päivän :)
vaikka heräsin viideltä, ja nyt väsyttää ku vauvvaa, ni päivä on enemmän ku onnistunu. Pääsin kouluun, ja siellä oli yks erittäin mukava ilmestys, vanha tuttava, koulussa oli kerrankin tosi kivaa sitte vielä kirjastoon viihdyttämään muita asiakkaita (tässätapauksessa n.12-16v) lukemalla ja nauramalla kaverin kanssa sinäminä,demi yms teinilehtien apuaQmul=menkat juttui ja poikaongelmii..
[q]Epailija:
Pääsin työhaastattelun kakkosvaiheeseen.
[/q]
go, go epis! *aplodit**jiihaa*
[q]alien:
---
misjah:
---
alien:
luovutin verta
---
olin mukana eikä ois yhtään tehny mieli luovuttaa..
---
ja nyt on heikko olo... oltiinkohan me jossain kosketuksissa... kuitenkin sain sulta jonkun vitun pöpön!
[/q]
.mä en kelpaa verenluovuttajaks
Kaveri, jota näin piiiitkästä aikaa, sanoi jotain oikein mukavaa. Lämpimät sanat pitävät vilun loitolla kummasti tällaisellakin pakkasella!
10 km hiihtolenkki päivällä frendin kans, sit saunaan.
Sen jälkeen Entropyn vuosikokous ja häröilyä kavereiden kans.
Nyt Groove Armadan At the River (English Riviera Mix).
Mmmmmm...*hih*
[muokattu 10.2.2004 23:01]
ruokakunnan koko kasvaa ensi viikolla kolmeen, kun kaksi karvarölli-kissaa muuttaa mun kotiin asumaan. en malttais oottaa
[q]alien:
ja nyt on heikko olo... oltiinkohan me jossain kosketuksissa... kuitenkin sain sulta jonkun vitun pöpön! *dissaa*[/q]
eiköhän se johdu tosta luovuttamisesta..
Tänään kivaa!
Bilevaatekauppoja kiertämään
Työajan lyhennys
Iloinen aamu
Kaikki ihanat ihmiset
(No oonpas nyt oikeen plurplur *nauru*)
päivän :D
töipaikkoja etsiskellessäni törmäsin seuraavaan..
Tehtävä: Internet-sivujen suunnittelija
Kuvaus: Aikuisviihdealan yritys hakee internet-sivujen suunnittelijaa ja tekijää.
harmillista että toi on osa-aikatyö, tarviisin kokopäiväisen.
penkkarit tossa 12 tunnin kuluttua vihdoin
Tuli nukuttua kunnon yöunet
Työhaastattelun toinen vaihe meni sekin ihan mukavasti.
Tänään tilitän ihan yksin ekaa kertaa... Hihiih.... Taitaa kyl tulla pomolle soitettua kyl useemman kuin kerran paniikissa; \apua, mitä mä tein\.... Mut ei si mitään...
Ja aurinkokin paistelee niin mukavastikin...
<2 HIIHTOLOMA <2
käytii pikkuveljen kanssa uimassa ja loikkimassa kallioilta järveen oli kivaa! ja toi hyvä ilma muutenkin lämmittää mieltä.
Eilen ostin uusia bilepaitoja ja oli huippu päivä muutenkin Omistan aivan ihanan ystävän *sydän*
TÄÄ AAMU! *sydän* Ei voi käsittää! Mulla on maailman ihanin raksu
Tänään saadaan myös yks projekti loppuun, joka on ollut meneillään vasta vaivaset pari kuukautta.. haahaa
Ainii, tänään värjään hiuksenikin kirkkaan punaisiksi! *sydän* Ja huomenna on perjantai ja ylihuomenna ystävänpäivä ja luultavasti ihku bileet!
Voi äiti mikä plur-päivä tänään
Toinen päivän :)
Sain siivottua*jiihaa*...
Nimim. Vihaan siivoomista*blush*
Mun tukka on vaalea o_O Mutta onneksi tunnilla saa irkata!
takana 10h yö-unet, energiaa vaikka muille jakaa, illalla sit yhtä ihanaa ihmistä moikkaamaan
Kai tää vuorokausi alkaa tonne :) puolelle kallistumaan, vaikka nyt vielä vähän :( fiilarit. Esitelmä on valmis, enää pitäis skarpata se 45 minsaa mitä ton nyt pitäis about kestää. Kyllä tämä tästä