päivän :)

Back to häröily O

Kohta tinttaa vodkaa

Varmistu et tammikuun puolessavälissä aloittaa Kuopion paikallisradio Oikealla Asemalla Kuopion elektronisen musiikin ystävät BPM ry:n oma radioshow lauantaisin klo 20-22 ja sinne pitäis minunkin hommata levyjä eli kiksua luvassa

Varasin liput ja menen kattomaan joululoman alkamisen kunniaksi TSH:n, jeeeeeeeeeeeeeee. Odotan innolla, torstai, torstai... *plur**plur**plur*

Joululoma alkoi ja nyt saan ehkä vihdoin editoitua kaikki rästikuvat (Tranzexperience, Hesperia Closing Party ja sekalaista sälää) ja tuurilla jopa laitettua ne nettiin. Toisaalta se BG2:kin odottaisi yhä läpäisyä...

Enkun esitelmästä 9½, koska kymppiä ei anneta kenellekään

Pääsin läpi erään todella riipovan opettajan yhdestä kurssista. Aikaisemmista ko. opettajan kursseista on vetänyt kerta toisensa jälkeen hylsyt.

[q]Sting Ray:
Varmistu et tammikuun puolessavälissä aloittaa Kuopion paikallisradio Oikealla Asemalla Kuopion elektronisen musiikin ystävät BPM ry:n oma radioshow lauantaisin klo 20-22 ja sinne pitäis minunkin hommata levyjä eli kiksua luvassa
[/q]

Elucca juontamaan*hih**piis*

Reilu tunti vielä Kuninkaan paluuseen*pihkassa**pihkassa**pihkassa*

[q]tarzan:
---
Sting Ray:

---

Elucca juontamaan*hih**piis*
[/q]

my ass!!!!*eiei**eiei**poks*

nyt voi ihan kaikessa rauhassa kuluttaa aikaa klubituksessa ja cosmopolitanin kanssa, kun on kaikki ikävät tentit ja tehtävät ohi

no joo, yksi tentti, mutta tarpeeksi sekin

[q]Avernian:
Muistatteko sen kohdan ekasta Matrixista kun Neolle syötettiin taistelulajeja suoraan aivoihin ja sitten se toteaa hämmästyneenä että ”I know kung fu!” ?
Mulle tuli samanlaiset fiilarit kun luin tänään Javaa ennen tenttiä.
[/q]
heh
sama fiilis mulla joskus ku opettelin myöskin c++/c# tai sitten ekojen joukossa tuo vb6.0 =)

Joulusiivous on ohi. *iloinen**iloinen**iloinen*

on tupannut tulemaan selkä kipeäksi tietokoneen ääressä puuhaillessa, joten ostin itselleni uuden tuolin (kuvassa vasemmanpuoleisin) ja hinta ei ollut lähelläkään ovh:ta*vink*

Eläinlääkäri maksoi vaan 100e.*pahis*

kestohymy siitä asti päällä ku bongasin randomilla irc-galleriasta vanhan eskarikaverin kuvan.. nyt jutellaan mesengerissä vanhoista ja uusista jutuista (välissä ollaan nähty mm 6luokalla leirikoulussa).. nyt tuntuu et elämä on ihcuu *sydän*

Tentit ohi tält vuodelta*hymy*

kaikki tentit on ohi ja tänään alkoi niin joululoma että. En tee viikkoon mitään muuta kuin vertailen nalle puhin ja nasun asusteita ja syön, syön ja vielä vähän lisää syön! Tästä ei paremmaksi päivä muutu *plur**pihkassa**plur*

en tiedä miksi mutta tänään olen todella hyvällä tuulella
lumi saa ihmeitä aikaan *sydän*

äiti ”pakotti” mun pikkubroidin lintsamaan (tosin äiti soitti sit opettajallekkin tänään) koulusta tänään jotta se on mun luona ja kattoo että en kuole.. on kyl kivaa kun oon tässä kuoleman kuumetaudissa että joku vahtii mua että en todellakaan telo itteäni..*hymy*

vika tentti tänään edessä ja sit alkaa kauan kaivattu loma

O