mun yskää loppumaan nii on todennäkösesti astma :(
Olisikin joku tälläinen...
*huokaa syvään*
[q]kiiki:
koulussa on kivaa
[/q]
no siis.. niin.. tänään oli eka koulupäivä ja oikeesti oli kiva palaa takas sinne..
[q]Dementation:
Olisikin joku tälläinen...
*huokaa syvään*[/q]
Ei saa sit tulla tänne masentamaan muita *släp*
No saisko sulle ainakin pienen hymyn naamalle jos antais *super**hali*n?
Se on maanantai taas mikään ei voisi olla paremmin
loistava viikko edessä ja hyvä aamu takana!
[q]mayah:
Telkusta tuli nesteen mainos, missä lauletaan se jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt -biisi. Jäin kuuntelemaan, koska tajusin, etten ole ikinä (?) kuullut biisiä kokonaan tai edes ensimmäistä lausetta pidemmälle! Se oli hilpeä jos metsään haluat mennä nyt, näät sammaleet myllätyt..
[/q]
mulla on koko biisi...alkuperäinen... se on jostain vuodelta nakki ja sota... mut se on vain niin hyvä
Oli iha mukavat synttärit ja sain kakkuaki :)
*sydän* Suklaaleivokset ja kuuma kaakao
*sydän* Lapaset ja villasukat
*sydän* Lämmin halaus rakkaalta ystävältä
*sydän* Uus päivä taas huomenna ja uudet kujeet.. Kyllä tää viikko tästä. Kai.
sain töitä!!!!
huomen heti alkaa!! jännäjännä!
[q]Chare:
---
kiiki:
koulussa on kivaa
---
no siis.. niin.. tänään oli eka koulupäivä ja oikeesti oli kiva palaa takas sinne..
[/q]
Voi jeebus... ite oon tyytyväinen että selvisin tämän ensimmäisen päivän koulun jälkeen ilman alkoholia Tiukkaa teki, mut kuitenkin. Aamulla on ainakin fyysisesti parempi olo mennä sinne laitokseen takasin
Miks ei opiskelu maistu?
Eikä tälle vuodelle saa enää tienatakaan enempää
vittu, mikä kituuttelusyksy edessä!!! AAARRGGHHH!!!
(sori, meni offtopiciks *nauru*)
lätkän wc alkaa...*iloinen*
Stipendirahat olivat tulleet tilille reilun matka-avustuksen kera.