päivän :)

Back to häröily O

uusia levyjä ens viikon MUSTia varten tuli tänää :*jiihaa*

Aikaisin kotiin, saa paidan ompelijalta tänään, treenit jonka jälkeen movementiin

Sain kaikki laskaritehtävät tehtyä, luin pari helvetillisen pitkää koulutöihin liittyvää artikkelia, kirjoitin niistä, luin monen kurssin luentokalvot läpi ja tiskasin ja pyyhin pölyt joka puolelta asuntoa - kerrankin olen oikeasti saanut jotain aikaan, enkä vaan koomannut koko päivää

Miksei sitä saa itseään yhtä hyvin niskasta kiinni aina, kun tästä kerran tulee näin hyvä olokin, kun on saanut jotain tehtyä *täh*

Meitsi sai työharjottelupaikan isossa talossa

Sain tän ja huomisen aikataulun korjattua yhdellä puhelinsoitolla. Nyt ei tuu kiire ja kerkii tehä paljon kaikkee kivaa.
Alias tulee teeveestä ja pääsee saunomaan ja syömään hyvin... :)
Ja huomen on töiitä vasta klo 1200, joten kerkii nukkuu kunnolla... :)
Saanu paljon kivaa ja ihanaa postia... :)
Olen vieläkin elossa :):):)

kävin just lohjalla oikeudessa todistamassa entistä työnantajaa vastaan ja se on pississä..

ja mitä enemmän se on pississä sitä parempi mulle..

(ei sais olla vahingonilonen mut minkäs sitä luonteelle voi *känni*)

t:-j

Niin kaunis sää Tänää vois kehittää jotain kivaa taas!

iiihana ilta,
ja näyin kokkisodassa

Jipii, nyt toimii liittymäki ja kaikkee! Hirmu kiva fiilis muutenki

ulkona on ihana sää

aurinkoi paistaaaaa

Mulla on huomenna viimenen kunnollinen koulupäivä...penkkarit onkin sit ens viikolla *plur**jiihaa*

illalla ulos juhlimaan...
hallut tänään... Rush huomenna... *sydän*

PERJANTAI
*jiihaa**sydän**jiihaa**sydän**jiihaa*

Ensimmäistä kertaa koskaan ei oo maanantaina totaalisen koomaista oloa vaikka viikonloppuna järjesti bileet *iloinen*.

[q]Käristin:
PERJANTAI
*jiihaa**sydän**jiihaa**sydän**jiihaa*
[/q]

Piti vaan odottaa kunhan joku sanois ton On se sen verran perinteeks jo muodostunu tässä topicissa. Mut tosiaan, yhdyn tähän *sydän*

Tähän vois lisätä vielä vielä ihanan aamun jonkun ihanan ihmisen takia *sydän* Aamu ei tuntunut ollenkaan vaikeelta!

(Heh, hymiö-överit)

[muokattu 6.2.2004 08:37]

irvipuhelut

Kävin tänään ostamassa kaks paitaa Tuntuu sen takia niin hyvältä, koska oon viimeksi ostanut jotain vaatetta itselleni varmaan joku kolmisen kuukautta sitten, ja nää entiset alkaa hajoo päälle

prelit ohi ja kiva ilta tiedossa ja viikonloppu alko

Saa kullan viikonlopuksi kainaloon :)

Kansallismuseo - siellä oli ihan oikeasti kaikkea mielenkiintoista :]

O