päivän :)

Back to häröily O

puolentoista tunnin treenien jälkeinen hyvänolon tunne.. *sydän*

One fine day *sydän*

...nyt iiiihan uuden laptopin kiNpussa latailees muZaa

Pikkusisko 2v tuli äsken viereen ja sanoi: Rakastan sinua. *plur**pihkassa**sydän**sydän*

Alkoi viikonloppu ja päätin jälleen käydä purkamassa energiaani salilla.
Joten oon ylpee itestäni :P

oon sittenkin aikataulussa koulun suhteen ei mee tääkin jakso pipariks

Pääsi pitkästä aikaa viettämään rauhallisesti perjantaina koti-iltaa. Tuli käytyä saunassa, juotua iso kuppi kahvia ja tekastua passoa -drinksu, katteltua telkkaria ja muutenkin vain laiskoteltua. Äärimmäisen mukavaa näin vaihteeksi.

Huomenna on perjantai!

tanaan on kiva paiva varsinki ku sai alottaa sen aleksin unilaululla ja sit editoimaan videoo ja hih oon singapores ja taal on ikea ja me mennaan tanaan syomaan sinne lihapullia

Treenit sujui loistavasti, ensi viikolla pääsee kisoihin ja kohta saa hyvää ruokaa. Niin, ja kaveri soitti et huomenna mennään laskemaan*hymy*

Tentti tuntu menevän aamujumista huolimatta kohtis hyvin*nauru*

Pappa vääns hyvät safkat!

Tänään on la ja tapaan jälleen kerran mun rakkaat ystävät.. *sydän* ja me mennään yhessä illalla ulos Rushin bileisiin ja premin aamuihin..

toinen päivän :) on että näin niiiin ihanaa unta että hymyilen siitä varmaan koko päivän.. elämä on kummallista..

Ihana kämppis*sydän*

Väsäsin just aamu-innostuksessani meidän ryhmän puolesta mielettömän hienon ja tarkan projektisuunnitelman. Nyt voin erittäin hyvällä mielellä ottaa illalla voimajuomaa. Ryhmäläiset tulevat hämmästelemään ja kiittelemään suoritustani maanantaina Hyvä minä!

Ehdin joitakin viikkoja pohtia, että mihin katosi kaupasta ostamani curry-pussit. Olin ihan varma että ostin ne ja pakkasin kotiin vietäväksi, mutta kotona en löytäny niitä enää mistään. Pengoin äsken pakastinta ja sieltähän ne löyty vihannespussien välistä. Kaiken lisäks olin just tänä aamuna laittanu iskän ostamaan lisää currya.
Vaikuttaako pakastaminen curryyn jotenkin - onko se vielä käyttökelpoista? (Tää kuuluis vissiin \”Kysy tyhmiä\”-puolelle, mutta..)

Hymyilyttää!

Kisatreenit peruttiin ja pääsin esitysten jälkeen kotiin syömään ja lepäämään. Huomisista esityksistäkään ei tarvitse ottaa enää niin stressiä, koska ei tarvitse enää miettiä milloin mokaa - se hoidettiin alta pois tänään. Lisäksi viimeisestä esityksestä jäi hyvä fiilis mokista huolimatta, joten ei tässä voi ainakaan hetkeen olla kuin tyytyväinen. Myöhemmin illalla on sitten odotettavissa sellainen ”Tuli mokailtua ihan liikaa lavalla tänään”-viesti tuonne toiseen osioon.

musiikki on hyvä asia

[q]alien:
siis enneminkin vuosisadan :)

ihana ilta aivan uskomattoman ihanan naisen kanssa. Punaviiniä, safkaa ja Sadetta kuunnellen....

loistava ilta/yö!! *sydän*
[/q]

Anteeksi kyynisyyteni, mutta.. kello 4 ja olet onnellinen kun kirjoitat klubbarin foorumille...?! hmm.. tämän voisi tietty tulkita sellaisena iltana joka ei ole ehkä parhaimpia hetkiä elämässä.. mutta hyvin lähellä sitä.. *nauru**piis*

[q]alien:

ps. saat anteeksi
[/q]

Kiitos.. se äskönen kun oli vaan kateelllisen puhetta

sain yhden työhakemuksen lähetettyä...

O