päivän :)

Back to häröily O

tänään pääsee pois kouvolasta kotiin pyörimään ja pileisiin kiksuttelemaan mm.tabin ja joken tahdissa. Aurinko paistaa ja edes tää flunssa ei latista fiilistä pahasti

Tänään Lahteen*plur*

Jep..niin kannattaakin.
Nyt on kyllä NIIN pirteä olo rentouttavien aamu-unien jälkeen

herääminen la aamuna ilman krapulaa... huhhuh, varsinainen kokemus kandee koklaa joskus

Työpäivä takana ja maanantaista kohta selvitty...enään ei o kauaa ni tuleepi viikonloppu*enkeli*

Ei omenapuusta kauas putoa
*iloinen**iloinen**iloinen**nauru**iloinen**iloinen**iloinen*

Alan olla jo hyvää matkaa parantumassa näistä flunssoista ynnä muista Ja kyllä osaakin tuntua ihanalta! Mä en edes muistanu millasta on olla terve ja 100%

Tänään Impulseen kattomaan Neonia!!!!! *iloinen**iloinen**joo**iloinen**iloinen*

Aurinko paistaa, taivas on sininen, pääsee ajelee uudella autolla tänään ja huomenna tulee hani :)

saikkua perjantaihin asti *nuha**sars**hymy*

ruotsin kuullut onnellisesti (?) ohi, ja
aurinko paistaa!

ja on tullut uusia hymiöitäkin, voisko olla paremmin..

Olen ollut tehokas: kävin töissä ja koulussa, ostin uusia alusvaatteita ja nyt leivon kullalleni mustikkapiirakkaa.
Olen tyytyväinen itseeni

*joo**joo* Sain lähetettyä 4 työhakemusta ja löysin kivat housut*hih*

parin viikon tyoputki ottaa vihdoin kahden päivän aikalisän *piiuuhh*
keskiviikon ois kickstartit (lue=elämää tässä cityssä*vink*)
ja muutenki oli ihan jees päivä

LOTR 3 rokkas!

Ulkona on ihanan raitis ilma ja aurinko paistaa.... ihnaa syksy on saapunu lämpimänä meijän keskuteen...*plur**plur**plur*

yks koulupäivä taas takanapäin ja huomeen vapaapäivä...ja tänään vielä oman kullan luo

Menen koulun jälkeen työhaastatteluun

Tänään o luvassa taas kauheata uhrautumista yhteisen hyvän vuoksi..*joo* Joudun lähtä kuljettamaan joukkoa opiskelijaneitoja baarista toiseen (lähtijöistä yli 85% naisia), eniten juonneet palkitaan.. (tuttu idea varmaanki)*pelle* On niin kamalaa q koulun takia ei o yhtään vapaa-aikaa käydä missään..*kuuma**hih* Mutta mitä minä en tekisi opintomenestyksen takia..

Tänään on lauantai, on pirteä olo, jaksaisi tehdä vaikka mitä ja on hallmark!*iloinen*

O