päivän :)
Pomo tekstas aamulla että haluunko pitää vapaa päivän...*nauru*
Ja tänään pääsee vihdoinkin katsomaan sen LOTR III *hmph**iloinen*
LOMALLE ! ! ! ! ! ! ! ! *plur**plur**plur*
ei oo lunta
Sairasloma!
En vaan tiiä kuuluuko se päivän :) vai päivän :(-topicciin..
Isoksi kasvamis päivä.
Tänään lähetään maalle ajeleen hepoisia ja koirat saap juosta vapaana vaikka koko päivän. Tekee hyvää kenen tahansa mielenterveydelle
[q]purrr-:
4 yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen...
*sydän*
[/q]
HÖPÖPUHETTA
http://www.antenniosasto.net/joulutj.asp
jouluAATTOON on neljä yötä, joulupäivään
5 yötä
posti toi tänään future planetin liput.
*tanssahdel* *sydän*
[q]Niina:
Mulla alko loma NYT!
Ja illalla on parhaimmat bileet
[/q]
2,5 tuntia lomaan ja 5,5 tuntia parhaimpiin bileisiin.
Vähänkö oon onnellinen vaikka oonkin kipeä.. mä voitin lipun RMB bileisiin!!*pihkassa*
Tänää on TJ 0 eli lukion viimeinen koulupäivä ohi eli nyt voi vetää päät täyteen ja klubbailla *känni*
[q]BTB:
Aloitin lomani..pari päivää vielä ja sitten perheen luokse jonka jälkeen viikon seikkailu Galapagossaarilla
[/q]
Muista ottaa kuvia paljon..mä haluan nähdä ne ehdottomasti
huomenna lotria tsiigaan \o/
oon ollu kokopäivän ihan levoton.. menin kavereiden koululle 3tunniks vaan hihittämään ja pitämään kivaa ja äidinkielentunnillekin uskaltauduin vierailemaan.. tämmösii yliväsyneen hysteerisenhauskoja päiviä pitäis olla enemmän.. olis vaan yhtä iso into mennä sinne opinahjoon jopa opiskelemaan mitä tuolla voisin istua tunneilla
Vain pieni krapula..*iloinen*
Sain leikkiä kaksivuotiaan pikkusiskoni kanssa ja nähdä kun se nauraa vailla minkäänlaisia huolia. *sydän**sydän**sydän*
[muokattu 18.12.2003 22:33]
no niin ja kaikki tunnustamaan....
http://tunnustuksien.luola.net/
Mon sama juttu. 8 tentistä vika loppui äsken, ja nyt jotenkin tyhjä olo. Pistää kyl hymyks :) ettei tarvi enää lukea, ja on vapaa tekemään mitä vaan. Jotenkin sellainen olo, että jotain hyödyllistä pitäis lukea. Pitäisköhän alkaa paneutuu tammikuun tentteihin *täh*
Noup, lähen paistaa pipareita
Koeviikko takana, 9 koetta hajoamatta kertaakaan.. tosin vähän orpo olo q ei tiedä mitä tekis q on tottunut lukemaan koko ajan..
[q]hallaaa:
LOMA
[/q]
Samoin! Tänään klo 15 alkaa viikon joululoma *plur**iloinen**joo**sydän**super*!